Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fenéket.. ott van nálad mind2 fajta nem? akkor mérd le őket és mg is van a válaszod.
Szerintem gond nélkül kicserélhető. De várd még meg,hátha mások mást mondanak
Semmi baj, ha elviszik, elviszik, ha nem hát nem.
Nem akarom mindenáron eladni.

De érdekes az első oldalon az a műszeregység a 3féle órával.

Amúgy ki lehet valahogy cserélni a fekete számlaposat, fehérre?
Mert megtenném...de félek nem egyezik a körátmérő.
nem ellened szóltam,linkeltem, csak mutattam, hogy azoknak sincs visszajelzője. :)
Van itt kínálat
Ha jól emlékszek a sajátomra, a visszajelzős részt le lehetett külön venni. Egyébként ha csak a km óra része kell, azt a sajátodba bármikor át tudod rakni ebből. (plusz marad a többi része pót alkatrésznek..fordulatszám mérő,hőfok mérő..)
De szerintem ez nem az F-es mert nincs a műszerfal alján a visszajelzősor.
De meg van...ott van az eladó cuccaim közt.
És az f-es már nincs meg?
Ugyanaz mert volt mindkét féle a motoromon, és működött.
Tehát akkor azt mondod hogy a régi f-es nsr műszerfala az igazándiból csak külsőre más? Mert ugye ot a műszerfal alján vannak a visszajelzők. A spirál az ugyan olyan mind a 2 műszerfalnál?
Köszi a segítséget
Jaja így vettem.
olajzás: 1lényeg van feltöltöd a tartályt és az olajpumpán kinyitod a légtelnitö kis csavart amig nem jön az olaj ha jön akkor vissza tekered bowden rajta legyen jol beálitva és enyi ja persze karbin rajta legyen a csö
üdv müszerfal témához minden nsr müszerfala lkm óra spirálos ford sz mérö elektromos minden csere szavatos anyi h a mcsaklámpásokénál alul van a visszajelzö csoport (meg a régi f eseknél)
és a 2 körös nél ezek a visszajelzök ugye a tankon lévö konzolban vannak szóval csak külsöre van külömbség ha rádugod a kébeéleket és bekötöd a spirált tutira müködik majd minden
Ígyvetted már hogy ez a végdob volt rajta? Nagyon tetszik Várom a vidit
szolvero hogy érted hogy hogy szoktuk feltölteni az olajzás rendszerét?
Ami most eladó az volt a motoromon, és jól működött.
Csak szerencsémre találtam használt jc22-est

a kettő között annyi különbséget látok:
az egyik fehér számlapos(ami jobban is tetszik) visszajelző nélkül...
spirál+1 csati

a másik fekete számlapos, visszajelzővel....
spirál+két csati
Ahhoz majd vmi eszközt be kell szerezni, am a rezó gyári, csak a dob Gianelli.
Ti hogy szoktátok feltölteni az olajzás rendszert?
Amúgy majd nem teszel fel vidit az nsr-edről? Kíváncsi vok a hangjára
hát nem tom nekem is nsr-em van ugyan az a km óra mint a tiéden és az spirálos de ezen nem veszünk össze
Tudtommal a Mito EVO-nak is elektromos van (nem 100), de az én fordualtszámmérőmbe egy darab spirál nem fut.
A km óra az a jc20-asnál illetve a jc22-esnél spirálos. Szerintem a 125-ös kategóriában csak az rs-nek van elektronikus km órája
jah az jc20 a tiéd. Am neked is jc22-es nsr-ed van látszik a 2-őn a különbség. Olcsóban nem adod egyébként?
Nekem is van egy eladóm, de most már bizonytalan vagyok a Típusát illetően.....De sztem jc20 lehet