a km órából azthiszem 5mm körül kellett le vágni, nem sokkal nagyobb az átmérője, de pont nem megy be a helyére, a számlapot pedig meg kell tervezni méretarányosan(ezért köszönet b_ricsi nek)
aztán fogtam és tintasugaras nyomtatóval ki nyomtattam egy a4es lapra kivágtam és fel ragasztottam, annyi a hátránya hogy kicsit halványan világitja át, és este nem látszik az összes szám.
gyári főtengely egy ideig bírja, de hosszútávon jobb ha meg erősítteted a főtengelyed mert szét fog esni. meg más egyéb is széteshet, egyébként én inkább a 160as pollini hengert ajánlom, mert arra nincs annyi panasz, és azt jobban elviseli a gyári tengő.
de persze a 180as is csak akkor nyírja ki a főtengelyt hogyha ki hozod belőle azt a teljesítményt amit tud és ahhoz másból is nagyobbat kell venni, pl kell sportrezó, nagyobb karbi, nagyobb fúvókák, feltétlenül folytatlan power elektronika, nagyobb karbihoz dukál a nagyobb légszűrő, ahhoz nagyobb átmérőjű összekötő csövet kell szerezni, és ezek beszerzése kicsit macerás, vagy pedig rakhatsz rá sportszűrőt de azt nem ajánlom, sokkal több dzsuvát be enged mint a gyári szűrő kicsit megspékelve. remélem tudtam segiteni
jah tudtomal a prox az almárkáját álitotta le a phixet(leginkáb robogo dugok ijenek) amig van raktáron addig kapni utána vagy vesszük robogoba 1600 ért a szart vagy 8 9 ért az eredeti proxot a phix 3600 huf ba került amig lehetett kapni
amugy pls mondjatok már pár weboldalat vagy helyet ahol találhatok a prox dugómhoz gyűrűt, mert a hosubába aztmondták hogy nem tudnak szerezni mert a prox le állt az e fajta gyűrűk gyártásával, de én ki röhögtem őket...
ja és amugy igazából tök mindegy hogy ki hány nsr-t javitott, mert két fajta blokk van össz vissz, az ns125r, és az f nek teljesen ugyan az a blokkja... és az nsr ből a körlámpásé a macskalámpásé és a raidené is ugyan az, csak idomok, a körlámpásnál váz, és egyéb apróságok különböznek......
polgárpeti igen ugyan ilyenből csináltam.... énis láttam már pár nsr-t. csak csepelen volt belőle 6, mostmár csak az enyém van egyben, de már meg se tudom számolni hány motort bíztak rám, a tákolás pedig képletesen értendő, én mindent tákolásnak hívok ami itthon készül és köze van a sufnihoz meg a ragasztóhoz, de teljesen fasza lett sztem, eddig csak dicséretet kaptam rá, még a rendőrök is elmosolyodnak a km órámon
ja és mielőtt le hurrogsz valakit inkább olvasd el még egyszer!
jo oké én müszerfalra hittem de igazad van km óra spirál ford sz mérö elektromos erre nem tértem ki !
én ink nem sorolom fel mejikböl menyi volt és menyit javitottam ns böl is javitottam f est r est nsr böl is régit ujat macskalámpást raident szal nah érted de aszsem vita lezárva mki megértett mindent:D uj téma?:D
Én linkeltem be őket, köszönöm az oktatást. Hondafevert pedig nem bántani a "tákolás" miatt, mindenki úgy csinálja,ahogy szeretné.(na meg ahogy a pénztárcája engedi) Te még sose tákoltál? Sose sikerült megoldani a lehetetlent? Sajnálhatlak?
ne zavarjon, hogy km óráról beszél, és nem műszerfalról...
És elhiheted, hogy tisztában van vele, mert neki mindkettő volt...
Arról nem is beszélve, hogy az NSR nek is csak a fordulatszámmérője meg a hőmérője elektromos, a km óra ugyan úgy spirálos.
Hondafever kiváncsi lennék hogyan TÁKOLTAD bele az ns müszerfalát az nsr be márha tisztában vagy azza hogy mi is az a honda ns 125 r mert annak mindekét órája spirálos és az nsr elektromos kihajtásábol elég nehéz spirálost csinálni
valaki linkelt 2 müszerfalat a számlap szine nem a tipusát jelzi meg a fekete számalposbol is 2 féle van a régi nsr ek é azok 180 ig vannak órázva a macskalámpásoké meg 200 ig azokon mindegyienk van vissza jelzö csoport(F esen meg R esen is (én levágtam mert törtöttek voltak az órák) és felraktam a régi nsr ére kicsi ragasztoval észre sem lehetett venni szal minden kompatibilis mindennel!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az normális-e?
Hogy a kormányt teljesen elfordítva....a tank és a markolat közé a kisujjam se fér be!
Pedig ütközési pontok a helyükön vannak.
Vagy a markolatok szögén lehet állítani?
aztán fogtam és tintasugaras nyomtatóval ki nyomtattam egy a4es lapra kivágtam és fel ragasztottam, annyi a hátránya hogy kicsit halványan világitja át, és este nem látszik az összes szám.
gyári főtengely egy ideig bírja, de hosszútávon jobb ha meg erősítteted a főtengelyed mert szét fog esni. meg más egyéb is széteshet, egyébként én inkább a 160as pollini hengert ajánlom, mert arra nincs annyi panasz, és azt jobban elviseli a gyári tengő.
de persze a 180as is csak akkor nyírja ki a főtengelyt hogyha ki hozod belőle azt a teljesítményt amit tud és ahhoz másból is nagyobbat kell venni, pl kell sportrezó, nagyobb karbi, nagyobb fúvókák, feltétlenül folytatlan power elektronika, nagyobb karbihoz dukál a nagyobb légszűrő, ahhoz nagyobb átmérőjű összekötő csövet kell szerezni, és ezek beszerzése kicsit macerás, vagy pedig rakhatsz rá sportszűrőt de azt nem ajánlom, sokkal több dzsuvát be enged mint a gyári szűrő kicsit megspékelve. remélem tudtam segiteni