Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

apám... figy elárulok egy hatalamas nagy nagy titkot (legalábbis úgy néz ki van akinek ez még az) a komplett motorokat egy padon előjáratják még a gyárban (legalábbis egy jóideje ez a divat), ez felel meg az általad bejáratásnak emlegetett üzemhez, ez azért van hogy ne kelljen ilyennel ténylegesen bajlódni plusz a minőség ellenőrzés is ebben a fázisban történik, kis köbcentis és kétütemü kategóriában ez nem jellemző, a bejáratásról mindig eltértek a vélemények tapasztalatok, de azt illik hozzátenni hogy illesztések itt nem Józsi bácsi féle esztergányos alias "két söré megcsinálom amit közben benyomok hogy lefolytsa a konyakot" szintjén van.
Szia!
Úgytűnik, hogy most mégis megoldódik a bajom, mert ma este apámmal (aki autószerelő) szétvágtuk a dobot, és a belseje el volt tökre szabadulva, ami bazira rezgett időnként mint ahogy írtam is.
Szóval ponthegesztéssel odarakta több helyen, és utána össze lett hegesztve, és lecsiszolva. A hővédő lemez mögötti részen (ahol a kipuff úgyis takarásban van a kerék által) lett megcsinálva, szóval nem is látszik.

Holnap kipróbálom, ha mégis kell kipuff, szólok.

Üdv, köszi.
Kispara gartulálok a gépedhez jobb ha minden rendbe van job ha van rendszám tapasztalatból beszélek, mi ez a szöveg h nyugodtan mehetsz autopályán,most olvasom. Szerintem sokkal tisztább ha rendbe van minden, jó buli 50 es jogsi 125 ös motor egy bizonyos ideig de mikor már ott tartunk h veszik elő a papírokat és jön a feljelentés eltiltás stbb akkor meg mindenki óó bocs nem lesz stb.. utána elgondolkodik mindenki. csak ennyi.. és van tapasztalatom nem csak mondtam vmi bölcset
te ez a gyári am csak az a fém lemez nincs rajt
kinek mi a véleménye... ha valaki 50esről ül át egy 1000re, akk baszhassa azt az 1500km "járatást", mert nemelég, ha valaki pedig egy nagyobrol ül kisebbre akk meg fölösleges...

meg azért nehogymár nelegyen köze a motorikus alkatrészekhez... vajon a frissen összerakott motrok miért melegszenek jobban?
az új motoroknál a "járatás" nem azért van mert be kell valaminek is "kopnia" hanem hogy a paraszt ismerkedjen a géppel és ne az első kanyarban bassza földhöz, ezt használt motorral is illene egyébként figyelembe venni
Szia!
Köszi, de már meg is lett csináltatva.
Új szénkefe kellett bele 3000ft....
jobb lett mint volt
ha dugót cserélsz akkor előtte lekell mérned a negert, h mekkora, nincs e hordósra kopva, stb, ha igen akkor kikell honaolni, stb, stb... a lényeg az illesztésen van! 6 százados (0,06mm) illesztésnél elég neki max 2-300km járatás vagy annyi se! ha cseréltél hajtókart annak is elég ez a 2-300km de akk azt bekell tartani a dugó-henger illesztéstől függetlenül. ha cseréltél főtengelycsapágyat is akkor attol is függ... ha joltudom lehet kapni C3ast, C4est és C5öst. ezek az illesztések. a C3 az szorosabb mint a C4 és igy tovább. a C5ös már szinte kopott, szal annak egyáltalán enmkell járatás, C4 se igényli, a C3ra ráfér szintén az a 2-300.

szoval én totál alaptalannakl tartom a !2500! km-t. vatta uj motoroknál a gyár előirása is max 1500, pedig ott a sebességeknek meg az egésznek bekell kopnia!
mijez a sufnikókány kipufogó?
Helo! Nekem is ez volt a problémám vagy 1 hete! Tedd a következőt: Nézd meg hogy végig meg e a feszültség a relétől az önindítóig! Nézd meg hová megy a kábel az önindítótól a reléig! Észre veszed hogy van 2 fehér dugasz összekötve a kábelen! Azt szedd szét és ott mérd meg a feszültséget! Ha az jó akkor mérd meg az önindítónál! Ha valahol nincs áram vagy nincs meg a 12 V akkor a kábelezéssel van gond! Ha mindenhol jó a feszültség akkor szét kell szedni az önindítót! Ami hiba lehhet ilyenkor:
-a bronzkefe elkopott(úgy 12mm nek kéne lennie)
-a szimering szétment és befolyt az olaj
vagy ha nem ez a baj akkor sajna új önindító :S
Remélem tudtam segíteni! Helo!
és erre honnan jöttél így rá?:D
Hali, nekemis ujra van perselyeztetve a Henger... Új dugó Gyürü, Új főtengely, És nekem a szerelőm aztmondta h 50-60 al járassam aztis 6 ezres fordulatig... 1000 km után már mehetek 80-85 el 7 ezerig pörgetve 1500 nál már mehet 90-100 9,5 ig max, és 2500 tol ami kifér. Nekem ajvasolta ha aztakaram h tartós motorm legyen 2500 ig minimum járassam . :):) Csak egy jó tanács nem akarok beleszolni
szerintem nemkell ijen szigoruan venni ! attol függ miminden lett cserélve meg milyen szorosak az illesztések. ha minden knappra van akkor elég neki max 300km is ...

de ha viszonylag "szorosra" lett illesztve a henegr-dugó akk elkel neki több járatás is azt beismerem .
Sziasztok. Nézegettem macskalámpás honda nsr-t. Henger kéne hozzá azt hol lehet kapni és menyiért? Dugattyú menyibe kerül hozzá? Várom a válaszokat
Helló!
Amit leírtál az is egy igen érdekes történet,a kis maszek megoldásokról
Akkor volt melód vele rendesen.
A bejáratásnál kb 800km-ig ne pörgesd 6000 fölé. 8OOkm után már mehet a fordulat 8000-9000-ig, 1500km-től meg már egész 11000-ig
1500 km-ig ne nagyon vigyél vele utast,meg alapról ne nagyon csutkázd le, tehát ne erőltesd a motort addig.
Kicsit nehéz ezeket megállni,de megéri
De van itt valakinek 2003as nsr-je?
azt tudom hogy nagy az arcod
helllo!
énis leirnék 1-2 okosságot.
elmentem,megvenni egy képeken,szépnek látszó nsr-t szentesre,budepstről.
jófej,apuka árulta,fiának a rommá hajtott nsr-jét.(ami kivülről nem látszott)
180 malossival volt szerelve,ezelőtt volt crm-em,és ahhoz képest egész jót ment,tehát megvettük.
jó 270ezer,30 kilóméter után előzöm 120-al kamiont,szemembe fröcsköli a hütövizet.
megálltunk,na most mi legyen?hát biztos hengerfejes a gép.
teherfuvaros 30 ezeré hazahozta pestre,aznap este neki álltunk a hengerfej tömités cseréjének.
hát mégse csak tömités volt,kivolt törve egy darab,és pasztával,és a kitört darabba o-gyürü darabok voltak tuszkolva.
hengerről nikasil lekopva,dugó közepe kezdett volna elcsöppenni.a jobb blokkfél mezei siloplasttal volt felrakva.
innentől,már nemis irom,milyen tortura volt,hogy ebből motor legyen,mindegy is mostmár tulvagyok egy full generálon,és járatom be a gépet.
hány kilométert járassam kb,és meddig forgassam a kis motrit?
igen már működik, másodjára semmit nem bíztam a véletlenre :D
Igazi hozzáértő ember pakolta össze a blokkomat, aztán saját kezűleg végeztem az utómunkákat, a szobámban. azóta 950 kilométert mentem vele, semmi gondom nem volt. 6. ban már kicsit gyenge, de ez már csak finomhangolás kérdése
tudhatnád hogy az enyém 450 el megy, és 6liter benzint csinál 100kilométerenként.
Néha szoktam olvasgatni a topikot, mint volt Nsr-es. Olvastam mekkorát szívtál a szakemberek miadt. Azóta mi a helyzet, működik már?
tied talán jobb?
pályaidomot saját kezűleg csinálod, vagy hogyan? idomjavítást milyen technikával végzed?
a fékolajos cucc az nagyon durva :D
Hellosztok, valakinek nincsen vagy valaki nemtud valakinek Nsr Hez Lámpabúrát eladót? ? ha valaki tudna neekem keriteni Léci irjon E-mail-t ----Dj.szabo94@hotmail.com