Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

maximum mókolt fojtott, mint amilyen az enyém volt, aminek nem kamu volt a 11kW teljesítmény a papírján :D
én is igy tuttam de nemvagyok ojan szakértő mint ti
just akkor neked nagyon rég meséltem, na mindegy valamikor le írom msn, vagy átmegyek és akkor visszaviszem a hangfalad is, úgysem használom csak itt porosodik a szobában
szerintem nincs fojtott jc20, senkitől nem hallottam még ilyet. és fórumra se írt senki az évek során hogy fojtott jc20asa van...
az én nsr-emről annyit,hogy 30 km-ert tettem meg,és a szemembe fröcskölte hazafelé a vizet,egy kamcsi beelőzésénél,hengerfej törött volt
életem egyik leg gyászosabb motorja ez!
szétszedés után,full generál következett.
nem értem a kódolt beszéded.
Azt sem tudom, hogy mire gondoltatok eredetileg...
kispara ha visszaemlékszel azt hiszem havié volt az amibe 180as malossi volt, szóval simán mehetett annyit, aztán tönkre is ment. jól mondom?
a jc20-ból is van fojtott meg fojtatlan változat?
én ugy tudom hogy akkor még nem fojtották le a motorokat
nem mondtam még hogy nem az volt a baj amire gondoltunk?
hát amugy igen a teljesítménynek ára van, na meg pörögtek is a km ek, a nyáron majdnem 20ezret raktam egy olyan dugóba ami 15 után csere.........
Én az enyémet úgy fogom eladni, hogy így törötten a 2tonnám alatt 220 al megy :D
Magyarország. Szeretjük átverni egymást. Pedig miért szégyen az, hogy valakinek az nsr je csak 120 al megy a másiknak meg 150 el...
Vagy miért szégyen, hogy az nsr egy sok szempontból tompább motor mint az rs... Nem értem, de mindegy. Ami tény, hogy hondafever NSR -je az összerakás után elég jól ment. Aztán meg is lett az eredménye, mint azt néhányan tudjuk.
akkor nálad h-h csak 140et megy?
Hawyy a te nsr-edről meg annyit hogy annó megvolt neten hirdetve én irtam neki emailt és a gyerek ezt irta: "A végsebessége jelenleg alattam 170km/h(mondjuk a 60kilómmal nem vagyok egy nehéz de 2 személy alatt is megy 150et) van hozzá egy másik áttétel is azzal ment 178-at,csak azzal nem gyorsult annyira ezért visszacseréltem.Sztem abszolút nem eszik többet,én átlagba olyan 6,5re jövök ki vele ugy h fele város ott normálisan 70-80al,városon kívül meg 140körül jártam vele"
hát én úgy vagyok vele hogy semmit nem hiszek el amíg nem látom, meg aztán feléd nem is olyan nagy a bizalmam ilyen téren, mert kb egy éve pont ezért volt a balhé mert elég nagy baromságokat füllentettél, mi meg le ugattunk és ahogy mondtad itt hagytad a fórumot, most nem bántásképpen mondom, amugy hol laksz? mert ha jobb idő lessz, kéne valami nsr találkozót és gurulást szervezni, ott összemérhetnénk erőinket. ha nem jön össze akkor is mindenképpen találkozunk majd valahol, de ha hazudsz és nem fogsz legyorsulni ki fizeted a benzinem!
amúgy számomra azért nem hihető a 170, mert alább írtad hogy 13-40es láncszetted van, azzal alapból csak 140et mehet. a másik meg hogy a te motorod nem burkolt, és így a légellenállás sokkal jobban visszafogja a motort és vele együtt téged is, mert ugye nem áramvonalas, nekem ha nem hasalok be teljesen akkor 150nél nem megy többet, ha be hasalok szép lassan elkúszik 170ig.
hello sziasztok!
ha az enyém csak 140-et megy,és 11nél nem forog többet,akkor az fojtott elektronikás nemde?
Üdvözöljük a Degecen lakó kollégát:)
Autópályán ment az volna még. Én is először azt hittem, hogy "csak..." 145 el megy a motorom (mert igen, nekem is km/h ra pontosan ennyit mutatott az órám egy egy próbánál, amikor aztán az egyik próba közepe felé egy árokban végeztem ugye :D :D )
Aztán autópályán egyszercsak elkezdett emelkedni a mutató, én meg csak pislogtam, hogy miafasz, halucinálok? De nem, megerősítettek, hogy valamivel 150 felett döcögtem. De mondjuk ez nagyon friss alkatrészekre vonatkozik
de gondolom alattad már dombon felfelé szembeszéllel is megy 170et 2 személyel
az előző tulajok mindig többet mondanak mint amennyi valójában enyémre 160at mondott valahogy mégse megy töbett 145nél.. előző nsr-em is ennyit ment..
ezt nem gondolhatod komolyan. Na mindegy. Összeszögeltek vagy még mindig nem. Ha nem akkor kalappal vagy mi.
jah hogy NEM teljesen irreális. már megint először válaszoltam és utánna gondolkoztam.
mondtam hogy nem hiszitek el. hát egy gyári simán megy olyan 15-160 at. akkor a fojtatlan miért ne mehetne 170 et?
170 nem teljesen irreális.
válaszoltam, elvesztt..
szóval 5 litr vegyes használatb n nem sok.
én tudom hogyan lehet. majdnem minden a vezetési stílustól függ. én pl azt csinálom hogy jön a kereszteződés vagy hasonló ahol meg kell álnom akkor nem húzom neki addig amig el nem kell kezdenem fékezni hanem behúzom a kuplunkgot és gurulok pár métert. ezzel egy csomó benzint meglehet spórolni. meg én nem húzom neki állandóan hanem szépen megyek mittom én városban 60 al és nem 3. meg 4.ben hanem 5.6 ban, mert hát városban nem száguldozik az ember csak jóformán gurul. és máris kisebb fordulaton üzemel a gép ami kevesebb benzin ugye.
jó nem azt mondom hogy nem lehet neki húzni mert nincs olyan nap hogy ne mennék gyorsan vagy ne húznám neki, csak nem állandóan húzom neki mint az állat, hanem csak módjával. van ha olyan kedvemben vagyok akkor volt már rá példa hogy városban is mentem 120-130 al, de ez idegállapottól függ, ha elborul az agyam valami tötyögő autóson vagy hasonló akkor aztán ...
ha ezeket megcsinálod akkor szerintem biztos kevesebb lessz a fogyasztás.
de pl haverom nsrje olyan mint az enyém, átvan csak fúvókázva, és az enyém fele annyi benzinfogyasztással jobban megy mint az övé. neki simán bepuszil 8-9 litert ha úgy megy vele mint én. azért az sem mindegy.
jah értem. hát azt nekem még sajnos nem állt módomban kipróbálni, mert nem találok a környéken olyan jó minőségű és hosszúságú utat ahol ezt kitudnám próbálni, autópályára meg nem szivesen megyek fel ilyenért. de előző tulaj eztis kipróbálta nemis egyszer és ő 170 et ment vele óra szerint szélcsendben.
( ebből már megint vita lessz mert a fele társaság nem hiszi el. kb 1 éve ez miatt hagytam itt ezt a fórumot. )