Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja. hát az azért van, mert olyan hideg van hogy a porlasztó már nem úgy múködik mint azt kéne, nem úgy keveri a levegőt meg a benzint.
mert hát akárhogy is de ezeket a motorokat nem minuszokba tervezték hanem inkább 20 fok köröli hőmérsékletre. akkor vannak elemükben.
nem ilyen időban. enyém is nehezen indult már ilyen hidegebb időben amikor még mentem vele.
hidegen egyszerüen sehogy nem lehet pedig ketten toltuk vagy 50m-t de semmi
pedig gáz nélkül szivatóval
gázzal szivatóval
gázzal szivató nélkül
sehogy nem akart mégcsak pöffeni se
azér kellett tolni mer amióta hideg van az aksiba már nincsen annyi hogy beindíccsa pedig megtekeri de nem indul még melegense és melegen is mindíg löködni kell
hogy hogy nem sikerült betolni hidegen?
nekem sikerült már párszor.
nemtom miért lehet, meg én melegen még sosem toltam be. erre még nem volt szükség. mongyuk amúgy se sokszor esik meg.
nekem még soha nem sikerült hidegen betolni
de ha már meleg blokk akkor 2m alatt be lehet lökni
ez mér van?
ja. hát nemtom én most nem eröltetem, majd ha eljön az ideje, akkor kiviszem, lökök rajta egyet aztán menni fog az. olyan még nem volt hogy tolásra nem indult volna.
én decemberbe mentem még vele de nekemse akart indulni és a keverék csavaronn kíjebb tekertem egy kicsit és akkor beindult
hát próbáltam beindíttani a masinát, de semmi. percekig köszörültem, de egy pöffenés sem volt. mongyuk csodát nem várhatok, elvégre 2 hónapja nem lett beindítva, és olyan 1 fok körüli hőmérsékleten áll már ennyi ideje.
de szerintem még pár hét (2-3) és újra miénk lessz a pálya.
legalábbis merem remélni.
Szétb*sz az ideg! Mi lehet a gáz ha, alapjáraton villog az égő szóval azt adja le amit kéne, de ha rögtön húzok neki egy kis gázt elhalványul Másik probléma, a karbit ti hogy állítottátok be? Valakinek valami konkrét száma ,hogy a csavart hányszor tekerjem ? :D néha van alapjárat néha nincs... ha van alapjárat, húzok neki egy kis gázt és ottragad azon a fordulaton
látszik csak erre használod.hogy legyen hova tenni a ponyvát
nincsen mit kinyitni mer a szin alatt van a motor de talánn nem fázik mer van rajta ponyva
az igen. nagyon szép télleg.
most annyi legyen a legkisebb baja hogy a matricák nem jók, meg a festés kicsit lepattant. látnád az enyémet. tiszta karc az egész festés, egy méterről nem látszik, de egy kicsit közelebbről megnézed, ááá tiszta karc meg lepattogzás.
a matricák meg hát arról jobb nem beszélni. saját készítésű én csináltam, a no fear matricák meg az rc valve matricák tök jók lettek de az nsr matricák azok nagyon fellevegősödtek, de hogy miért azt nem tudom, pedig egy réteg lakkot is jújtam rá pont ezért hogy nehogy levegős legyen és mégis.
de mindegy. kb 1 méterről, de inkább 2 ről nagyon jól néz ki az egész gép, de közelebbről már annyira nem szép.
és még hogy vigyáz rá .+10 fok alatt nem hogy az udvarból nem tolja ki,még rá se mer nézni .a végén még kinyitja az ajtót és megfázik szegény
a fényezés az gyári bár a tank tetejénn egy kicsit már le van kopva meg a matricák se tökéletesek
nézd meg a scottpeter képeit neki volt még ojan nsr-je mint nekem az övé az még szebb
hát. télleg azt lehet hinni.
ja hogy nem pontos. akkor nemtom hogy minnyire lehet feltöltve.
már lassan 5 órája lessz fent.
majd meglátjuk hogy mit alkot.
de különben az a fényezés az gyári? vagy újra lett festve?
mert túl szép ahoz hogy gyári legyen.
nagyon vigyázz arra a masinára. nagyon pöpec gép.
kösz hogy megdicsérted
már másnak is nagyon megteccett, a szomszéd meg aszitte hogy vadi uj
az csak azt mutatja hogy tölti de nem pontos mer csak nagyobb áramnál pontos
te ha leszedem a plexit nsr-ről akkor azokat a kis szögecseket el lehet dobni? gondolom azok sem olcsók hondánál..
már multkor is akartam mondani, nagyon jól néz ki a géped. nekem nagyon tetszik. szépen megvan csinálva.
hát van rajta az a mérőóra. elméletileg az méri nem?
én kinem veszem a gyertyát. halod azt lehetetlenség kiszedni onnan. 1 × szedtem ki de akkor is úgy hogy az egész blokk kint volt, próbáltam már csomószor, van egy rakat gyertyakulcsom, de egyikkel sem tudom kiszedni. nem lehet hozzáférni a váztól meg a sok kacattól.
de tölti az csak annyira le van merülve hogy nem csökken az áram vagy már szar az aksid és nem tárojja a töltést
mivel méred az áramot?
Gyertya ki-- letakarítás benzinbe belemártod aztán jóság van :) 1. re befog indulni
most nekem 2 órája van fent, és 1 A mutat. de már az elejétől kezdve kb ennyi. mintha nemis töltene. vagy nemtom.
a motor aksit ne akarja senkise 2A-rel tölteni főleg a zseléset mer ha felrobban akkor majd megnézheti magát ha eltalájja
amekkora az aksi kapacitása annak a tizedével lehet tölteni
Pl: 5Ah-s aksit maximum 0,5A-el vagyis 500mA-rel szabad tölteni
én ugy szoktam tölteni az enyémet hogy közbe mérem az áramot és naggyábol 6-8 órát szoktam tölteni ha teljesen le van merülve
Szia, bár nem nsr-es vagyok,de akksit én úgy szoktam tölteni, hogy reggel felteszem este leveszem ha látom a töltőn,hogy nem tölt már és csak másnap teszem vissza a dugacsokat és rakom be a motorba.Ez persze savas,zselést még nem kellett töltenem.