Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fúj fúj pö pö, a gyűrűzés jó!
(pédául madárnál)
(nőnél már izlés kérdése:)
Most ki leszek utálva. Nekem erről az egészről egy szó jut eszembe: KÓÓÓKÁNNNYYY
A gyűrűzés mindig sufni módszer volt, most is az... és az is marad.
de nekem azért a SZERVIZBEN! összekeverték. jól is nézett ki a hengerem is meg jól is ment a motor (sehogy)
Ahogy Just is írta valószínű azért nem egyforma mert a felsőnek ha megnéznéd a keresztmetszetét akkor trapéz alakú,azért mivel ez a felső először erre hatnak az erők,és a trapéz alakjából adódóan a nyomás szét akarja feszíteni,így jobban nekifeszül a henger falának! Egyébként össze sem lehet őket keverni mert ha fordítva rakod be akkor nem megy rendesen a helyére!
Hello!
Sajnos személyesen nem igazán tudok utánajárni a dolognak,mert dolgozom,de a bolt számát megtudom szerezni neked! Amolyan apróbetűs rész gyanánt hozzátartozik a dologhoz,hogy nekik csak oldal stiftes gyűrűjük van ami nem gáz, mert kemény reszelővel megtudod egy kicsit reszelni úgy hogy a rejtett stiftes dugóra is rálehessen tenni! Ha tudod pontosan a henger méretét illetve a dugóhorony mélységét magasságát akkor telefonon is megtudod rendelni!
a felső trapéz. vagy az alsó... de valamelyik
Helló Tibi84.
Én már érdeklődtem motoros boltba és mondták hogy 5000ft a felső gyűrű 3800Ft az alsó gyűrű vertex dugattyúhoz bár nemigazán értem hogfy mi a különbség az alsó és felső között hisz amikor megveszem dugóval akkor csak 2 ugyanolyan gyűrű van hozzá. Viszont lehet érdekelne az az olcsóbb megoldás amit említettél az menyire megoldható ? Meddig bírja? Hogyha én írnék neked e-mailt nem tudnád megnézni hogy ahol te is vetted kapnál e az enyémre is? Msn-en esetleg nem tudnánk beszélni? Írd le az msn címed és felveszlek majd! Estefele olyan 8 után tudok felmenni. Várom válaszod üdv és kössz a hozzászólást
Pont tegnap olvastam egy ilyen esetről. Srácnak yamahához kellett lánckerék rögzítő anya alá alátét.. Bement a yamahába, mondták h 1db 550ft, de csak ötössével tudják adni.. Na de egy motorra csak egy kell...
Valaki elmagyarázná ,hogy állítsam be a karbit ? :) Jelenleg a motor sem indul...
ráadásul amit említettél az szerintem még termékkapcsolás is, ami tiltva van...
Próbálj reálisan gondolkozni! Évek óta motorozom én az endúrózás szerelmese vagyok,találkozom sokféle emberrel! Találkozom olyanokkal akik tele vannak pénzzel,vagy apuci kedvence,megveszik a 1,5 2 milliós cross és enduró motorokat,de motorozni nem tudnak csak a gázt húzzák mint a hülyék!A gázt egy 1 éves gyerek is tudja húzni! Na az ilyen álmájer köcsögöket szokták hülyének nézni a motorboltban! Aki ért hozzá tudja mikor kell hozzányúlni egy motorhoz! (csörög,füstöl,nincs alapjárat,nem harap) Ez mind annak a jele,hogy hamarosan generálozni kell! 30 üzemóránként cserélik egy cross motorban a dugót gyűrűt,csapágyakat,mindent pedig lehet a motor menne még egy fél évig,lehet nem úgy mint friss javítás után,de nem feltétlenül kéne hozzányúlni!Általánosan elterjed hogy a crossmotorok üzemórásak,pedig ez nem igaz! Attól függ ki hogy hajtja illetve mennyire figyel az olajcserére stb.!
Hello a gyűrűzés sokáig,ha a henger nincs annyira megkopva,hogy már eggyel nagyobb dugó méret kéne bele!Nekem egy Crm-em van megvolt kopva a gyűrű sehol nem találtam gyűrűt magában,a motorboltokban csak dugóval együtt adtak volna 40 rugóért! Mondtam a boltosnak nem kell dugó mert nincs beégve,széttörve,nem szakadt le a szoknyája csak gyűrű kéne! Nem adtak, madárnak néztek!A dugó normál esetben soha nem éri a henger falát,hiszen akkor minek a gyűrű,ha a dugó érné a henger falát 2 perc alatt úgy megmelegedne a gép,hogy azonnal besülne!Ennek ellenére a boltosok nem hagytak békén,hogy vegyek dugót is! Mondtam Ok! Bementem a helyi kisgép centrumba,stihlfűrészekhez,egyéb kisgépekhez árulnak alkatrészeket,vittem magammal a dugót,és kemény 1300 Ft-os vételáron vásároltam 2 db krómgyűrűt ami bírja a magas fordulatot! Beleraktam a vasba és 2 rugásra beindult!Dugót csak akkor cserélj ha a gyűrű úgy elkoptatta a hengert,hogy már kotyog benne a dugó,akkor érdemes egy mérettel nagyobb dugattyút venni,de ha nincs ilyen problémád elég a gyűrű!
helló! hát lehet hogy minden nem fog eszembe jutni, de idomok nincsenek, kormányról vannak gombok+konzolok, segédváz, láncszett, hátsólámpa, indexek, elektronikasor, cdi+ power elektronika nincs, blokkból a henger, gyujtásoldali dekni és gyújtás nincs, de ha gondolod inkább kérdezz és megmondom van -e, mert nem minden jut eszembe, de már nem sok minden van, mert jópár dolgot eladtam, a motor fele meg bontás után ment a kukába, mert akkorát ütköztek vele, hogy a váz kettétört, elsőteló kuka, lengővilla kuka, elsőkerék kuka, hütő, kipufogó kuka, hengerből letört egy darab, meg ilyen apróságok
Helló hondafever.
Akkor letudnád nekem írni hogy milyen alkatrészed van még az nsr-ből?

Meg srácok lenne egy kérdésem hogy el van gyengülve a gépem és azon gondolkoztam hogy gyűrűket cserélek rajta az meddig nyújtana megoldást a dugózásig? Várom a segítséget
Meg tudnád adni az msn címed? Vagy felvennél msn-re? A címem: tomcsifiu@freemail.hu
Köszönöm
biztos a "minőséget" kell megfizetni. Úgy tesznek mintha ezekről sosem jönne le a festék, vagy nem lehetne őket elgörbíteni vagy behorpasztani
jah vannak árak.. bal lábtartó 26 ezer
tank 110ezer ész megáll
hát azt már én is szeretném tudni.. sokra nem számítok..
Értem, én kérek elnézést Végül mennyit ad a biztosító?
tank kicsit belapult de meg lett csinálva! tak 110 ezer ft Bal lábtartó sztender váltókar kicsit meghajult de azokat már javítottuk..
"608106ft-nyi kárt állapítottk meg hondánál.. és most várhatom mennyit farag le belőle biztosító.."

A képek alapján nem értem mire számoltak fel ennyit a hondások?!
idomok, lámpák plusz egy NORMÁLIS fényezés azért nem kis pénz
írta kicsit lejjebb, hogy nagyobbat nézett ki. nyilván gyorsan kő neki a pééz
most árulom először mér mennyiért kéne adnom?