amugy látom keresztezik egymást a szakértői vélemények! énis bele szólnék.
az hogy attól nem nyit a power hogy visszahűl a motor az egy k..va nagy hülyeség, a powernek semmi köze a hőfokhoz, ott max haldoklik az elekronika vagy a powermotor, énis végigjártam ezt az utat, ugy kezdte nekem is hol nyitott hol nem. aztán powerből van folytott, de csak a macskalámpásokba tették bele, ja és a gyári folytatlan nsr 28 lóerőt tud, tökmindegy hogy meik országból jött.
aztán a többi faszság amit irtak páran az nem jut eszembe, de istenem ha nem értenek hozzá inkább ne szólaljanak meg mert aztán otthon a kezdő megy és gányolja és szétszedi és nem ott keresi a hibát ahol kéne........
PolgárPeti, nekem rossz volt a gyári km órám, és én egy ns125r ét faragtam bele, a körátmérőt egyszerű orvosolni, le mértem be rajzoltam körzővel hogy mennyit kel le szabni, és mivel ugye ez műanyag, izzó késsel nekiestem, utána nyomtattam hozzá új számlapot egyedit, kivágtam, felragasztottam, a végeredményt pedig a fotógalériámban láthatod, egyébként minden csavar, spirál, stb. passzol, pedig egy 88as ns125r kilóméterórájáról beszélünk..........
Jó kis gép volt, még az életem is megmentette egyszer. Mentem nyugisan, erre baloldalt szembe a forgalommal parkoló autó mindenféle jelzés és körülnézés nélkül úgy gondolta elindul és bevágott elém. Nekem maradt az árokpart, de nsrke jól bírta a földutat, igazi crossgépként tört magának utat. Még hajlandóságot se mutatott a borulásra,szépen visszakorrigáltam az útra, megelőztem az autóst, majd szépen lefékezve előtte integetve kimutattam nemtetszésemet. Természetesen vastagkukkeres, kalapos úriember arra panaszkodott, hogy nem látott engem. Azóta reflektorral motorozok..
A tükröket? Egyenlőre maradnak, inkább volt szóvicc a dolog. Bár tény,hogy tényleg utálatos ez a fajta tükör. Megyek 30-al és már nem látni semmit benne úgy rezeg. Ráadásul ha nem rezeg is csak dísznek jó mivel beállíthatatlan. Újonnan se több 3000ft-nál, ha venni akarsz inkább újat vegyél, de INKÁBB NE. Jóféle krómos téglalap alakút néztem ki 4600-ért a pinkmotors.hu -n.
Blokkja tökéletes volt. Jah a power volt elgányolva benne. nem volt elektronikája, ezért kikötötte az egész rendszert. magát a power szelepet úgy oldotta meg, hogy a gázbowden csigájába bekötött egy plusz bowdent, ez huzogatta a szelepet. Ezáltal ha alacsony fordulatról indultál full gázzal, kinyitott a power. 5-ért vettem bele elektronikát és már jó is volt. A motorja ezen kívűl tökéletes volt.
Hát hallod egész sokat engedett akkor belőle a srác Am blokja jó volt neki? Tetszenek ezek a gépek de mondjuk nekem mos az újabb verzió jutott . Ez is szép bár még egy festés ráfér majd meg hát kisseb apróbb hibák De már most tetszik
AMÚGY NEM SOK F-es VAN FÓRUMON SAJNA
Legalábbis nemsokkal találkoztam.
Tehát már papirokkal mindennel, szuper állapotban. 140et ment alattam. Én túrás lelkű vagyok ezért kapott új kormányt is... Na de megcsináltam közben a jogsit, ezért eladtam a gépezetet 160ért. (ráadásul 50-esként, szal ki kellett vonatni..nesze neked friss műszaki) De nem baaaj még igy is nyertem 20k-t az egészen. Ezt a csodát pedig 200-ért vettem.
Ha nem akarsz szívrohamot kapni akkor megkérdezheted. 80ért vittem haza. Kapott két 90%os gumit(metzeler,bridgestone) együtt volt 8000+posta. Kapott egy új aksit 3000 pénz. új olajakat, égőket,két első fékbetétet(5000). elvittem leműszakiztattam, átirattam. Az egész motor került 130-140-be.
_Megnéztem szép kis gép a 900-as is. Am a 125-ösre sokat kelet költeni? Akkoriban gondolkoztam de nagyno messze volt hozzám. Am ha meglehet kérdezni menyiért sikerült eladnod?
Már nincs meg a gép. Nyíregyházán vettem, majd kb 3hónap múlva eladtam. Persze közben kapott egy kis felújítást, gumikat, aksit, takarítást, gyilkolást,újabb szerelgetést.
Az a baj igazándiból hogyha a körméret nem passzol akkor az órát nem tudom szerintem árt rakni mert akkor az összes eleme kisebb mint az enyémbe való. Mert ha cserélem akkor kompletten felrakok egy régi f-es nsr műszerfalát visszajelzőkkel. Am szép az nsr-ed a régi f-es modell is tetszik egy éve majdnem megvettem ezt a gépet. Ugyan ezt a gépet néztem én is szerintem Nyíregyházán vetted nem?
az hogy attól nem nyit a power hogy visszahűl a motor az egy k..va nagy hülyeség, a powernek semmi köze a hőfokhoz, ott max haldoklik az elekronika vagy a powermotor, énis végigjártam ezt az utat, ugy kezdte nekem is hol nyitott hol nem. aztán powerből van folytott, de csak a macskalámpásokba tették bele, ja és a gyári folytatlan nsr 28 lóerőt tud, tökmindegy hogy meik országból jött.
aztán a többi faszság amit irtak páran az nem jut eszembe, de istenem ha nem értenek hozzá inkább ne szólaljanak meg mert aztán otthon a kezdő megy és gányolja és szétszedi és nem ott keresi a hibát ahol kéne........
Menyiért adnád? Vagy hogy gondoltad?
AMÚGY NEM SOK F-es VAN FÓRUMON SAJNA
Legalábbis nemsokkal találkoztam.
A spirál, a csatlakozók, meg rögzítés az idomtartó vasra egyezik.
Szóval, nem megoldható a jc20 és jc22 km óra cseréje? az gáz
Azt hiszem a fehérből a foriszámmérő jóval nagyobb, a vízhőfok órája meg egész egyszerűen tök más.