ugy tudom hogy az enyém is fojtatlan meg megy is rendesenn de a fogyasztása az 5-6 liter között van mindig és nincsen tuning rajta de mér eszik nekem ijen sokat azt nemtudom
pedig má álitottam a karbinn hogy kevesebb benzint kapjon de akkor nyél gázonn nemment 110-nél többet ugyhogy visszaálitottam
oda akaram kilikadni, hogy a "mennyit foroig" kérdést úgy kell érteni, hogy utsó fokozatban sík úton szélcsendben, ésnem üresben, meg szakadékban hátszéllel:)
teljesen érdektelen hogy üresben mennyit forog, mértünk már csont széria 30 éves simsonnak is tizenezres fordulatot üresben, terhelve persze 6 sem volt.
(tudom, most majd az jön, hogy nem hiszed el, de bánom is én, a simsonos vidik közt van egy üresben 16 ot forgó vidi. persze, terhelés alatt az sem forgott annyit közel sem)
hát én most azért nem fogom üresben kiforgatni 13 ig. én ilyet nem csinálok. nemis tom nyáron egyszer 2 esben pörgettem ki addig, de azis csak azért volt mert kipróbáltam, de csak 1 szer amúgy nem szoktam eddig pörgetni, csak 5. ben szoktam olyan 12000-max 12500 ig. de az már nagyon nagyon kihuzatásnak számít.
hidd csak el hogy így van mert az előző tulaj akitől megvettem olyan szintre megcsinálta ezt a motort hogy tuningműhelyben csinálnak kb ilyet. de télleg amikor én megvettem akkor volt az egész blokkban kb 5000 kmer. előtte komolett az egész blokkot kicserélte, vagyis úgy értem hogy az öntvények maradtak, de a váltótól kezdve a főtengelyig a csapágyakon át minden kilett benne cserélve. és nem csak kamu volt mert nagy cimborám azóta a srác, és elmondta volna nekem ha nem így lett volna, sőt még képeket is mutatott a felújításról stb.
a srác nagyon brutálul tolta ezzel a motorral, és a mai napig majdnem minden beszélgetésnél elmondja hogy, hogy bánja hogy eladta ezt a motort.
adamo vedd má fel ahogy kiforog 13ig, és tedd fel. mert nekem kicsit komolyabban át van alakítva a hengerem, és még a leg idálisabb be állítással is csak úgy tudtam 13500ig leforgatni, hogy 5ezer alatt fulladt mint a szemét, és mellé evett vagy 10 litert. szóval ez a mese amit mondtál kicsit hihetetlen számomra, mert még eggyel sem találkoztam ami úgy menne vagy annyit forog mint az enyém, pedig már találkoztam pár nsr-el, (csak haveri körben van/volt 6darab) és ezt tanusithatja neked just is vagy b_ricsi is vagy aki ment a motorommal........
helo. az úgy van hogy az enyém gyárilag fojtatla.
de ezt leírtam pár hozzászólassal ezelőtt.
azt úgy tudod megcsinálni szerintem hogy minden elektronikát kicserélsz fojtatlanra, meg asszem a lendkerék (nemtom hogy írják) is jóval könyebb mint a gyári, + még az én gépemben vertex dugó van + polírozva van a beömlő és a leömlő és a hengerfej is. más nincs belepiszkálva, tehát a karbi a gyári, és a kipufogó is a gyári. ezért megy mint a disznó DE még ha nagyon állatul megyek vele akkor sem eszik meg többet 5 liternél 100 on. eddig nekem a max fogyasztása 4.5 volt. ez volt a max de ezsem 100 hanem 114 kmeren.
hogy van az hogy a tied az 13000-t pörög az enyém meg csak 11000-t?
az lehet hogy a karbinn kellene állitani vagy fuvókát cserélni hogy többet pörögjön?
Minap keresgélek a mühejben és 1 ijen kincsre akadtam:D balos jc 20 as kormány csutka markolattal kormány végusullyal kapcsolóval kuplung konzollal szivato karral 1enes nem görbe még a csavarja is gyári :D olcson megszámitom ha valakit érdekel:D 06 70 262 60 46
az hogy f-es vagy nem, most nem hiszem hogy számít :)
azt nézd meg mekkora a hátsó felnid, de nem fogjuk tudni megmondani hogy pontosan milyen áttétellel lesz a legjobb, arra ott van gyurcsók távgyógyításos metódusa
aha. értem én, de nekem F változat van. ahoz is jók lesznek ezek a méretek?
1992 es gyártási év. ja és lehet ez is számít hogy folytatlan, tehát nem 10500 nál tilt, hanem 13000ret kipörgi.
jól mondod, de 14/36 a legideálisabb a macskalámpásra. Monjuk ha frissen van összerakva a blokk, és még erős akkor elbír hosszabbat is.
DE a régebbiekbe 18-as felni van, oda lehet már a 14/36 is túl hosszú.
Hali át tétel ? hmm irta valaki h 40 ES HELYETT HÁTRA 36 OSAT RAKKOT ÉS Akk TÖBBET MENT na most ha én 20 asat rakok akkor megy 250 et? muhah ez nem igy van h 4 foggl kisseb és rögtön többet mer,t mert mivel kis ccm röl van szo és kevés nyomatékrol elég sok esély van arra h nem fogja a 6.ik at kiforgatni csak nyöszörög lehet h 1 2 3 4 5 be növekszik a külön külön a végseb de 6 be lehet h nem lesz hozzá elég erö! elöfrdul gynegéb blokknál hogy ha elöre kissebet raksz még végre is többet tud mert kibirja forgatni:Dez persze attol függ ha 6.ika t menyire forgatja ki ha hibátluanuk ki pörög a 6.ik akkor igen rakjál hátra kissebet vagy elöre nagyobbat:D
köszönöm szépen. és ettől kb mennyi végsebesség növekedésre számíthatok?
egyépként énis jt lánckerekeket néztem ki magamnak, és did láncot hozzá, olyan 20 körül lessz az egész.
pedig má álitottam a karbinn hogy kevesebb benzint kapjon de akkor nyél gázonn nemment 110-nél többet ugyhogy visszaálitottam
(tudom, most majd az jön, hogy nem hiszed el, de bánom is én, a simsonos vidik közt van egy üresben 16 ot forgó vidi. persze, terhelés alatt az sem forgott annyit közel sem)
hidd csak el hogy így van mert az előző tulaj akitől megvettem olyan szintre megcsinálta ezt a motort hogy tuningműhelyben csinálnak kb ilyet. de télleg amikor én megvettem akkor volt az egész blokkban kb 5000 kmer. előtte komolett az egész blokkot kicserélte, vagyis úgy értem hogy az öntvények maradtak, de a váltótól kezdve a főtengelyig a csapágyakon át minden kilett benne cserélve. és nem csak kamu volt mert nagy cimborám azóta a srác, és elmondta volna nekem ha nem így lett volna, sőt még képeket is mutatott a felújításról stb.
a srác nagyon brutálul tolta ezzel a motorral, és a mai napig majdnem minden beszélgetésnél elmondja hogy, hogy bánja hogy eladta ezt a motort.
de ezt leírtam pár hozzászólassal ezelőtt.
azt úgy tudod megcsinálni szerintem hogy minden elektronikát kicserélsz fojtatlanra, meg asszem a lendkerék (nemtom hogy írják) is jóval könyebb mint a gyári, + még az én gépemben vertex dugó van + polírozva van a beömlő és a leömlő és a hengerfej is. más nincs belepiszkálva, tehát a karbi a gyári, és a kipufogó is a gyári. ezért megy mint a disznó DE még ha nagyon állatul megyek vele akkor sem eszik meg többet 5 liternél 100 on. eddig nekem a max fogyasztása 4.5 volt. ez volt a max de ezsem 100 hanem 114 kmeren.
az lehet hogy a karbinn kellene állitani vagy fuvókát cserélni hogy többet pörögjön?
megnéztem és 18 as kerék van hátul.
Azt szeretném kérdezni hogy akkor a gyújtáskapcsolóból lesz valami üzlet?
de ha jól emlékszem akkor 18 as, vagy 16 os. nemis tudom, de inkább 18. de majd meglesem.
azt nézd meg mekkora a hátsó felnid, de nem fogjuk tudni megmondani hogy pontosan milyen áttétellel lesz a legjobb, arra ott van gyurcsók távgyógyításos metódusa
1992 es gyártási év. ja és lehet ez is számít hogy folytatlan, tehát nem 10500 nál tilt, hanem 13000ret kipörgi.
DE a régebbiekbe 18-as felni van, oda lehet már a 14/36 is túl hosszú.
egyépként énis jt lánckerekeket néztem ki magamnak, és did láncot hozzá, olyan 20 körül lessz az egész.