Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenki!
Kuplungkartartó konzol-ra van szükségem.Tud valaki?
A gyári 22 ezer.
én láttam már 190-es athena-t is, de van 160-as pollini meg 180-as malossi is
szevasztok. 25-ös nsr-re mekkora hengert lehet felrakni. úgyértem lehet hozzá kapni nagyobbat? ha valaki tud valamit az légyszives írjon.
műbőr, annak nem árt az eső
hello!
szerintetek melyik a jobb választás,ülés huzat cserénél?
igazi bőr,vagy műbőr?
Őőő igaz... így ebben a konteksztusban az. Elfelejtettem hozzátenni, hogy a kétüteműek, és egyéb görgőscsapágyak nem igénylik a bejáratást, ellenben a siklócsapágyak igenis kérik! Így kerek. Köszönöm!
nem ellentmondás ez egy kicsit?
Csapágyakat nem kell járatni VS. A csapágyak is szeretik, ha összehaverkodnak a nász előtt.
Ejj de szép eszmefuttatás.

De! Csapágyakat nem kell járatni! Hajtókar is csapágynak számít, így azt is felesleges.

De azért a henger-dugattyút nem árt... Mert esetleg egy NSR kibírja, ha nem is finomkodnak vele, de az élettartam, és az ereje vélhetően nem lesz olyan, mint egy szakszerűen bejáratott.

De meg ne próbálj egy öreg vashengeres motort járatás nélkül hajtani, mert pl egy T5-ös Pancsi úgy megakad neked, csak leshetsz!

Sőőt, négyütemet is érdemes járatni, még ha sok okos ellene is beszél. A csapágyak, hengerek, dugattyúk bizony szeretik, ha összehaverkodhatnak a "nász" előtt.

Persze midnenki azt tesz a motorjával, amit akar. Nem véletlenül vallom azt, hogy aki teheti, illetve ha tehetem, új motort/autót veszek. Ott nincs más kakija...
Van egy olyan topic, hogy "Motor behozatal külföldről"
Oda nézz be, van egy leírás.
ha esetleg nem találnád, nekem van egy ilyen leírásom valahol, szólj és előkotrom
ok de csak este tudok reagálni, mert innen a dolgozósból le van tiltva a freemail
Hello...

Van egy külföldi papíros 2000-es nsr-em és szeretnék rá rendszámot.
Mi ennek a menete? Vagy tudtok olyat aki ilyennel foglalkozik?
köszi
jajj nem is láttam h írtál.írok emilt
én ha nem húzom be a kuplungot akkor is lehet indítani ,még olyat és lehet h lefulladok sebességbe van kuplung behúz indítom és már megyek is
lehet kicsit hosszura meg kuszára sikeredett a mondókám, a lényeg: a járatás attol függ, h hogy van összerakva a motor. egy üzemórás motrot nembirsz 2500km-et járatni, hisz kb annyi vagy nem nemsokkal több km után már dugócsere van!
remélem kilehet szűrni a lényeget!
szerinted egy nsr125 vagy egy rs125 nem kisköbcentis kétütemű kategóriába esik? ha szerinted is igyvan akkor nemtudom miről vitázunk?!

voltál már jelen mikor az első (általában 1000km) szerviznél leengedik az olajat? légyszives nézd már meg ha lessz alkalmad, h "tele" van kis forgácsokkal, amik a fogaskerekekről, tengelyekről kopnak le. az imént emlitett olaj joval higabb mint amit utánna fogsz bele használni, azért, h minnél jobban bekopjon! (ez 2 ütemű motorok hajtóműolajánál jelentkezik, ahol nincs olajszűrés, ha ez 4tnél jelentkezne az régen rossz...)
ez volt az 1.

2. Józsi bácsi is megtudja csinálni a hónolást ha van hozzá szerszáma, nemkell általánositani. ettől eltekintve az én hengerem most epp olaszoknál van, ujranicasilozás + hónolás. 6százados illesztéssel lesz, és garantálom neked, h az a tuti!

ajánlom neked ugorj be a honda cr topikba, nemrég volt ugyan erről szó, és kihangsulyozom, én gyárilag előirt bejáratásrol beszéltem, meg arrol ha már cserélsz benne dugót, és szorosabb az illesztés akkor mijen kihatással van a járatásra!

valamint lehetnek hibák a futóműben, elektronikában, egyéb szerkezeti elemekben amik jobb ha nem 200 felett jönnek elő...
bocs hogy közbe vágok de nekem is! összerakás után nem köthettem be valamit vagy mi lehet mert nekem a visszajelző lámpám se ég.. igaz nem mintha zavarna de jó lenne ha működne!
és neked a kuplungot bekell huzni indításkor? mert nekem azt is! ha nincs behuzva akkor se indít..
Igazad van, nehéz is megállni.
Mikor régen még nekem is Nsr-em volt, sikerült egy felújított motort kicsinálnom pár kilométer után, mert úgy voltam vele, hogy bírja az. Kurva szar érzés volt, kihagyni a nyarat ilyen hülyeség miadt. Következőleg gyári cuccokból lett felújítva,de nem is versenyezgettem vele jódarabig, akkor egy életre megtanultam. Na csak azért írom,hogy nehogy te is így járj
Sok sikert!
Kispara nekem nem olyan mint neked nekem akkor áll le ha sztenderen beteszem sebességbe amugy nem nemtom lehet neked valamit rossz helyre kötöttek mer én ugy melegítem h beindítom aztán ketyeg sztenderen
Sziasztok!
Kuplungkonzol kellene nekem aki tud az szóljon.(macskalámpáshoz)
persze,énis csak kérdeztem a ti véleményetek,mindenki saját magának dönti el.
én most azt vallom,hogy néha azért odacsavarintok neki,ha muszáj ha pedig nem,akkor finomkodok vele..
mentem vele hosszabb távokra,8ezres fordulaton 110-el(óra szerint),néha még rá is előztem 1-2 kocsira..volt olyan 130 körűl,és semmi probléma nem volt vele
persze nem helyes,de azért szerintem nem egyedül vagyok vele,aki nem birja ki,hogy néha odatekerjen neki
persze, megkeresed a sztender kapcsolóját, és bekötöd úgy hogy a motor azt higgye mindig fel van hajtva.
Szerintem srácok felesleges rágodni ezen a bejáratós dolgon. Mindenki máshogy tudja és csinálja Mindenki a saját gépét, pénzét használja. Egy biztos, felújítás után ha valaki akár 2500km-t is járat, azzal biztos nemcsinál akkora kárt, mintha egyből frissen elkezdi nyelezni,és megszorul az egész.
köszi nah de látom neked is újféle van.. tied is olyan hogy nem lehet indítani ha sztenderen van? kilehet ezt iktatni valahogy?
énsem vagyok a túlságos járatás híve,hogyha megvan az illesztés,ami nálam is az előírt,0,06 akkor nem történhet nagy probléma,persze ha minőségi olajjal járatod.
a cr-emet úgy szoktam,hogy elpöfögtetek 10 litert 20-as keverékkel,és utánna ami a csövön kifér...