Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Körlámpás NSR-t vettem a nyáron nagyon jó a motor
csak egy baj van vele.
A hátulja nagyon pattog 80 felett.
Ha valaki tudja írja meg hogy a hátsó teleszkópon hol lehet állítani.
Az olaj nem csöpög belőle de lehet hogy kevés van benne.
Próbáltam a teleszkópot kivenni de nem tudtam a felső
spéci csavart semmivel megfogni és meglazítani.
Aki kiszedtte már irja meg hogyan jön ki.
Előre is köszi.
okés, köszi szépen. A castrol oké, a 10w40re voltam kíváncsi, az rémlett, de nem tudom honnan, és nem tudtam, h akkor az-e vagy nem. KÖSSSZZZZZ
konkrétan hova szeretnél olajat?
blokkba 10w40
olajtartájba meg valami szintetikus pl ilyen:link
valaki meg tudná gyorsban mondani, h milyen olaj kell a motorba?
AF1. és nem egy dugóval 48 e :) 20 e -nél, 40 e -nél volt csere (5900 km volt benn vásárláskor) Az asso werkék bírták. Utána a Vertexxel csak szenvedtem. Sajnos puha...
hi
Na ezt a hsz-t pont elkaptam, mert nemiagzán olvasom ezt a topicot. Megvannak még az izzók, összenézem pontosan hogy milyen, hány db stb aztán jelentkezem.
nekem ugyan nincs rs-em, nem is volt. Viszont vannak haverok akiknek rs-e van, tőlük van az info. De az igaz hogy nem szoktak pötyögni vele...
Neked milyen aprilia volt az ami 1 dugóval elment 48ezret?
A régi AF1-eken az előírás 10 e km volt, az újabbakon 16 e km. A tapasztalat az, hogy Asso Werke dugattyúval normális használat mellett 20 e ig simán kitolható a dugattyúcsere. Persze ezt is biztos Ti jobban tudjátok, én meg álmondtam azt a 48 e km-t az Apriliával...
De!

Csak mikor egy motoron látszik, hogy "nagyon egybe van", ráadásul a féktárcsákon alig látszuik, hogy használták, a láncszett a gyári, tökéletes állapotban, a gumik a gyáriak, jó futófelülettel (mert ugye ha kicseréled, akkor elég nehéz az évjáratnak megfelelő újat szerezni), ráadásul nemigen vesz valaki egy 200-250 e Ft-ot akkor érő motorra 50-60 e -ért gumiszettet, de ha mégis, ugye nem akkorit, mint maga a motor stb stb...

Szóval ezek a spekulációk teljesen feleslegesek.
Egyébként - pláne veterános beütésűeknek - érdemes beleolvasni a Régi szép Pannóniák című könyvbe, abba nem egy 0 km-es 40 - 45 éves motor van! És nem mind kiállítási darab volt! Persze 40×5e se nulla, és mégis van ilyen!
Jajj stephan hát kijár nekem 1 pofon teljesen elfelejtettem az izzót,most hogy néztem a képeket tűnt csak fel hogy ez annyiban maradt,na szóval még nem néztem meg őket,de a lényeg hogy ha véletlenül megvannak,akkor mehet a postára.
Ha nem, így jártam,én hibám.
erősebb, de nem az enyémnél na persze ha egy gyárit nézünk.
viszont a valamit valamiért az tök igaz, igy az enyém is sokkal szervizigényesebb lett hogy megy rendesen...........
nem akarlak elkeseríteni, de tulajdonképpen az nsr-ek is olasz motorok, ott is rakták őket össze, sok olasz alkatrésszel.
egyébként egy rs annyival szervizesebb, hogy ott 12 ezrenként cserélsz dugót, nsr-be meg 15 önként. Viszont az rs erősebb. Valamit valamiért...
azér mer az aprilia de amugy én még jót olasz motorrol nem hallottam sajnos pedig a 2006 utáni rs-ek nagyon tetszenek csakhát drágák szervízesek
csak hogy ennél a témánál vagyunk
eljött egy gyerek hozzám egy 125ös Rs-el
és mondja h mi a baj lehet vele nem pörög ki.
pedig csak 11200km er van benne
ht erre mit mondjak?:)

én a nsr-embe amivel vettem abba a órába volt majdnem 25ezer
100% h vissza tekergették mert elég szépen ellet baszva mert olyan 70es tempónál mutatott 40et
komplett óracsoportott szereztem bele amibe 41ezer km-er az sztem az igen csak tényleges lehet ,
hát igen mert fékbetétet meg gumit nem lehet kapni vagy hogy érted?
akkor az enyémbe lehet h tényleges az a 25ezek km
habár ezeknél az órára nem lehet adni
nekem is totál slic ami volt rajta elsőfék se volt vmi nagy szám .
Konnyen kideritheted, hogy igaz-e.. Ha most 12E van benn akkor gyari gumikbol meg lennie kell picit kevesebb mint a felenek... Enyemen is a gyari gumik voltak meg mikor vettem, 22 korul lettek cserelve, addigra a hatso mar slick volt kb! Elso fekbetet szinten 20 as korul fogy el, abbol is tudsz kovetkeztetni..
na akkor tudom ki vagy
az a motor tényleg eléggé egyben volt, már emlékszem rá.
jóó ez igaz,am már én is tekerem a kilómétereket már 12 ezer van benne szal ja de már téli álmot alszik. Am nekem volt 1 80 as dt-m nah azt felkellett újjítani de utána fasza volt amíg meg volt.De a crm volt a legjobb az is teljesen gyári volt mindene,igaz a fényezése nem volt az igazi de a motorja és most van az nsr
Ez szép, és jó, csak ha valaki sokat szeret motorozni, mint pl én, akkor sajnos eljön az idő, amikor muszáj bontani...
A simson szegény 40 e km-re már megkopott, bár nem az volt az első szétbontás esetében.
Az aprilia 20 e nél volt először szétszedve. Aztán 40 e, és sajnos a Vertex dugattyúval utána 54 e -ig többször... Azóta pihen. 5900 km-t mutatott az óra vételkor 2001-ben.
És bár sokan kételkednek benn, de igen, vannak kevesett futott gépek. Látod a féken, a gumin, mindenen...
Használd egészséggel, balesetmentesen!
őőő dee emlékszek is am sztem nekem valós kilóméter,mert a gyerek angliába él és egy időre jött haza aztán mondta h megpróbálja eladni mer 3 hét múlva megy is vissza és feleslegesen áll, azt mondta az apja h ő néha kicsit beindította aztán annyi.1 vagy másfél évig csak állt le volt takarva.karburátort kellett kicsit állítani aztán annyi,azóta megyeget
amúgy nem veleed találkoztam a Velencei Tó kerülős túrán?
igazad lehet, HA valóban csak 8 ezer km van a motorban amit vettél. Viszont általában ha egy motort veszel az isten se mondja meg neked hogy hány km van benne. Főleg úgy hogy a legfiatalabb nsr is most már lassan 7 éves lesz. Ha csak évente 5 ezret számolunk, aminél szinte biztosan többet megy a legtöbb motor, akkor az már 35 ezer km, akkor pedig már a C-s méretű dugót kell belerakni. A legtöbb eladó aki bontatlanként árulja egyszerűen hazudik, a birkák meg el is hiszik.
8 ezer km és első tulaj , magyaroszági szervízkönyves stb...
őőő olyasmi