Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a régi a kerek lámpás nsr-nek a blokja vagyis konkrétan a hengerje az jó lenne a macskalámpás nsr-ére? Írjatok fontos lenne
okél köszi
Inkább rendszámos, 125/50 el nem érdemes kockáztatni.
Sziasztok! Köszi hogy válaszoltatok .Tudom hogy 11kw nem 30 le. Csak azért kérdeztem hogy mit szól a 11 kw-hoz. Még egy kérdés: 50-es papírokkal érdemes vele járni vagy inkább legyen rendszámos?
elfelejtettél irányítószámot adni a címedhez
a gyári alkatrész drága,de meg tudod boltólni jóval kevesebből.
Kb.800-1000 km-enként 1 lityó full szintetikus olaj.
írtam vissza
a 11kw nem 30 le
Én azzal nyomom.forgalmiban 11kw.amúgy olasz nyitott változat.
De ezt a rendőrnek nem kell tudnia és nem is foglalkzik vele mégha 22 is van bele írva.
A1-es jogsival
Sziasztok! Gondolkodok az nsr 125 körül. Mit tudtok róla mondani milyen, drága mulatság ha vmi elromlik, sokszor romlik el?A rendőr mit szól a 30 le-höz, mikor a forgalmiba 11kw-van. Mennyire vannak széthajtva? Előre is köszi.
megírtam
Az is de azt utálom.msn:bence07@msn.com
e-mail:lajben@citromail.hu

amúgy mindegy
az msn címed egyben az e-mail címed is?
megvan,9143.hozzászólás.
Igen olyan kell nekem.Mennyiért adod?
Felvettelek msn-re.Mikor szoktál fent lenni?
Ott nem találtam mostanában tőled képeket.
Nézz be az alkatrészes topicba, tettem oda be pár képet. Nézd meg hogy az kell-e neked aztán tárgyaljunk.
nekemis van egy eladó malossi hengerem,hüvelyezni kell,odaadom olcsóba,meg egy dugó kell bele.

nekem amikor a 180 malossi volt rajta,szarrákopva végre nem dobott sokat,de nyomatékra mondhatni elég erős volt
szia nekem van kuplungkarhoz konzolom! ha érdekel irj a krisanpeter@fremail.hu -ra az msn címem ugyan ez
viszont az élmény (plusz nyomaték) kárpótol és vigyorra húzza a kis szád
csapágyaknak, főtengőnek (hajtókarostul) patika állapotban kell hogy legyenek ha fel akarsz egyet rakni rá, és még akkor is extra megterhelés, ne érts félre nem esik szét 5 ezer kilométer alatt de ha valamelyik láncszem rossz nagy az esély az extra rövid élettartamra.
ezek a tuning hengerek mennyire rövidítik le a főtengej stb... élettartalmát? és mennyivel lessz ettöl keményebb a gép?