igen, ezért modom én is, hogy ambivalens érzésekkel állok ehhez a témához, nem vagyok gépész, hogy erről 100% os vélemémyt tudjak mondani, ennek ellenére hajlok a húzós illesztés elfogadására.
Mindamellett, sok öreg motormegy préselős illesztésű csapszekkel több 10 éve hibátlanul, viszont az isigaz, hoy mindkétféle illoestésűből láttam már kiverődöttet:)
Szóval tudja a franc, én konzekvensen húzósat használok már ewgy ideje, mert azt tartom jobbnak, de mint mondtam, kételyeim azért vannak mindkét megoldással kapcsolatban.
Van aki Buddhában hisz, van aki Allahban, van aki meg ateista:)
hát kipuffbol arrow van szal sztem az jó lenne, de akk gondolom másik levegöszürö kell... tudtok méreteket mondani nekem amit lenne érdemes újitani? köszi
wp igen de akkor nagyob öblitést kel biztositanod több levegö nyitottab kipu:D nagyobb fuvokátol önmagában csak ötbbet kajál és ha tulnagy nem pörög ki
em zoli ebben igazad van de némejiknek a húzósnál is kisseb az ilessztés és tény h könyeb a kenés olaj könyeben bejut a dugo meg a csapszeg közé de valamiért elment az a motor 40 ezer km et ojan csapszeggel h alig birtam kikalapálni belöle (hajtokar also tügörgö miat állt meg)
Nemtom, ez olyan gumicsont, mint a "ki milyen olajat használ" téma.
Régbben valóban a bemelegítős, csapszegpréses téma volt szokásos,
De mostasnában bár ki rutinos szakival beszéltem mind a húzós, de nem szorulós csapszegillesztést fsavorizálta,, továbbá mintha valami motorgépészeti konyvbpl is ez rémlene, mondván, a húzós csapszegnek hidegen is vsan kenése, a préseltnek meg nincs, amíg a dugó fel nem melegszik, és az üzemi illesztés ki nem alakul.
Én hajlokaz utóbbi favorizálására, mert látok benne logikát.
EM zoli nem kételkedek a szaktudásodban de nekem van tthon 1 2 gyári dugom amiböl bizony kalival kelle kiszdeni a csapszeget és nem volt ütve faragva basztatva... bontatlan gyári csapszeg dugo! jah és azt a csapszeget a gyári hondáét bele probáltam az uj prox dugoba és paszosabban ment bele mint a proxé csak ugye azmár kopot volt középen! tehát saját tapasztalatom szerint meg 1 2 motor szerelö kolega szerint is a jo dugoba bele kel ám melegiteni a csapszeget! hanem is melegiteni de jó huzosan megy bele a történés
nem fényezni akarom a saját pudvámat, de bépesten kb600 a legolcsóbb, devan ahol 980 a főfuvi, én meg adom 400 ért.
Nyilván egy darabnál tök mindegy ,de pl téli-nyári hangoláshoz nem árt pár kisebb- nagyobb, és akkor már nem mindegy mennnyi az annyi.
fepi fémből van a szűkítő a szívócsonk alatt? mert ha igen akkro ki veheted, de ha műanyag és a membránházon van rajta akkor ne vedd le mert az az áramlásjavító. fúvókákat pedig bármilyen motoros boltba vagy robogó tuning boltban tudsz venni. én már kismillió fúvókát vettem az nsr be darabja párszáz forint. én itt vettem a fúvókákat:motorline
szia, megnéztem, sajnos ezzel a gyújtáskapcsolóval nem érsz semmit, mert eltört a hátulján a nyáklap, és így hiába fordítom el a kulcsot nem érintkezik, tehát nem működik...... sajna karambolos motor ugye............ de a többi cucc ép amiket írtál
Ha jól tévedek, te írtad régebben, hogy tudsz fúvókát készíteni? Ha igen, akkor mennyiért dobálnál meg velük? Mivel kellene mindhárom, gyári méretben.
Illetve volt szó fojtás kivételéről. Még ősszel vettem le a karbit, akkor láttam, hogy az a szűkítő miújság benne van a szívótorokban. Azt vegyem ki, vagy ott van jó helyen?
Még mindig eladó az nsr-em ha vkit érdekel ebbe a dugó témába meg annyit h azért van drágából jó is meg olcsóból is jó de szintén van drágából szar meg olcsóból is. Én előzöleg az Xr-be wössner-t raktam nekem bevállt. Az nsr-be meg gyári Honda van.
Idom sérült csak + lámpabúra.. ezeken kívül tökéletes mindene és rendszámos.. de még nemtom mennyit kérek érte..