Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy félre ne értesetek nem arcoskodni akarok, énsem mondhatom hogy értek hozzá, de annyira rossz olvasni a hülyeségeket.....
amugy látom keresztezik egymást a szakértői vélemények! énis bele szólnék.
az hogy attól nem nyit a power hogy visszahűl a motor az egy k..va nagy hülyeség, a powernek semmi köze a hőfokhoz, ott max haldoklik az elekronika vagy a powermotor, énis végigjártam ezt az utat, ugy kezdte nekem is hol nyitott hol nem. aztán powerből van folytott, de csak a macskalámpásokba tették bele, ja és a gyári folytatlan nsr 28 lóerőt tud, tökmindegy hogy meik országból jött.
aztán a többi faszság amit irtak páran az nem jut eszembe, de istenem ha nem értenek hozzá inkább ne szólaljanak meg mert aztán otthon a kezdő megy és gányolja és szétszedi és nem ott keresi a hibát ahol kéne........
PolgárPeti, nekem rossz volt a gyári km órám, és én egy ns125r ét faragtam bele, a körátmérőt egyszerű orvosolni, le mértem be rajzoltam körzővel hogy mennyit kel le szabni, és mivel ugye ez műanyag, izzó késsel nekiestem, utána nyomtattam hozzá új számlapot egyedit, kivágtam, felragasztottam, a végeredményt pedig a fotógalériámban láthatod, egyébként minden csavar, spirál, stb. passzol, pedig egy 88as ns125r kilóméterórájáról beszélünk..........
ÁÁÁ a régi Simsonos vérem még megvan és tudtam,hogy kezeljem a dolgot.
Hát igen sokszor ez történik sajnos. Még jó hogy nem lett semmi baj.
Jó kis gép volt, még az életem is megmentette egyszer. Mentem nyugisan, erre baloldalt szembe a forgalommal parkoló autó mindenféle jelzés és körülnézés nélkül úgy gondolta elindul és bevágott elém. Nekem maradt az árokpart, de nsrke jól bírta a földutat, igazi crossgépként tört magának utat. Még hajlandóságot se mutatott a borulásra,szépen visszakorrigáltam az útra, megelőztem az autóst, majd szépen lefékezve előtte integetve kimutattam nemtetszésemet. Természetesen vastagkukkeres, kalapos úriember arra panaszkodott, hogy nem látott engem. Azóta reflektorral motorozok..
Mondjuk énekem semmi bajom nem volt ezzel a tükörrel. Bár hála Istenek az nsr-hez megvannak a gyári tükrök
A tükröket? Egyenlőre maradnak, inkább volt szóvicc a dolog. Bár tény,hogy tényleg utálatos ez a fajta tükör. Megyek 30-al és már nem látni semmit benne úgy rezeg. Ráadásul ha nem rezeg is csak dísznek jó mivel beállíthatatlan. Újonnan se több 3000ft-nál, ha venni akarsz inkább újat vegyél, de INKÁBB NE. Jóféle krómos téglalap alakút néztem ki 4600-ért a pinkmotors.hu -n.
Akkor biztos jó kis gép volt
Menyiért adnád? Vagy hogy gondoltad?
Blokkja tökéletes volt. Jah a power volt elgányolva benne. nem volt elektronikája, ezért kikötötte az egész rendszert. magát a power szelepet úgy oldotta meg, hogy a gázbowden csigájába bekötött egy plusz bowdent, ez huzogatta a szelepet. Ezáltal ha alacsony fordulatról indultál full gázzal, kinyitott a power. 5-ért vettem bele elektronikát és már jó is volt. A motorja ezen kívűl tökéletes volt.
HA kell neked adom. Utálom, szezonra kap nagyobb krómost. Abban talán már látni is fogok valamit
Hát hallod egész sokat engedett akkor belőle a srác Am blokja jó volt neki? Tetszenek ezek a gépek de mondjuk nekem mos az újabb verzió jutott . Ez is szép bár még egy festés ráfér majd meg hát kisseb apróbb hibák De már most tetszik

AMÚGY NEM SOK F-es VAN FÓRUMON SAJNA
Legalábbis nemsokkal találkoztam.
Tehát már papirokkal mindennel, szuper állapotban. 140et ment alattam. Én túrás lelkű vagyok ezért kapott új kormányt is... Na de megcsináltam közben a jogsit, ezért eladtam a gépezetet 160ért. (ráadásul 50-esként, szal ki kellett vonatni..nesze neked friss műszaki) De nem baaaj még igy is nyertem 20k-t az egészen. Ezt a csodát pedig 200-ért vettem.
Ha nem akarsz szívrohamot kapni akkor megkérdezheted. 80ért vittem haza. Kapott két 90%os gumit(metzeler,bridgestone) együtt volt 8000+posta. Kapott egy új aksit 3000 pénz. új olajakat, égőket,két első fékbetétet(5000). elvittem leműszakiztattam, átirattam. Az egész motor került 130-140-be.
Nekem is ugyanilyen visszapillantóim voltak a cagivámon:D
_Megnéztem szép kis gép a 900-as is. Am a 125-ösre sokat kelet költeni? Akkoriban gondolkoztam de nagyno messze volt hozzám. Am ha meglehet kérdezni menyiért sikerült eladnod?
nem egy nsr, de HONDA
Jaja közben leesett, hogy már Te meg is csináltad, szal feleslegesen jártattam a "számat"
Most egy Honda cb900 -al űzöm az ipart, nézd meg a galériámban :))
Már nincs meg a gép. Nyíregyházán vettem, majd kb 3hónap múlva eladtam. Persze közben kapott egy kis felújítást, gumikat, aksit, takarítást, gyilkolást,újabb szerelgetést.
Ha nem szeded szét az egységet akkor kilehet cserélni....
A spirál, a csatlakozók, meg rögzítés az idomtartó vasra egyezik.
Az a baj igazándiból hogyha a körméret nem passzol akkor az órát nem tudom szerintem árt rakni mert akkor az összes eleme kisebb mint az enyémbe való. Mert ha cserélem akkor kompletten felrakok egy régi f-es nsr műszerfalát visszajelzőkkel. Am szép az nsr-ed a régi f-es modell is tetszik egy éve majdnem megvettem ezt a gépet. Ugyan ezt a gépet néztem én is szerintem Nyíregyházán vetted nem?
Kompletten még mindig fel lehet szerelni gondolom.. Hacsak a felfogatást nem babrálták át a jappók
Csináltass egy új számlapot. Valaki közülünk foglalkozik ilyennel, olvass vissza kicsit.

Szóval, nem megoldható a jc20 és jc22 km óra cseréje? az gáz
Már megmértem hetekkel ezelőtt és tudom hogy nem jó, de reméltem hogy van rá valami más megoldás.

Azt hiszem a fehérből a foriszámmérő jóval nagyobb, a vízhőfok órája meg egész egyszerűen tök más.