Nekem ez valamiért sántít. miért nem rakod bele, és árulod működőképesen? Eléggé szét van szedve a képen, ha ez ment, akkor a blokkot belerakni is menne. Nem megbántani akarlak, söt beszólni se, csak nem értelek.
Minden evszakban illik fagyalloval jaratni, gyarbol is ugy jonnek ki mivel azon kivul, hogy nem fagy meg a hutofolyadek ez keni a vizpumpat is.. Am legfaszabb az ilyen elore kevert 50:50 aranyu direkt alu hengeres mocikba, mert ha vmi gagyit veszel bele akkor megeheti a hf tomitest..
én pont most jöttem haza motorral, de szerintem mostmár én is le rakom, de ha mégis rá ülök ebben a hidegben, az tuti hogy bele rakom a f.szom egy termosz- ba
Sziasztok!
Tegnap délután szakadó esőben jöttem haza szép óvatosan.Hallottam, hogy csikorognak a fékeim.(de máskor is már csikorgott(miért?).Hazaérve megnéztem a tárcsákat és a hátsó televolt sárral.megtakarítottam.Ma reggel szívatóval is alig akart indulni.oké beindult,de nem volt rendes alapjárata.Indulnék el és már kiengedtem a kuplungot és egyszercsak leesett a fordulatszám (ha nem húzom be a kuplungot leált volna)
harmadszorra el is bírtam indulni.Jó párszor még ledobta és alig bírtam vele közlekedni.Megérkezek és 3 ezres fordulaton jár alapjáraton.(hát ezt hogy?)Szívatóval babrálva néha letudom rakni 1-2 ezer közé,de gázfröcs és megint 3 ezer.
(Lecserélném a vizet és ha kell fagyásgátlót belerakni.hogy megy ez?)
Mi lehet ez a gond?
A motor eladása a legnagyobb móka.Először felhúztam magam rajta régen,de most már csak nevetek.1 sörért oda tekerik ahova akarod,mondtam is több embernek aki sokallta az 53ezret az enyémben.Persze ők nem akarták megvenni,de ha oda kerül a sor hogy biztosan távozik azt a stílust kapják vissza amit kapok tőlük.
A legszebb az volt mikor mondta végső érvként hogy egyébként sem tetszik a színe(mz).Mondom akkor minek hívtál?
Ja igen, mióta megvan beleraktam vagy 6500-at, és nem kellett hozzányúlni, viszont már a kezdetek óta aggaszt az, hogy üresben pörgetve normális hangja van, de indulásnál, alacsony fordulaton hangosan ciripel valami, és nem tudom egyszerűen micsoda. Szerintetek?
A másik: mostanában reggelente hidegben amikor indulok el, nagyon pattogós hangja van, ami régen nem volt. Lehet, hogy ez már a dugó kopottságát jelzi?
Sok ilyen majom van.. Mo on azt keresik amiben ora szerint 12E van, persze nembaj ha vissza van porgetve meg nem egy vonalban vannak a szamok.. Csaka kilometer..
Hát be.... mai termés Hello érdekelne az nsr megvan még?
- megvan igen
- És bontatlan blokkos?
- Nem 20000 nél dugócsere volt meg át lettek nézve főtengelycsapágyak főtengely állapota stb.
- Hát sajnálom engem csak bontatlan blokkos érdekel
Most öszintén jobb nekik ha ők költenek rá a motorra x ezer forintot h dugócsere meg minden? ááááh kiakadok
az új tulaj helyet kicsit régebbi tulaj ír nekem első teló kéne vagy baloldali villaszár mer ugyanis az esésem után meghajlott ha tud valaki szóljon köszi! az árba megpróbálunk megalkuszni!
szia. ez az a téma, a kipufogó amit használtan elég nehéz beszerezni, az új ára meg nagyon drága. külföldről lehet rendelni egetverő áron. de tuning kipufogón kívűl bármi más van. ha valamire szükséged van vagy gond van a géppel nyugodtan írj, ha tudunk segítünk :)
Hali!Örömmel jelentem be, hogy mostantól én is nsr tulajdonos vagyok Lenne 1 pár kérdésem is:Valaki tud olyan Webshopot ahol Nsr alkatrészek vannak?..sajnos még nem ismerem annyira a gépet ..Erre a tipusra gyártanak Arrow vagy valamilyen tuning kipufogórendszert?Ha igen és valakinek lenne is eladó, akkor az érdekelne!És itt 1 kép a gépről,új fényezéssel
most már csak az a fontos, hogy végre működik. ha nem szedem szét a blokkot valószínűleg sosem derül ki, hogy jobb oldalt nem bele való szimmering van a főtengelynél...
Nsr alkatrészenként elado vagy egybe 50000 ft két blokkal csak bele kell raknia blokot és megy! Sürgős!
Tegnap délután szakadó esőben jöttem haza szép óvatosan.Hallottam, hogy csikorognak a fékeim.(de máskor is már csikorgott(miért?).Hazaérve megnéztem a tárcsákat és a hátsó televolt sárral.megtakarítottam.Ma reggel szívatóval is alig akart indulni.oké beindult,de nem volt rendes alapjárata.Indulnék el és már kiengedtem a kuplungot és egyszercsak leesett a fordulatszám (ha nem húzom be a kuplungot leált volna)
harmadszorra el is bírtam indulni.Jó párszor még ledobta és alig bírtam vele közlekedni.Megérkezek és 3 ezres fordulaton jár alapjáraton.(hát ezt hogy?)Szívatóval babrálva néha letudom rakni 1-2 ezer közé,de gázfröcs és megint 3 ezer.
(Lecserélném a vizet és ha kell fagyásgátlót belerakni.hogy megy ez?)
Mi lehet ez a gond?
most BR9ECS van benne
A legszebb az volt mikor mondta végső érvként hogy egyébként sem tetszik a színe(mz).Mondom akkor minek hívtál?
A másik: mostanában reggelente hidegben amikor indulok el, nagyon pattogós hangja van, ami régen nem volt. Lehet, hogy ez már a dugó kopottságát jelzi?
- megvan igen
- És bontatlan blokkos?
- Nem 20000 nél dugócsere volt meg át lettek nézve főtengelycsapágyak főtengely állapota stb.
- Hát sajnálom engem csak bontatlan blokkos érdekel
Most öszintén jobb nekik ha ők költenek rá a motorra x ezer forintot h dugócsere meg minden? ááááh kiakadok
műkszik rajta minden
dupla lámpás nsr-ből származik
annyi a hijja h a napi számlálónak a gombja nincs meg
A mondott motorban eltört a felső görgő újra, vélhetően azért, mert beszedett egy darab szemetet a régi törmelékéből.