műanyag lakozik benne. amúgy az nem baj, hogy a 137 es fúvóka amit csináltál az nagyon ovális lett?
Most beraktam egyet nem néztem melyiket, és a légszűrőházzal szenvedek. (rohadt nehéz felrakni)
Mennyire dől meg? mennyire okádja?
Lehet, hogy egy nagyon picit magas a szint. De nem feltétlenül az úszó miatt.
De ha gyakorlatilag csak akkor folyik, ha kerék párhuzamos az aszfalttal akkor nem érdemes belepiszkálni. ha már sztenderen is úgy folyik belőle mint a csapból az azért már gáz.
helloszia mindenki!
ma összeállt a motorom,de van egy problémám.
mikor megdől a motor valamelyik irányba,a karbi okádja a benzint.
túl magas az úszószint?
mi más probléma lehet?
előre is köszi!
A radiátor teteje így elős körben nagyon meleg az alja legalább 10 fokkal hidegebb. leteszem a gépet 10 másodperc alat lehül az egész alapjáraton üzemi hőfokra. Csak arra tudok tippelni hogy lassan kering a víz. Aránylag tiszta a radiátor,
Ha nincs elore keverve akkor a fagyallo hanem tomeny, akkor 50:50 be kell keverni! Fele deszt viz fele fagyallo..
Elso korben nezd meg, hogy a radiator is atmelegszik-e faszan vagy az hideg marad? Ha hideg marad annak lehet az oka szar termosztat vagy vizpumpa, eldugult rendszer stb.
Ha atmelegszik rendesen akkor lehet csak a lamellak vannak nagyon eltomodve a radiatorban a sok dzsuvatol de ezt sztem eszrevenned...
Lehet meg a jelado gomba de ez se gyakori hiba..
Elso 3 am kezd a keresgelest!
Levettem a fedefélt az utántöltőnek egy centivel nem votl lejjebb a vízszint ráadásul ilyet desztvízzel sosem csinált. Még azon gondolkozom hogy túl kemény az a -35 fokos fagyálló és anank már nem oylan a hővezetése mint kéne, vagy nem keringteti a vizet rendesen a szivattyú. Plusz még jön az hozzá hogy így 80 nál 6. ba kapcslok tőgáz,, és az istennek nem akar gyorsulni mikor eddig sokkal jobban ment. A gyengülés betehető a forró motornak talán?
Ameddig a hőmérséklet 20 fok körül volt semmi bajom nem volt a kisgéppel.
Hellosztok, lenne egy olyan kérdésem ,hogy nincs e valakinek Honda NSR hez... Macskalámpás. Első lámpa búra az az üveg :D ha valakinek lenne eladó az Léci vegyen fel msn -re vagy irjon e-mailt, ---Dj.szabo94@hotmail.com ez az msn is meg az e-mail is. Köszi előre is.
lehet hogy csak a mérő mutat többet mint kéne
nekem is régebbi (92-es) NSR-em van de a mutató ép 1 centit (ennél jobban még nem ment fel) mozdul ki, 7-8 ezernél, vagy ha a városba megyek vele
ha finoman megyek városon kívül 5-6 ezren a fehér csikon megáll
Nekem első nagymotorom az NSR ezért a biztosítás 1 évre 15000 Ft
2 évente műszaki vizsga kb.10000 Ft
Ahhoz hogy műszakin átmennyen mindennek müködni kell rajta
(gumik, fékek, lámpák, lánc, lánckerék) ez évente 1000-10000 Ft
Azt ajállom nézd meg mit veszel mert be lehet vásálni vele rendesen
Az enyémbe idáig 2 égőt cseréltem a műszerfalba, ez 500 Ft volt.
Novemberbe viszem műszakira úgy ahogy vettem, kivéve a 2 égőt.
Egy csajtól vettem a motort de ez meglátszik rajta.
(majdnem gyári állapotba van)
Remélem segítettem.
A fagyállózás, utántöltés rohadt szar valóban az nsrnél. Légteleníteni kell rendesen, nekem ez csak úgy sikerült, ha összeraktam, mentem vele, majd újra töltés. ez kb 3szor... (mondjuk idomot én nem raktam vissza, csak a tankot, és gó)
Üdv!
Hátha kisgépet úgy gondoltma hogy föltöltöm fagyállóval még jóval a fagy előtt hogy ne a nagy hidegbe kellejen szétszedni az idomokat. ( ezt útálom a régi NSR-ben ) minnden idomot.
Visszatérve, háth szegényke nagoyn nem hálálja meg a fagyállót ugyanis melegszik mint egy kib*szott kazán a hőmérő az egekbe még 10 fokba is power fölött. Ez mitől lehet ? Lehet csak túl hideg van ésa karbi beállítás rosz a hőmérsékelthez vagy ennyire szar lenen a fagyálló hővezetése? Mielőtt még valaki megkérdezné tuti hogy légtelenítettem ! Nincs valmai ötlet mit kezdhetnék szegénykével?
Hogy a rákba lett az ovális?
Tegynap 40 darab fuvit gyártottam, nem értem mi a szösz történhetett.
Valamikor hozd vissza, csinálok másikat.