Okéjs! folyamit vagy sima sárga homokot? 1-2 marékkal? De komolyra fordítva a szót hol tudom az adagoló beállítást megnézni és mi a helyes beállítás? Második: hol kell a váltó olajat tölteni bele és mennyire kell ahhoz megbontani? Köszönte a válaszodat: WP
Amotor terhelése egy adott sebességfokozatban a nyomatéksáv közepén (kb) a leg kisebb.
Alatta erősen terhelődik a teljes hajtáslánc, mivel kis fordulaton, de nagy nyomatékkal megy (szeretne menni) a motor.
(logice, túl kis fordulaton sokkal nagyobb pl a dugattyúra ható oldalerő.)
Amire te gondolsz, hogy hatványozottan növekszik, az a dugattyú gyorsulásából származó tömegerő. Ez elsősorban a forgattyút és a főcicsapágyat tarheli, a dugattyú bejáratásához semmi koze.
első 100km után már 7000 ig is fel szabad szerintem engedni, főleg ha nem 90% os emelkedőn mész. Bár egyesek meg 4-5ezres fordulatra esküsznek, de szerintem az marhaság.
Arra figyelj oda, hogy tudtommal a fordulatszámmal négyzetesen arányosan emelkedik a motor terhelése(emzoli talán kijavít ha faszságot mondok), szóval az első 200km után még nem kell nyelezni. Nameg ha csak a dugó új, akkor talán annyira nem pontos már az illesztés, meg attól is függ, hogy vas -e a henger, vagy "alu". De ha egyszer-egyszer kap egy 7-7500 öt biztos nem fog megakadni.
Ja, és nézd meg, hogy az olajpumpa jól működik -e (legalább azt, hogy jól be van -e állítva) és a tankba is önts egy pici olajat (1:100 keverést szoktak ajánlani, ha a különolajozás jól működik.) + ha egy kis homokot is raksz a tankba, pillanatok alatt összekopik a rendszer :D
Helló! természetesen azért járatom mert új a dúgó+gyűrű! Jó lenne egyszer összefutni és gurulni valamerre! Csak az idő elég szar...
De ha jó lesz akkor mindenképpen össze kéne hozni!
Üdv: WP
Sziasztok! Keresek hibátlan motrot nsr-be,lehetőleg a régebbi tipust.Ezenkivül papirokat hozzá és kulcsszekrényt kulcsal :) Kéréseket emailben a xpres@mail.t-com.sk -ra vagy pedig msn-en a xpres666@hotmail.com-on! Köszönöm!
Nem mondtam, hogy tedd be, csak, hoyg vedd figyelembe.
HA tervezel egy olyan csövet, ami nyomatékra, és teljesítményre jó, de 2300 fok az égési csúcshőmérséklet, akkor az meg fogja olvasztani a dugót, detonálni fog.
Semmi durva.
Bőrruha, csizma kesztyű, bukó, motor:)
Éves, vagy napi licenc. (nekem az éves 9 rugó volt idén) érvényes sportorvosi(5rugó kb) vagy a napihoz jogosítvány
A nevezés 8-12 ruppó lesz kb.
Az egész egy veteránbajnokság keretében lesz, MZ kupa, veterán, veterán speciál, spec robogó, simsonkupa,, és x kategória.
Amenyniben lesz elég nevező, külön 2- és 4t 125 ös futam, ha csak pár 125 ös lézeng, akkor X kategoriában lesznek eleresztve.
Jövőre 6 ordulós MAMI-szoc formula kupa, emberi nevezési díjjal, 3 épített pályán, és 3utcain.
Az utcai oylan mint az idei BAlassagyarmati szalmabála TT.
Szia Wp.
Igazából azt nem értem, hogy miért is járatsz be ?
Tulajdonosváltás miatt nem kell bejáratni semmit :)
Bejáratni max Új illetve felújított mocit szoktak.
Mellesleg örülök, hogy lett más Nsr-es is itt Pécsen
De akkor a többit ezek szerint jól mondom, a homokos megoldást is :D
Amotor terhelése egy adott sebességfokozatban a nyomatéksáv közepén (kb) a leg kisebb.
Alatta erősen terhelődik a teljes hajtáslánc, mivel kis fordulaton, de nagy nyomatékkal megy (szeretne menni) a motor.
(logice, túl kis fordulaton sokkal nagyobb pl a dugattyúra ható oldalerő.)
Amire te gondolsz, hogy hatványozottan növekszik, az a dugattyú gyorsulásából származó tömegerő. Ez elsősorban a forgattyút és a főcicsapágyat tarheli, a dugattyú bejáratásához semmi koze.
Arra figyelj oda, hogy tudtommal a fordulatszámmal négyzetesen arányosan emelkedik a motor terhelése(emzoli talán kijavít ha faszságot mondok), szóval az első 200km után még nem kell nyelezni. Nameg ha csak a dugó új, akkor talán annyira nem pontos már az illesztés, meg attól is függ, hogy vas -e a henger, vagy "alu". De ha egyszer-egyszer kap egy 7-7500 öt biztos nem fog megakadni.
Ja, és nézd meg, hogy az olajpumpa jól működik -e (legalább azt, hogy jól be van -e állítva) és a tankba is önts egy pici olajat (1:100 keverést szoktak ajánlani, ha a különolajozás jól működik.) + ha egy kis homokot is raksz a tankba, pillanatok alatt összekopik a rendszer :D
Motából van demo
a választ elöre is köszi
De ha jó lesz akkor mindenképpen össze kéne hozni!
Üdv: WP
HA tervezel egy olyan csövet, ami nyomatékra, és teljesítményre jó, de 2300 fok az égési csúcshőmérséklet, akkor az meg fogja olvasztani a dugót, detonálni fog.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Bőrruha, csizma kesztyű, bukó, motor:)
Éves, vagy napi licenc. (nekem az éves 9 rugó volt idén) érvényes sportorvosi(5rugó kb) vagy a napihoz jogosítvány
A nevezés 8-12 ruppó lesz kb.
Az egész egy veteránbajnokság keretében lesz, MZ kupa, veterán, veterán speciál, spec robogó, simsonkupa,, és x kategória.
Amenyniben lesz elég nevező, külön 2- és 4t 125 ös futam, ha csak pár 125 ös lézeng, akkor X kategoriában lesznek eleresztve.
Ez lesz.
Jövőre 6 ordulós MAMI-szoc formula kupa, emberi nevezési díjjal, 3 épített pályán, és 3utcain.
Az utcai oylan mint az idei BAlassagyarmati szalmabála TT.
VAlakit érdekel?
Tizen-pár kilométerre vagyok Pécstől de heti több alkalommal is járok ott ha az idő engedi...... Ha szupi az idő akkor cél nélkül is
Igazából azt nem értem, hogy miért is járatsz be ?
Tulajdonosváltás miatt nem kell bejáratni semmit :)
Bejáratni max Új illetve felújított mocit szoktak.
Mellesleg örülök, hogy lett más Nsr-es is itt Pécsen