ja. hát az azért van, mert olyan hideg van hogy a porlasztó már nem úgy múködik mint azt kéne, nem úgy keveri a levegőt meg a benzint.
mert hát akárhogy is de ezeket a motorokat nem minuszokba tervezték hanem inkább 20 fok köröli hőmérsékletre. akkor vannak elemükben.
nem ilyen időban. enyém is nehezen indult már ilyen hidegebb időben amikor még mentem vele.
hidegen egyszerüen sehogy nem lehet pedig ketten toltuk vagy 50m-t de semmi
pedig gáz nélkül szivatóval
gázzal szivatóval
gázzal szivató nélkül
sehogy nem akart mégcsak pöffeni se
azér kellett tolni mer amióta hideg van az aksiba már nincsen annyi hogy beindíccsa pedig megtekeri de nem indul még melegense és melegen is mindíg löködni kell
hogy hogy nem sikerült betolni hidegen?
nekem sikerült már párszor.
nemtom miért lehet, meg én melegen még sosem toltam be. erre még nem volt szükség. mongyuk amúgy se sokszor esik meg.
ja. hát nemtom én most nem eröltetem, majd ha eljön az ideje, akkor kiviszem, lökök rajta egyet aztán menni fog az. olyan még nem volt hogy tolásra nem indult volna.
hát próbáltam beindíttani a masinát, de semmi. percekig köszörültem, de egy pöffenés sem volt. mongyuk csodát nem várhatok, elvégre 2 hónapja nem lett beindítva, és olyan 1 fok körüli hőmérsékleten áll már ennyi ideje.
de szerintem még pár hét (2-3) és újra miénk lessz a pálya.
legalábbis merem remélni.
Szétb*sz az ideg! Mi lehet a gáz ha, alapjáraton villog az égő szóval azt adja le amit kéne, de ha rögtön húzok neki egy kis gázt elhalványul Másik probléma, a karbit ti hogy állítottátok be? Valakinek valami konkrét száma ,hogy a csavart hányszor tekerjem ? :D néha van alapjárat néha nincs... ha van alapjárat, húzok neki egy kis gázt és ottragad azon a fordulaton
az igen. nagyon szép télleg.
most annyi legyen a legkisebb baja hogy a matricák nem jók, meg a festés kicsit lepattant. látnád az enyémet. tiszta karc az egész festés, egy méterről nem látszik, de egy kicsit közelebbről megnézed, ááá tiszta karc meg lepattogzás.
a matricák meg hát arról jobb nem beszélni. saját készítésű én csináltam, a no fear matricák meg az rc valve matricák tök jók lettek de az nsr matricák azok nagyon fellevegősödtek, de hogy miért azt nem tudom, pedig egy réteg lakkot is jújtam rá pont ezért hogy nehogy levegős legyen és mégis.
de mindegy. kb 1 méterről, de inkább 2 ről nagyon jól néz ki az egész gép, de közelebbről már annyira nem szép.
a fényezés az gyári bár a tank tetejénn egy kicsit már le van kopva meg a matricák se tökéletesek
nézd meg a scottpeter képeit neki volt még ojan nsr-je mint nekem az övé az még szebb
hát. télleg azt lehet hinni.
ja hogy nem pontos. akkor nemtom hogy minnyire lehet feltöltve.
már lassan 5 órája lessz fent.
majd meglátjuk hogy mit alkot.
de különben az a fényezés az gyári? vagy újra lett festve?
mert túl szép ahoz hogy gyári legyen.
nagyon vigyázz arra a masinára. nagyon pöpec gép.
én kinem veszem a gyertyát. halod azt lehetetlenség kiszedni onnan. 1 × szedtem ki de akkor is úgy hogy az egész blokk kint volt, próbáltam már csomószor, van egy rakat gyertyakulcsom, de egyikkel sem tudom kiszedni. nem lehet hozzáférni a váztól meg a sok kacattól.
a motor aksit ne akarja senkise 2A-rel tölteni főleg a zseléset mer ha felrobban akkor majd megnézheti magát ha eltalájja
amekkora az aksi kapacitása annak a tizedével lehet tölteni
Pl: 5Ah-s aksit maximum 0,5A-el vagyis 500mA-rel szabad tölteni
én ugy szoktam tölteni az enyémet hogy közbe mérem az áramot és naggyábol 6-8 órát szoktam tölteni ha teljesen le van merülve
Szia, bár nem nsr-es vagyok,de akksit én úgy szoktam tölteni, hogy reggel felteszem este leveszem ha látom a töltőn,hogy nem tölt már és csak másnap teszem vissza a dugacsokat és rakom be a motorba.Ez persze savas,zselést még nem kellett töltenem.
mert hát akárhogy is de ezeket a motorokat nem minuszokba tervezték hanem inkább 20 fok köröli hőmérsékletre. akkor vannak elemükben.
nem ilyen időban. enyém is nehezen indult már ilyen hidegebb időben amikor még mentem vele.