Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, egy jó éve. fogalmam sincsen már a méretekről.
Tolómérővel meg kell mérni a lendkeréken a menet emelkedését, meg az átmérőt, aztán a két számmal odabattyogni egy esztergáshoz, hogy egy ekkora, belső menetes lendkeréklehúzót szeretnék kérni.
Talán 1,4mm a menetemelkedés, vagy 0,7mm, nem tudom már.
Találtam egy állítólagos nsr-hez valót a RedRacing-nél, de drága és pósta költség meg minden.. Jobb lenne ha énis sztergáltatnék, Segítenél a méretek megadásában? Végülis te már egyszer túlestél az egész macerán. :)
12v 25/25w enyémbe ilen volt de ilyet vettem bele: 12v 35/35w
Hellosztok, lenne egy sürgős kérdésem. Nemtudná valaki elmondani nekem hogy mien Fényszóró ízzó kell egy Honda NSR-be macskalámpás 99 es. Fontos lenne mert hozatni akarok Peströl egy ismerősömmel... És nemtudtam neki mintát adni. Szóval úgykéne elmagyarázni ,hogy a boltban is megértsék
Előre is köszi
nekem esztergáltatnom kellett. de lehet, hogy van más megoldás is.
Valaki tudna Nsr hez lendkerék leszedőt?
Köszi!
Előbb utobb megfogom venni csak most pénz gondom van.
Ja amúgy váltóba Repsol Moto Transmission 10W40-sel szemezgettem, azt szereti a kis jószág?
Én is gondoltam rá, hogy gyorsan ki kéne cserélni. Mert aztán még megvakarni se tudom a fejem. Tudjátok milyen jó, amikor előzésbe kezdek, power, sikítás a hátam mögött?
Még anno (kb 1 évvel ezelőtt) az unokatesóm barátnőjének is tetszett a motor, pedig nem is tudtak 90 felett menni, mert szarrá volt törve a gyűrű.
A mutató nem baj ha a fehér feléig felmegy, annak pont ott kell lennie.
De ha a féked tényleg felforrt, akkor cseréld ki a fékolajat, elöl is, hátul is, DOT4 kell bele, asszem. Mert, ha egyszer forgalomban, éles helyzetben hagy ott a rendszer, akkor aztán majd vakarhatod a fejed, hogy mit csináljál.
tompitott
Sziasztok! Miért van az hogy a fényszóró visszajelző ég akkor is ha csak a tompitpitott van felkapcsolva és ég akkor is ha a távolsági? Mit lehet vele csinálni?
A felforrás előfordulhat, mert 36 fok volt és kanyargós úton kentem is neki. Amúgy elnézegettem a fehér feléig simán felmegy melegebb időbe a mutató.
Ma mentünk először bnőmmel, miután leszállt vagy 20 percig mosolygott még.
az a szalonban érte fizetendő ár. szóval nem túl jó ár, az a normális új ára. SŐT talán még kicsit drágább is. (ha csak henger+dugó, tehát gyűrűket, csapszeget, felső görgőt nem tartalmaz, akkor szalonból megrendelve 50-60 ezer forint) Ha egyéb dolgok is vannak, akkor meg kb 1 árban van a kettő.
70-ezerért jó ár szerintetek egy 125-ös gyári hengerért,dugóval együtt?
zsír újjonan persze!
Kösz az infót. Az olajszint tényleg magas, de így vettem, egy darabig nem csinálta.
helloszia!
engem érdekelne a henger,felvettelek msn-re,irj majd légyszi rám!
ami a legvastagabb, és a blokkból jön olyan 1 van és az csak egy levegőzőcső, onnan normális olajszint mellett semmi nem folyhat. Ergó túl sok olaj van a motorodban.
Ezen kívül 2 cső csatlakozik az olajpumpához, ha azok közül bármelyik is ereszt, az már rég rossz. És van vagy 4 a porlasztóhoz, ha valamelyik folyik akkor meg a benzinszint a magas.
Hello, kellene valami leírás, meg műszaki adatok 92es Nsr-hez, valaki tudna küldeni? Meg ha valaki tudja, írja le nekem hogy a blokk alatti túlfolyók közül a legvastagabb cső honnan jön pontosan, és miért folyik onnan? Annyit látok hogy bemegy a blokkba, de nem tudom.. Használat után mindíg nagy olajfolt van a motor alatt.. köszi
szia, nekem van használt polini 160, pici szorulásnyommal. Valószínűleg azért szorult meg, mert túl szorosra volt fúrva előzőleg. Szóval az a lényeg hogy venni kell hozzá egy polini dugót (a legnagyobbat) és azzal el kell battyogni egy gépműhelyeshez, majd ahhoz a mérethez kell a hengert hónoltatni. Én ezzel nem foglalkozok (nem szeretnék dugót is venni hogy utána adjam is el rögtön...), ez már a te dolgod lenne ha megveszed. Adom hozzá a hengerfejet, és egy használt hengerfejtömítést is, ha szükség van rá. (plusz power nyelvek és a kis dobozka az oldalára amibe a többi power alkatrész megy)
Árban 35-40 ezer Forintra gondoltam, megegyezés alapján. Ha Pesten vagy közelben laksz akkor gyere el nyugodtan és nézd meg.

(A dugó hozzá most csak 14 ezer akciósan a robogohaz.hu-n!)
Szevasztok,Pénteken csattantam az Elefánttal(még nincs kész az ns... nemis lesz 6 hétig )ha az NS elvagyok nemcsak a lábfejem megy gatyára hanem az egész térdtől lefelé. amúgy sokat nem sérült a gép. motoralatti idom,oldalidom,tükör,öninditókapcsoló.Nem estem csak eltaláltak.drót,csonkolás....
sziaztok nemtud valaki honda nsr125-92-93 évi motorhoz-vizes hengert+dugot--eladot
Szerintem gyártott dob, nem otthon kókányolt, ha erre gondolsz, típusát, ilyesmit nem tudok, mert azon a motoron volt amit elbontottam, szóval nem én vettem a dobot. Helyileg Budapesten vagyok, itt szinte bárhol áttudod venni.
ha sokat használtad, akkor lehet a folyadék melegedett fel (vagy lehet, hogy nem belevaló fékfolyadék van benne) meg azért a betétet is nézd meg, hogy nem kopott -e már le teljesen. Meg persze, hogy nem ereszt -e valahol a rendszer, de az hogy, fogott, aztán nem fogott, majd megint fogott, az szerintem annak a jele, hogy felforrt a fékolaj, aztán visszahűlt.
- akko