Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vazzeg just ne fárassz!
megkémleled, és ha szar, akkor elviheted "szakszervizbe"(pfájj) hogy drága pénzért még jobban elbasszák, mint amilyen volt.
most komolyan ezért szétkaptad?
Én az éééétem hogy jókor kell megkapnia a szikrát, de NSR-nél ott mit kémlelsz ha nem lehet semmit állítani?
Na látod! Ez igazolja hogy semmi értelme állogatni, és nem is lehet, hacsak nem faragod szét.
Megnéztem és télleg fix... de a lényeg amit ki akartam hozni hogy nem függ attól hogy két vagy négyütemű a motor... azt a szájbakúrt szikrát jókor kell kapnia mindkettőnek és kell az a kémlelő nyílás is ha valami gubanc van a jeladóval vagy tekercsel és elmászik az előgyújtás a paraszt tudja hol keresse a bajt mielőtt kétszer szétcsapja az olajtón a porlasztót
azért a simo, meg az nsr között van némi különbség...
Mint ahogy leírtam, semmi állítási lehetőség nincs rajta, MINDEN FIX!
Felcsavarozol a helyére mindent és kész. Összerakod, önindító megnyom és indul.
Amikor először kezdtem a simómat kibelezgetni, hetekig tekergettem az alaplapot, mire rájöttem hogy kell belőni. NSR-nél nem lehet állítani semmit.
de nem nem. nem lehet gyárilag állítani, de mókolással biztosan.
"the capacitive discharge ignition (CDI) is factory preset, and can NOT be adjusted."
Már hogyne lehetne a 2T motorok gyújtásást állítani, én is hetekig azzal baszakodtam, mikor nem volt jó a szimón...
nabakker akkor megint hülyeséget mondok :D
nem, nem lehet, ez csak úgy van. dehát írják, hogy ez a funkciója :D
akkor légyszi oszd meg velem, mert eddig ez nekem kimaradt
Nem lehet állítani? De lehet, mint minden egyes motor vagy autó gyújtását
Most úgy őszintén...
Sztem neked nem kell megmagyarázni, mert szedted már szét a motorod blokkját. Amikor raktad összefele, állítottál te akármit is a gyújtáson?
Legegyszerűbben talán úgy tudnám megmagyarázni, hogy pl az nsr kétütemű, és a gyújtását nem lehet állítani. Minden fix, semmit nem lehet tekergetni, tologatni, nem lehet elrontani. Tehát annak a kémlelőablaknak ott semmi értelme. Nem úgy mint a 4T-nél, ahol elég fontos szerepe van annak a kis kémlelőnek.
hát ne tévedj már hülyeségeket légyszives. :D
de én utána még úgy is éreztem, hogy jobban megy, és tisztára meg voltam magamtól elégedve :D
nem sok értelme van sztem
igen az fasza volt
ez poén akart lenni, de akkor kifejtem:
a 2T-nél ugye ha jól tudom nincs primerlánc, szelepek, vezérműtengely, stb amit össze kéne hangolni
"a vezérlést jelre rakni" kifejezést 4 ütemű motoroknál szokták emlegetni
Valszeg csak valami pára lecsapódás nem?
Azért ez már meredek Ismertem egy srácot annak mondtuk hogy a Focust töltse szintig olajjal... megtette nemtom hány litert borított bele csak a raktáros tudta volna (de a röhögéstől beszélni nem bírt amikor megtudta), de az olajbeöntő szintjéig nyomatta szakmunkás vizsgáig el se jutott...
A gyújtásnak mi köze van ahhoz hogy két vagy négy ütem? Mindkettőnél adott időben kell kapnia a szikrát és ha fos az előgyújtás mindkettő gyengélkedni fog...
hát akkor mi a tökömnek raktak oda csavart én nem értem... Anno volt amikor teleöntöttem olajjal, azok voltak ám a szép idők :D
stephan
ez mit jelent?
"a 2T-nek nem kell a vezérlését jelre rakni"
köszi