nincs mit vigasztalni, mondtam már hogy nem érdekel, hogy meddig van nálad a blokk. most is látod visszakaptam, aztán össze is törtem, szóval teljesen mindegy.
meg kell mérni.
a 35 öt hogy megmérd a krómszárat kell tolómérővel megmérni. a 47 -et az alumínium öntvény szimmeringfészkében kell mérni(átmérő mindkét adat, az egyik a belső, a másik a külső méret) a 7,5 meg 10 meg 11 az meg a magassága az egész cuccnak, az annyira tán nem fontos itt, csak ha porvédőt is akarsz felé cuppantani, akkor valamivel alacsonyabb méretű kell, hogy maradjon a porvédőnek is hely a fészekben (furatban vagy akármiben, hogy emzolinak is megfeleljen)
Sziasztok...
Lehetséges, hogy több méret is van a macskalámpás első teleszkóp szimeringjéből ? 35x47x7,5/10
Én megvettem most szedtem szét és 35x48x11 van benne
szia, elmondom én is a tapasztalataimat...
egy ténylegesen folytatlan, rendesen bejáratott és beállított nsr képes a 160-165-ös tempóra. De ez már teljesen a vége, és ezt kb csak a bejáratás után első pár ezer km-ben tudja, utána már kopik és gyengül... Dugócsere intervallum az én szerelőm szerint 15 ezer km max. De a 160-hoz pont megfelelő páratartalom meg hőmérséklet is kell , szélcsend, stb. Akinek 140-et megy, az vagy folytott, vagy ki van már kopva... Fogyasztása több mint a cbr-é, és a szervízigénye is nagyobb, mert ugye szét kell szedni 15ezrenként a blokkot. Viszont sokkal jobban megy mint a cbr, és a futóműve is komolyabb valamivel, nameg méretre is nagyobb, nem virsligumi van alatta. Cbr-t viszont nem kell annyit szerelni, csak olajat cserélni, meg keveset fogyaszt. De ha nem akarod hogy a barátnődet az Érdi emelkedőn felfelé menet előzgessék a túristabuszok akkor érdemes nsr-t venni
Mi számít töröttnek?
Mert nekem is eladó az nsr-em, azon kisebb csúszásnyomok vannak, megtalálod pár oldallal előrébb, pontosan nemtom hány oldalllal hamarabb.
vagy:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda
/honda_nsr_125_r-3411209
ja igen. mivel nem jöttél az erősítődért, felgyújtottam és kidobtam a faszba. Jó nem, hanem szétszedtem megint, és megvan a hibás alkatrész, legalábbis 1 alkatrész tuti megvan ami hibás, és azon kívül van még 1, amiről még nem tudom, hogy melyik, csak azt tudom, hogy hol van. egy olyan 15k ból szerintem rendbe lehetne azt is rakni, ha addig nem baszod szét vagy valami.
szia,
váz, villa nem sérült? Pontosan hogy mentél neki a kocsinak? Az első kerékkel értél hozzá vagy a fejidommal? Féket húztad az ütközéskor vagy elötte elengedted?
az enyém szép, és törésmentes, csak megakadt.... ja meg nem is eladó :D just tiéd hogy áll? én nekiálltam most ki szedni a blokkom, kap lehet ez is valami olyasmi kis felujitást mint a tied, csak ez nem 1 évig fog tartani
Ezzel csak magad szidod, te raktad össze :D de mindig is gyanús volt, hogy 1 esből mindig először hatosba váltott, és utána meg 3masba. De azt hittem eddig, hogy az az nsr sajátossága :D
ja, még elfelejtettem mondani, h az új lámpás változatot a nyerő, szóval ha tudtok törésmentes, jó állapotban lévő, leinformálható, papírokkal rendelkező gépet, akkor jöhet link a hírdetésről vagy képekről no meg az árról
amúgy nekem is amit "könnyűszerrel" kivitt a motor(úgy 60kg vagyok) az egy olyan 140km/h, de autópályán(vagy hosszabb egyenesen) valamivel felé lehet tornászni. értsük ezt 150km/h -nak, beleszámítva az óra esetleges csalását. De nekem a hengerem kicsit kaszabos.
a 35 öt hogy megmérd a krómszárat kell tolómérővel megmérni. a 47 -et az alumínium öntvény szimmeringfészkében kell mérni(átmérő mindkét adat, az egyik a belső, a másik a külső méret) a 7,5 meg 10 meg 11 az meg a magassága az egész cuccnak, az annyira tán nem fontos itt, csak ha porvédőt is akarsz felé cuppantani, akkor valamivel alacsonyabb méretű kell, hogy maradjon a porvédőnek is hely a fészekben (furatban vagy akármiben, hogy emzolinak is megfeleljen)
Lehetséges, hogy több méret is van a macskalámpás első teleszkóp szimeringjéből ? 35x47x7,5/10
Én megvettem most szedtem szét és 35x48x11 van benne
Hogy van ez ?
egy ténylegesen folytatlan, rendesen bejáratott és beállított nsr képes a 160-165-ös tempóra. De ez már teljesen a vége, és ezt kb csak a bejáratás után első pár ezer km-ben tudja, utána már kopik és gyengül... Dugócsere intervallum az én szerelőm szerint 15 ezer km max. De a 160-hoz pont megfelelő páratartalom meg hőmérséklet is kell , szélcsend, stb. Akinek 140-et megy, az vagy folytott, vagy ki van már kopva... Fogyasztása több mint a cbr-é, és a szervízigénye is nagyobb, mert ugye szét kell szedni 15ezrenként a blokkot. Viszont sokkal jobban megy mint a cbr, és a futóműve is komolyabb valamivel, nameg méretre is nagyobb, nem virsligumi van alatta. Cbr-t viszont nem kell annyit szerelni, csak olajat cserélni, meg keveset fogyaszt. De ha nem akarod hogy a barátnődet az Érdi emelkedőn felfelé menet előzgessék a túristabuszok akkor érdemes nsr-t venni
tényleg szép, de vagy fekete vagy a piros/kék/fehér változat lesz érdekes számomra.
@peti432:
a képekről a hibákat illetően semmi nem látszik. ezekről nem tudnál képet linkelni?
Mert nekem is eladó az nsr-em, azon kisebb csúszásnyomok vannak, megtalálod pár oldallal előrébb, pontosan nemtom hány oldalllal hamarabb.
vagy:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda
/honda_nsr_125_r-3411209
váz, villa nem sérült? Pontosan hogy mentél neki a kocsinak? Az első kerékkel értél hozzá vagy a fejidommal? Féket húztad az ütközéskor vagy elötte elengedted?
csak most, mer nincs gázkarja.
Csendes jószág, halk a motorja,
csak az nyög nagyot, aki tolja...
ja, még elfelejtettem mondani, h az új lámpás változatot a nyerő, szóval ha tudtok törésmentes, jó állapotban lévő, leinformálható, papírokkal rendelkező gépet, akkor jöhet link a hírdetésről vagy képekről no meg az árról