Ha jól emlékszek a sajátomra, a visszajelzős részt le lehetett külön venni. Egyébként ha csak a km óra része kell, azt a sajátodba bármikor át tudod rakni ebből. (plusz marad a többi része pót alkatrésznek..fordulatszám mérő,hőfok mérő..)
Tehát akkor azt mondod hogy a régi f-es nsr műszerfala az igazándiból csak külsőre más? Mert ugye ot a műszerfal alján vannak a visszajelzők. A spirál az ugyan olyan mind a 2 műszerfalnál?
Köszi a segítséget
olajzás: 1lényeg van feltöltöd a tartályt és az olajpumpán kinyitod a légtelnitö kis csavart amig nem jön az olaj ha jön akkor vissza tekered bowden rajta legyen jol beálitva és enyi ja persze karbin rajta legyen a csö
üdv müszerfal témához minden nsr müszerfala lkm óra spirálos ford sz mérö elektromos minden csere szavatos anyi h a mcsaklámpásokénál alul van a visszajelzö csoport (meg a régi f eseknél)
és a 2 körös nél ezek a visszajelzök ugye a tankon lévö konzolban vannak szóval csak külsöre van külömbség ha rádugod a kébeéleket és bekötöd a spirált tutira müködik majd minden
Nem akarom mindenáron eladni.
De érdekes az első oldalon az a műszeregység a 3féle órával.
Amúgy ki lehet valahogy cserélni a fekete számlaposat, fehérre?
Mert megtenném...de félek nem egyezik a körátmérő.
http://www.vatera.h
u/honda_nsr...
Köszi a segítséget
és a 2 körös nél ezek a visszajelzök ugye a tankon lévö konzolban vannak szóval csak külsöre van külömbség ha rádugod a kébeéleket és bekötöd a spirált tutira müködik majd minden
szolvero hogy érted hogy hogy szoktuk feltölteni az olajzás rendszerét?
Csak szerencsémre találtam használt jc22-est
a kettő között annyi különbséget látok:
az egyik fehér számlapos(ami jobban is tetszik) visszajelző nélkül...
spirál+1 csati
a másik fekete számlapos, visszajelzővel....
spirál+két csati