Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dehogy bontom eladó kompletten
Idom sérült csak + lámpabúra.. ezeken kívül tökéletes mindene és rendszámos.. de még nemtom mennyit kérek érte..
Hát hogyha úgygondolod hogy elbontod akkor érdekelne 1-2 alkatrész
akkor nagyon jól jártál mer ennyiböl már vehecc mégeggy motort
cső na füzetett ám a biztosító 400 ezret adtak
Már csak el kell adnom nsr-t és jöhet a 600ccm
Az ateisták a hasonlatodban azok, akik csapszeg nélkül rakják fel a dugót?:D
igen, ezért modom én is, hogy ambivalens érzésekkel állok ehhez a témához, nem vagyok gépész, hogy erről 100% os vélemémyt tudjak mondani, ennek ellenére hajlok a húzós illesztés elfogadására.
Mindamellett, sok öreg motormegy préselős illesztésű csapszekkel több 10 éve hibátlanul, viszont az isigaz, hoy mindkétféle illoestésűből láttam már kiverődöttet:)

Szóval tudja a franc, én konzekvensen húzósat használok már ewgy ideje, mert azt tartom jobbnak, de mint mondtam, kételyeim azért vannak mindkét megoldással kapcsolatban.

Van aki Buddhában hisz, van aki Allahban, van aki meg ateista:)
hát kipuffbol arrow van szal sztem az jó lenne, de akk gondolom másik levegöszürö kell... tudtok méreteket mondani nekem amit lenne érdemes újitani? köszi
wp igen de akkor nagyob öblitést kel biztositanod több levegö nyitottab kipu:D nagyobb fuvokátol önmagában csak ötbbet kajál és ha tulnagy nem pörög ki
A motor akkor megy a legjobban, ha ideális az üzemanyag-levegő keverékaránya. Szóval inkább csak fogyasztást lehet növelni
em zoli ebben igazad van de némejiknek a húzósnál is kisseb az ilessztés és tény h könyeb a kenés olaj könyeben bejut a dugo meg a csapszeg közé de valamiért elment az a motor 40 ezer km et ojan csapszeggel h alig birtam kikalapálni belöle (hajtokar also tügörgö miat állt meg)
fúvóka basztatással lehet teljesítményt növelni?
Nemtom, ez olyan gumicsont, mint a "ki milyen olajat használ" téma.
Régbben valóban a bemelegítős, csapszegpréses téma volt szokásos,
De mostasnában bár ki rutinos szakival beszéltem mind a húzós, de nem szorulós csapszegillesztést fsavorizálta,, továbbá mintha valami motorgépészeti konyvbpl is ez rémlene, mondván, a húzós csapszegnek hidegen is vsan kenése, a préseltnek meg nincs, amíg a dugó fel nem melegszik, és az üzemi illesztés ki nem alakul.
Én hajlokaz utóbbi favorizálására, mert látok benne logikát.
Hali!

Valaki megtudná nekem modnani, h mennyibe kerül egy 92-es honda nsr 125f-re egy henger?előre is köszi
Nem kételkedek senki szaktudásában én sem, de én is cseréltem már pár dugót, de még csapszeget SOHA NEM kellett üssek.
b ricsi én a tenflon bevonatosat vettem decemberben a havernak 24 ért bár ez nem tom menyire xtra:D muhaha
EM zoli nem kételkedek a szaktudásodban de nekem van tthon 1 2 gyári dugom amiböl bizony kalival kelle kiszdeni a csapszeget és nem volt ütve faragva basztatva... bontatlan gyári csapszeg dugo! jah és azt a csapszeget a gyári hondáét bele probáltam az uj prox dugoba és paszosabban ment bele mint a proxé csak ugye azmár kopot volt középen! tehát saját tapasztalatom szerint meg 1 2 motor szerelö kolega szerint is a jo dugoba bele kel ám melegiteni a csapszeget! hanem is melegiteni de jó huzosan megy bele a történés
Én télen nem motorozok
Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat EMZoli jobbulást
nem fényezni akarom a saját pudvámat, de bépesten kb600 a legolcsóbb, devan ahol 980 a főfuvi, én meg adom 400 ért.
Nyilván egy darabnál tök mindegy ,de pl téli-nyári hangoláshoz nem árt pár kisebb- nagyobb, és akkor már nem mindegy mennnyi az annyi.
hoppsz elbasztam a linket motorline
fepi fémből van a szűkítő a szívócsonk alatt? mert ha igen akkro ki veheted, de ha műanyag és a membránházon van rajta akkor ne vedd le mert az az áramlásjavító. fúvókákat pedig bármilyen motoros boltba vagy robogó tuning boltban tudsz venni. én már kismillió fúvókát vettem az nsr be darabja párszáz forint. én itt vettem a fúvókákat:motorline
sajna csak főfúvókát tudok dellrotyó phbh ba, és azt se mostanában.
Holnap kézműtét, szóval egyelőre kb2-3 hétig semmit sem tudok.
szia, megnéztem, sajnos ezzel a gyújtáskapcsolóval nem érsz semmit, mert eltört a hátulján a nyáklap, és így hiába fordítom el a kulcsot nem érintkezik, tehát nem működik...... sajna karambolos motor ugye............ de a többi cucc ép amiket írtál
Lenne pár közvetlenül hozzád intézett kérdésem

Ha jól tévedek, te írtad régebben, hogy tudsz fúvókát készíteni? Ha igen, akkor mennyiért dobálnál meg velük? Mivel kellene mindhárom, gyári méretben.

Illetve volt szó fojtás kivételéről. Még ősszel vettem le a karbit, akkor láttam, hogy az a szűkítő miújság benne van a szívótorokban. Azt vegyem ki, vagy ott van jó helyen?

Kösziii: Pisti
Még mindig eladó az nsr-em ha vkit érdekel ebbe a dugó témába meg annyit h azért van drágából jó is meg olcsóból is jó de szintén van drágából szar meg olcsóból is. Én előzöleg az Xr-be wössner-t raktam nekem bevállt. Az nsr-be meg gyári Honda van.