a tesztekkel mindig ez a baj... ezért is szeretem inkább konktér tulajoktól hallani esetleg próbával megismerni a dolgokat.
szerintem hamar eldöntöm, h veszek-e v sem még idén, de ha igen, akkor valami jó állapotú lehetőleg törés mentes érdekelne.
hasznaltauto.hu -n 350e huf körül már vannak értelmes darabok.
Hát azért végsebességbe maradjunk a folytatlannál enyémnek 140 körül vége van mondjuk lehet ez a 107 kg-momnak köszönhető de amúgy az enyém eladó ha nsr-t akartok venni
Szerintem a többiek is egyetértenek abban, hogy nem csak sebességben hanem megjelenésben is megalázó a győzelem.
Ha egy jó gazditól származó, megvigyázott gépet kapsz akkor nem nagy kunszt a szervizelés sem. Én májusban vettem és napi használat mellett csak a kötelező (lánc + kerék meg az olajak) dolgok kellettek. Na meg most a jó útjaink miatt első teló szimeringek.
szia,
a totalbike-os tesztet már megtaláltam én is, a másik link viszont új volt... innen idézve:
"A paripa végsebessége 150-160 km/h"
ez komoly?
tehát kijelenthető, h az nsr125 gyorsabb az utódjánál?
amúgy az idő vas foga mennyire kezdi ki a gépet? tehát mennyire kell rajta mindig bütykölni valamit, h működjön, vagy ha vigyáztak rá akkor még most is tip-top?!
Ide is írok... szóval érdeklődök a típus után. Infó kellene, de mindenhol mást és mást lehet olvasni.
Konkértan az érdekelne, hogy egy könnyeb motoros alatt mit tud produkálni a gép? Egy személlyel milyen sebesség tartható kényelmesen és szenvedés nélkül hosszú távon illetve mi a végsebesség tartománya? Milyen fogyasztása van utcai/vegyes/túra használat mellett?
Nem a gyári adatok hanem a valós adatok érdekelnének...
Ha összehasonlítanánk egy '98 -as nsr 125 és '06-os cbr 125 gépet akkor teljesítményben, sebesség adatokban stb. milyen különbségek vannak?
kevésnek kevés de így sajna nem lehet eladni többér! majd felrakom motor.hu, hasznaltauto.hu-ra is csak még nemtom mennyit füzet a biztosító.. de sztem ott kicsit emelek az áron! ez így nagyon kevés érte...
gondolom te is úgy vagy vele, hogy mire kész lenne, már megunnád az egészet. nekem is eszembe jutott, hogy el kéne adjam a mocit, de amíg itt rontod a piacom a 200 ezres ajánlatoddal, addig nem hirdetem meg :D. Amúgy tényleg. nem gondolod, hogy ez így kicsit kevés érte? vagy má leszarod, csak vigyék el...
ELADÓ A SÉRÜLT NSR-EM! 200 ezer ft! alku nincs! kevés kilóméteres, 2003as évjárat! kcsit több mint másfél év műszakival!
Sérüléseket láthatjátok a képeken! de azért leírom.. fejidom bal jobb oldal (javítható) bal jobb idom (csak a bal javítható) lámpíbúra.., bal lábtartó és váltókar,sztender kicsit elgörbült! lábtartó valószínű hogy cserés de a váltó nem vészesen..!jah és a tank kicsit belapult! Motorikusan tökéletes próbáltam mindene jól működik! itt vannak a képek:
Mámma össze tettem a Karbit.22re állítottam. betekertem a levegő csavart koppig és ki 2.5 ig kicsavartam. össze teszem indítsuk be
semmi pézé nem akart beindulni jó toljuk be semmi.
vissza bontottab a lev csavarom még egy kört Tekertem egy kanyart
pöccre indult teszteljünk
Megyek vele mostmár hál istennek nemhörgött le igaz nem sokat mentem vele mert épp rábasztam a tankot és go.
most ha minden igaz jó :)
de a istené se akart a hőfokmérő beállni középre ezé nem is pörgettem meg votl mikor dadogott ez sztem azért hogy hideg.vagy hogy kicsit kellene a lev csavaron vmerre állítani
remélem ha teljesen össze teszem megyek vele egy jó nagy kört jó fog viselkedeni
jövök a sörrel :)
persze ez csak vicc