Megnéztem és télleg fix... de a lényeg amit ki akartam hozni hogy nem függ attól hogy két vagy négyütemű a motor... azt a szájbakúrt szikrát jókor kell kapnia mindkettőnek és kell az a kémlelő nyílás is ha valami gubanc van a jeladóval vagy tekercsel és elmászik az előgyújtás a paraszt tudja hol keresse a bajt mielőtt kétszer szétcsapja az olajtón a porlasztót
azért a simo, meg az nsr között van némi különbség...
Mint ahogy leírtam, semmi állítási lehetőség nincs rajta, MINDEN FIX!
Felcsavarozol a helyére mindent és kész. Összerakod, önindító megnyom és indul.
Amikor először kezdtem a simómat kibelezgetni, hetekig tekergettem az alaplapot, mire rájöttem hogy kell belőni. NSR-nél nem lehet állítani semmit.
Most úgy őszintén...
Sztem neked nem kell megmagyarázni, mert szedted már szét a motorod blokkját. Amikor raktad összefele, állítottál te akármit is a gyújtáson?
Legegyszerűbben talán úgy tudnám megmagyarázni, hogy pl az nsr kétütemű, és a gyújtását nem lehet állítani. Minden fix, semmit nem lehet tekergetni, tologatni, nem lehet elrontani. Tehát annak a kémlelőablaknak ott semmi értelme. Nem úgy mint a 4T-nél, ahol elég fontos szerepe van annak a kis kémlelőnek.
ez poén akart lenni, de akkor kifejtem:
a 2T-nél ugye ha jól tudom nincs primerlánc, szelepek, vezérműtengely, stb amit össze kéne hangolni
"a vezérlést jelre rakni" kifejezést 4 ütemű motoroknál szokták emlegetni
Azért ez már meredek Ismertem egy srácot annak mondtuk hogy a Focust töltse szintig olajjal... megtette nemtom hány litert borított bele csak a raktáros tudta volna (de a röhögéstől beszélni nem bírt amikor megtudta), de az olajbeöntő szintjéig nyomatta szakmunkás vizsgáig el se jutott...
A gyújtásnak mi köze van ahhoz hogy két vagy négy ütem? Mindkettőnél adott időben kell kapnia a szikrát és ha fos az előgyújtás mindkettő gyengélkedni fog...
Én az éééétem hogy jókor kell megkapnia a szikrát, de NSR-nél ott mit kémlelsz ha nem lehet semmit állítani?
Mint ahogy leírtam, semmi állítási lehetőség nincs rajta, MINDEN FIX!
Felcsavarozol a helyére mindent és kész. Összerakod, önindító megnyom és indul.
Amikor először kezdtem a simómat kibelezgetni, hetekig tekergettem az alaplapot, mire rájöttem hogy kell belőni. NSR-nél nem lehet állítani semmit.
"the capacitive discharge ignition (CDI) is factory preset, and can NOT be adjusted."
Sztem neked nem kell megmagyarázni, mert szedted már szét a motorod blokkját. Amikor raktad összefele, állítottál te akármit is a gyújtáson?
igen az fasza volt
a 2T-nél ugye ha jól tudom nincs primerlánc, szelepek, vezérműtengely, stb amit össze kéne hangolni
"a vezérlést jelre rakni" kifejezést 4 ütemű motoroknál szokták emlegetni
ez mit jelent?
"a 2T-nek nem kell a vezérlését jelre rakni"
köszi