Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a km órából azthiszem 5mm körül kellett le vágni, nem sokkal nagyobb az átmérője, de pont nem megy be a helyére, a számlapot pedig meg kell tervezni méretarányosan(ezért köszönet b_ricsi nek)
aztán fogtam és tintasugaras nyomtatóval ki nyomtattam egy a4es lapra kivágtam és fel ragasztottam, annyi a hátránya hogy kicsit halványan világitja át, és este nem látszik az összes szám.

gyári főtengely egy ideig bírja, de hosszútávon jobb ha meg erősítteted a főtengelyed mert szét fog esni. meg más egyéb is széteshet, egyébként én inkább a 160as pollini hengert ajánlom, mert arra nincs annyi panasz, és azt jobban elviseli a gyári tengő.
de persze a 180as is csak akkor nyírja ki a főtengelyt hogyha ki hozod belőle azt a teljesítményt amit tud és ahhoz másból is nagyobbat kell venni, pl kell sportrezó, nagyobb karbi, nagyobb fúvókák, feltétlenül folytatlan power elektronika, nagyobb karbihoz dukál a nagyobb légszűrő, ahhoz nagyobb átmérőjű összekötő csövet kell szerezni, és ezek beszerzése kicsit macerás, vagy pedig rakhatsz rá sportszűrőt de azt nem ajánlom, sokkal több dzsuvát be enged mint a gyári szűrő kicsit megspékelve. remélem tudtam segiteni
Ha jó állapotban van, tudtommal bírnia kéne. Ha nincs akkor megkell erősíteni.
Sziasztok!
Megszeretném érdeklődni hogy ha 180as hengerszettet teszek fel a gyári főtengely bírja e?
ja és amit elöször irtam az 572 es jó e macskalámpásba?
meg az 589/90/078 as cdi ez körlámpás "R" és van rajta két kábel az előző amit íram az körlámpás "F" és nincs rajta kábel
ci572/8.6/071 megtudja vaki mondani mit jelentenek ezek a számok a cdi-n? folytott folytattlan vagy valami?!
ennek a régi km órának az átmérője menyivel tér el a jc22-esétöl? A számlapot azt sima nyomtató papír vagy mi?
jah tudtomal a prox az almárkáját álitotta le a phixet(leginkáb robogo dugok ijenek) amig van raktáron addig kapni utána vagy vesszük robogoba 1600 ért a szart vagy 8 9 ért az eredeti proxot a phix 3600 huf ba került amig lehetett kapni
hondafever igy igaz! én gyürüt RK T szoktam venni ha csak az kell külön 8 körül van én kistarcsán az nv motorsnál szoktam venni 06 28 471 350
amugy pls mondjatok már pár weboldalat vagy helyet ahol találhatok a prox dugómhoz gyűrűt, mert a hosubába aztmondták hogy nem tudnak szerezni mert a prox le állt az e fajta gyűrűk gyártásával, de én ki röhögtem őket...
ja és amugy igazából tök mindegy hogy ki hány nsr-t javitott, mert két fajta blokk van össz vissz, az ns125r, és az f nek teljesen ugyan az a blokkja... és az nsr ből a körlámpásé a macskalámpásé és a raidené is ugyan az, csak idomok, a körlámpásnál váz, és egyéb apróságok különböznek......
várom
polgárpeti igen ugyan ilyenből csináltam.... énis láttam már pár nsr-t. csak csepelen volt belőle 6, mostmár csak az enyém van egyben, de már meg se tudom számolni hány motort bíztak rám, a tákolás pedig képletesen értendő, én mindent tákolásnak hívok ami itthon készül és köze van a sufnihoz meg a ragasztóhoz, de teljesen fasza lett sztem, eddig csak dicséretet kaptam rá, még a rendőrök is elmosolyodnak a km órámon
ja és mielőtt le hurrogsz valakit inkább olvasd el még egyszer!
Basszus kicsit már érzi a gépet
Nézzétek meg!
jo oké én müszerfalra hittem de igazad van km óra spirál ford sz mérö elektromos erre nem tértem ki !
én ink nem sorolom fel mejikböl menyi volt és menyit javitottam ns böl is javitottam f est r est nsr böl is régit ujat macskalámpást raident szal nah érted de aszsem vita lezárva mki megértett mindent:D uj téma?:D
még ma megint megkérdem apámat (eddig az a verzió volt, hogy megyünk) és megírom, hogy mi a válasz.
Ő jön hozzám talán idomokért, meg műszerfalért!
merre mentek? Ha meglehet kérdezni
Mi a helyzet Just ? Jöttök Pénteken ?
Hasonlóból csináltad te is? Am megnéztem fasza lett

Katt ide
Én linkeltem be őket, köszönöm az oktatást. Hondafevert pedig nem bántani a "tákolás" miatt, mindenki úgy csinálja,ahogy szeretné.(na meg ahogy a pénztárcája engedi) Te még sose tákoltál? Sose sikerült megoldani a lehetetlent? Sajnálhatlak?
ne zavarjon, hogy km óráról beszél, és nem műszerfalról...
És elhiheted, hogy tisztában van vele, mert neki mindkettő volt...
Arról nem is beszélve, hogy az NSR nek is csak a fordulatszámmérője meg a hőmérője elektromos, a km óra ugyan úgy spirálos.
Hondafever kiváncsi lennék hogyan TÁKOLTAD bele az ns müszerfalát az nsr be márha tisztában vagy azza hogy mi is az a honda ns 125 r mert annak mindekét órája spirálos és az nsr elektromos kihajtásábol elég nehéz spirálost csinálni
valaki linkelt 2 müszerfalat a számlap szine nem a tipusát jelzi meg a fekete számalposbol is 2 féle van a régi nsr ek é azok 180 ig vannak órázva a macskalámpásoké meg 200 ig azokon mindegyienk van vissza jelzö csoport(F esen meg R esen is (én levágtam mert törtöttek voltak az órák) és felraktam a régi nsr ére kicsi ragasztoval észre sem lehetett venni szal minden kompatibilis mindennel!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az normális-e?
Hogy a kormányt teljesen elfordítva....a tank és a markolat közé a kisujjam se fér be!
Pedig ütközési pontok a helyükön vannak.
Vagy a markolatok szögén lehet állítani?