Helló, nem tudná valaki megmondani, hogy elérhető áron hol tudnék az NSR-emre 2 db dugattyú gyűrűt venni, ha valki tudna mondani vmi hazonasat annak örülnék. köszi.
nos szétkaptam a karni kitakarítottam
levegő csavarhoz nem nyúlvtam de mostmár a alapjárat franko lehet tul kicsi is.de van mikor olyan menet közbe mintha nem kapna benzint vmikor megtorpan.
na a komoly h ugye ezen olyan gyári de " enyhén " szétvan kúrva olyanira h befogom és nem fullad le. szoval annyira kivan lyukadva meg olyan hangja van h nemigaz sztem volt ebbe vmikor vmi folyts na ebbe sztem semmi nincs és j maszekul pálcával jó szét égettéka lemezt.
Ha a tiltáshoz hasonló hangot hallasz akkor a hideg miatt az elektronika nem engedi pörgetni.Ha sokáig úgy tartod a gázt akkor egyszercsak megindul.
(Mostanában nálam ez az első két üzemperc.)
Nálam is csinált már hasonló alapjárati problémákat.Először azt hittem hogy valami elektronika beázott,de nem.(Nekem menet közben még le is esett a fordulat.)Leellenőriztem a gyertyát és valami autós gyertyát rakott bele az előző gazdája és tiszta genya volt.Vettem bele BR9ECS gyertyát és azóta tökéletes.(magán kutakon azóta nem tankolok.)
Ha még nem nézted akkor érdemes megpiszkálni a gyertyát.
Hellosztok, lenne neekem 2 Problemám.
Az 1. az ,hogy a motor valamiért mindig beköpi a gyertyát.... hogyha lassan megyek vele és nem pörgetem..... Miért csinálja ezt ? mi lehetnek ennek az oka ?
2. Az lenne amikor húzom neki olyan 6,5-8 ezer fordulat között nemmegy a motor tehát ezen a fordulaton nem pörög simán átt hanem megáll és szinte lsaan megy átt rajta.... olyan mintha nem lenne benne olyankor erő...:S Miért van ez léci segítsetek. Lehet azis a hiba ,hogy a Dugóban már 28 ezer km van ?és ráférne már egy csere ? :S Macskalámpás nsr am
mekkora az alapjárati fúvókád? Meg akkor már nézd meg a többit is... Találkoztam már ilyen hibával és a kis fúvóka miatt csinálta, meg azt is nézd meg hogy hova van tekerve az alapjárati keverék csavar
Mivel nem régen van nállam ez a vas .
igen mióta nállam van mindig ezt csinálta.
felsot nem tudommert a a karbi és a levegő szűrő közötti csövet cseréltem mert nagyon ratyi volt ott tuti nem szív falsot.
az lehet h kicsi.de néha meg felis akad az uszo és öblik a benzin picit meg kocogtatom és leesik .
Tisztelet az uraknak
Olyan kérdésem lenne hogy
járogatok az Nsr-el de vmi nem faxa.Beindítom szépen jár megyek vele és mikor lassítok vagy ha megállok nem akar az alapjárat 3ezer alá menni namármost haza mentem. járattam kivettem üresbe és kb 3perc mulva kezdett vissza esni szépen olyan 1600-ra
Basszus, tegnapelőtt én is majdnem így jártam, csak ki tudtam kerülni+fékeztem elég rendesen. A házunktól 50 méterre...
Na meg pont aznap elhagytam az egyik bukósisakomat 100 méteres szakaszon és mire visszamentem már nem volt ott... Kb. 2 perc... Bár olyan állapotban volt, hogy a bélése kijött, pedig nem volt kivehető.
bezony nem olcsó dolog az idomozás. ha műanyagjavítós meg tudja csinálni, akkor kicsit olcsóbban kijössz, de ha újat kell venni ott nincsen megállás. Főleg a tiednél, amin egy modernebb design van, úgyhogy még többet legombolnak egy -egy öntvényért. Enyémet pl szinte biztos hogy műanyagos nem tudja megcsinálni, úgyhogy majd fel kell keresnem valami idomgyártó alakot (pl asszem JAMAL foglalkozik ilyennel), és beszélnem kell vele, hogy mennyibe fáj egy hasonló művelet.
Amúgy a képen is látszik, hogy a jobb oldalidomod eléggé szétment. gondolom a bal sem szebb.
K.O. -ed. látod ilyenkor bizony nagyon jól jön, hogy minden papírja rendben van a motornak. 125/50 el főhetett volna a fejed, hiába nem te voltál a hibás. Teleszkópnak kampec, vagy működik még?
levegő csavarhoz nem nyúlvtam de mostmár a alapjárat franko lehet tul kicsi is.de van mikor olyan menet közbe mintha nem kapna benzint vmikor megtorpan.
na a komoly h ugye ezen olyan gyári de " enyhén " szétvan kúrva olyanira h befogom és nem fullad le. szoval annyira kivan lyukadva meg olyan hangja van h nemigaz sztem volt ebbe vmikor vmi folyts na ebbe sztem semmi nincs és j maszekul pálcával jó szét égettéka lemezt.
(Mostanában nálam ez az első két üzemperc.)
Ha még nem nézted akkor érdemes megpiszkálni a gyertyát.
De elsz ott más gond is, power, karbi meg iylenek.
Az 1. az ,hogy a motor valamiért mindig beköpi a gyertyát.... hogyha lassan megyek vele és nem pörgetem..... Miért csinálja ezt ? mi lehetnek ennek az oka ?
2. Az lenne amikor húzom neki olyan 6,5-8 ezer fordulat között nemmegy a motor tehát ezen a fordulaton nem pörög simán átt hanem megáll és szinte lsaan megy átt rajta.... olyan mintha nem lenne benne olyankor erő...:S Miért van ez léci segítsetek. Lehet azis a hiba ,hogy a Dugóban már 28 ezer km van ?és ráférne már egy csere ? :S Macskalámpás nsr am
úszó
máshol nem fogsz sztem kapni
igen mióta nállam van mindig ezt csinálta.
felsot nem tudommert a a karbi és a levegő szűrő közötti csövet cseréltem mert nagyon ratyi volt ott tuti nem szív falsot.
az lehet h kicsi.de néha meg felis akad az uszo és öblik a benzin picit meg kocogtatom és leesik .
Olyan kérdésem lenne hogy
járogatok az Nsr-el de vmi nem faxa.Beindítom szépen jár megyek vele és mikor lassítok vagy ha megállok nem akar az alapjárat 3ezer alá menni namármost haza mentem. járattam kivettem üresbe és kb 3perc mulva kezdett vissza esni szépen olyan 1600-ra
milehet ennek az oka?
valaki nem tudja hol lehet venni a karburátorhoz úszót?
(körlámpás nsr)
Helló!
Na meg pont aznap elhagytam az egyik bukósisakomat 100 méteres szakaszon és mire visszamentem már nem volt ott... Kb. 2 perc... Bár olyan állapotban volt, hogy a bélése kijött, pedig nem volt kivehető.
Amúgy a képen is látszik, hogy a jobb oldalidomod eléggé szétment. gondolom a bal sem szebb.