Ha jön a jobbidő, egyébként is lesz olajcsere, ránézek a hátsófékre, hogy 40 fokban miért puhul fel városba, illetve felpuhulás előtt miért fog... Na meg szerintem nem most volt idomon belül letakarítva a gép.
Hát tudtommal elég az 20E-ként is. Bár olvastam már olyat is, hogy 12E-gyűrűcsere, 24E-dugócsere, 36E-totál felújítás.
De egyellőre egy dugó+gyűrűk is megteszik.
1. Nekem 120 körül 6.-ban kb. 7800-at forog.
2. Mikor megvettem a motort előző tulaj nem tudta, hogy mennyi van a dugóban, most 34E van a gépben, ereje van neki bőven, de sztem nem ártana egy dugócsere. Vélemény? Ja meg láncot is cserélni kéne, lóg vagy 4 centit.
Köszönöm a választ,de ezeken már rég tul vagyok,a hengerfej pakolás uj,hütő át lett téve egy jó motorról,a vízpumpa jól nyom,víz van benne ,termosztát ki van véve,még esetleg a kipufogó el van tömödve de azt nem hiszem mert jól megy!
Helló!Ha 10-et pörög az még nem olyan rossz 6.ba nekem csak 9500-at pörgött és egy dugó csere megoldotta 10500 most,de az áttételed egyértelmű hogy nem jó,ha kisebb hátsó fogaskereket teszel hátulra az javít a végsebességen.Elöl pedig még nem láttam 13 -nál kisebbet,általánosabb a 14 fogszám,persze évjáratfüggő a dolog.
Szerintem is kopott lehet a hengered. De csk egy tipp. Állíts be mindent a gyári értékre,ha nem lesz érdembeli változás,kezd el gyanakodni a henger/dugó állapotára
Ha már kérdezel legalább megnézhetted volna milyen lánckereked van. Amúgy 11-est nem is lehet kapni. 12-es is nagyon kicsi, nagyon rövid az áttételed. Ha így se forogja ki a 6.-at, akkor ott baj van, valószínűleg ki van kopva.
Egyébként nagyvason évjárat alapján meg tudod nézni hogy a te motorodra milyen áttétel kellene pontosan, ott vannak a gyári méretek.
Sziasztok!
joljönne nekem egy kis segítség! van egy 1989-es évjáratú nsr 125 f-em és a végsebessége csak 120 km/h és 6. bah olyan 10 000 környékén pörög. mondjuk a hátsó fogaskerekem 37 a gyári meg 35, elöl viszont nemtudom hanyas mert nememlékszek :S de valószinű 11-12 es lehet de akkor is mennie kéne és nem 120 at. lehet kikéne pucolnom a karbit meg egy kis beállítás sem ártana :D.
amúgy 1-es től 5.-ig szépen kipörög a motor.
nekem is pont ez volt a gond egy hónapja. Nekem a tirpák elözö gazdája visszarakta az elözö hengerfej tömitést és ezért volt hengerfejes. ezután szépen túlmelegedett és egy icsit belehuzott a dugó a hengerfalba, plusz maga a dugó is összeesett. 45e ft ot fizettem, de ha 3ér vesz bele egy tömitést akk nem lett volna gond...
lehet. de nagyon poén. én igazság szerint még akkor se vinném el ha fizetnének érte.
na jó elvinném aztán az első lenne hogy eladnám a nyavajába.
és vennék belőle egy másik motort.
ha jól tudom az tágulási tartály, így a víz nem megy onnan vissza, tehát hiába van az tele, attól a hűtőrendszerben lehet kevés, ezért mondtam hogy a tank alatti betöltőt nézd. Igen a másik lehetőség a hengerfejtömítés, azt meg úgy látod hogy beindítva buborékol a víz a betöltőben ahogy húzgálod a gázt. De ha ez nálad atomjaira bontásnak számít akkor sztem inkább ne is nyúlj hozzá, vidd szerelőhöz.
http://www.motor.hu/motor_popu...
figyeljétek. a srác már a méltó helyére rakta ezt a nemis tudom micsodát, de aztán sajna rájött hogy talán el is adhatná, ezért megkímélte a vonattól.
De egyellőre egy dugó+gyűrűk is megteszik.
2. Mikor megvettem a motort előző tulaj nem tudta, hogy mennyi van a dugóban, most 34E van a gépben, ereje van neki bőven, de sztem nem ártana egy dugócsere. Vélemény? Ja meg láncot is cserélni kéne, lóg vagy 4 centit.
Egyébként nagyvason évjárat alapján meg tudod nézni hogy a te motorodra milyen áttétel kellene pontosan, ott vannak a gyári méretek.
joljönne nekem egy kis segítség! van egy 1989-es évjáratú nsr 125 f-em és a végsebessége csak 120 km/h és 6. bah olyan 10 000 környékén pörög. mondjuk a hátsó fogaskerekem 37 a gyári meg 35, elöl viszont nemtudom hanyas mert nememlékszek :S de valószinű 11-12 es lehet de akkor is mennie kéne és nem 120 at. lehet kikéne pucolnom a karbit meg egy kis beállítás sem ártana :D.
amúgy 1-es től 5.-ig szépen kipörög a motor.
na jó elvinném aztán az első lenne hogy eladnám a nyavajába.
és vennék belőle egy másik motort.
nem?
figyeljétek. a srác már a méltó helyére rakta ezt a nemis tudom micsodát, de aztán sajna rájött hogy talán el is adhatná, ezért megkímélte a vonattól.