Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Honnan érdemes macskalámpáshoz telószimeringet rendelni?
Ja és lehet hozzá porvédőt is kapni?
Ebbe is a 35x47x7,5/10 kell ?
csapnál nemhinném h lenne vmi gond kitakarítottam új csövet is tetem most jelenleg szűrő nélkül,
de belövöm a karbit aztán vissza teszem és kiderül
Sziv.
Nem te vagy az egyetlen, aki nem találta meg a dellrotyó beállítását, egy havernak mondtam keresse meg.(ős régi karbi)
Mondja, nem találta.
Én megtaláltam 3 perc alatt, pedig nem vagyok egy netzsonglőr.
(és akkor még finoman fogalmaztam:)
Szóval szépen lődd be az ufószintet, és egyúttal próbáld ki, hogy a csapból elég gyorsan foylik e a nyál.
Ha nem, hiába álíltasz bár mit, az úszószint menet közben leesik.
de minél előbb mert marha kiváncsi vagyok
oké stephan01

mámma sztem lekapom és nekifogok :)
Köszönöm szépen a segítséget
stephain ill Emzoli
1. rakjál bele benzint
2. a 28 mm nagyon sok! így alig kap benzint. 24 vagy kevesebbre rakjad (pl 23-22-21, de többre ne, mert utána már túlfolyik) úszószint beállítás:
fejrefordítod a karbit úgy hogy nincs fent az úszóház, és az úszó alját 24 v 23 mm-re állítod a tömítőfelülettől. A képen lévő számot ne nézd, de jól szemlélteti amire szükséged van. Azt gondolom tudod hogy az úszó szintjét hogy tudod állítani.
ha ez megvan a keverékcsavart tekerd be koppig, aztán 2.5-re tekerd ki.
utána ha nem megy a motorod rendesen már tuti nem karbi baja lesz.
ha jó lesz jössz egy sörrel
Izé, rólad egy ell:)
Igazad van, elnézést kérek.
Monnyuk, mintha belinkeltem volna egy delortó oldalt, ahol a lényeg fentvan.
Húdegecivagyok:)
Szóval ott van a kép, hogy miként kell érteni, és honnan kell mérni a 24 mm-es ufószintet, mostmár be tudod állítani gond nélkül.
(a nálad meg egy ell:)
Gondoltam hogy valaki tudna segíteni ebbe a dologba
ennyit róllad
És mér nem?
A te motorod szar, miért nem nézel utána?
Itt egy dellortós oldal, itt szépen kinézed a karbid, benne van robbantott ábra, mag minden.
http://www.thisoldtractor.com/...
Nem
jólenne ha vki tudna segíteni
Dellrotyó oldalon nézted már?
akkor kérlek valaki írja már le hogy az úszoszintet hogy kell beállítani?
esetleg ábrával meg pontos számokkal
mert teláltam én leírást de ez minőségi képek aztán semmi nem látni belőlle

köszönöm
Ha az ufószintet a karbi tömítőfelületétől mérted, és az 2mmre kevesebb a kelleténél, akkor ne csodálkozz.
Just ugyan ezt csinálta, túlfolyt a karbi valamely okból, erre jól elvették az úszószintet:)
jónapot kívánok

újra a segítségetek kellene
ahogy mondtam szétszedtem a Karbit. tank csapját kivettem megnéztem neme elvan e dugulva volt benne egy kis kosz kitakarítottam. nem jó, ut kivettem a benzinszőt úgyse megy, levettem a karbit atomjaira szét szedtrem kitakarítottam.
nos az úszo állása 24nek kellene lennie jól tudom ennek 28 nem tudom az sok e,baszogattam a uszot és bele fújtam a benzin lefolyó részbe és nem mindig meg le a tűszelep kivettem nagyon picit megcsiszoltam mostmár nem akad fel elméletbe a tűszelep végén lévi gumi is tökéletes. fallsot nem tud szívni ,

vissza rakon és ugyan olyan megyek vele kb 200métert és lehörög 20al alig bírok vele haza jönn kiveszem üresbe hol kipörög hol nem .
jó 3om liter benzin van benne tartalékra állítóm úgyse semmi.mikor így lehörög akkor melegen is szivatóal kell indítani

ha valaki tudna nekem ebbe a baj segíte az kérem tegye mert én már sajnos tanácstalan vagyok
egyszerűen nem tudom mi a gond
Nsr alkatrész elado!4 Hengeren meg gumin kivül mdien van!
na kiderült a szomszédnak van,így a holnap reggeli találkozóra össze tudom rakni ha hajnalban felkelek.azért köszi a segítséget
eléggé szar helyzetben vagy, nem tudom, hogy van -e jobb megoldás a ragasztásnál. lenne egy, de ahhoz megintcsak kéne egy forrasztó..
hát 125 ből nincsen NS1, a 125 nél úgy van, hogy NS125R/F (a régebbi), és NSR125R/F(újabb)
Amint már leírtam az NS125 blokkja elég sokban eltér az NSR125 blokkjától(meg a váz is meg minden). Aztán hogy teljesítményre kisebb -e. hát nem tudom, de szerintem igen.
bocsi, 125ccm
hát először is szögezzük le, hogy milyen köbcenti kategóriáról beszélünk. NSR ből van 50 es és 125 ös (igen és 250 es is van) NS1 ből viszont asszem csak 80 as van, vagy 75 ös. Ileetve van még az NS125F/R azok meg még régebbiek, azoknak a blokkja eléggé eltér az NSR125 től.
megnéztem a bajodat, egyenlőre nem jutott semmi az eszembe, elpakolom a maradványokat, aztán kiötlök valamit.
hali! olyan kérdésem lenne, h a 90' elötti nsrek közül mejék éri meg a legjobban az árát? ja éshogy az ns1 az gyengébb-e vagy miben különbözik. bocs ha hülyeségeket kérdezek:D köszi a választ
ha megtalálnám a nyamvadt fényképezőt már nem a habokba beszélnék,de ha neked elérhető és megvan az is jó.
egyébként az van amit mondtál