ja, egy jó éve. fogalmam sincsen már a méretekről.
Tolómérővel meg kell mérni a lendkeréken a menet emelkedését, meg az átmérőt, aztán a két számmal odabattyogni egy esztergáshoz, hogy egy ekkora, belső menetes lendkeréklehúzót szeretnék kérni.
Talán 1,4mm a menetemelkedés, vagy 0,7mm, nem tudom már.
Találtam egy állítólagos nsr-hez valót a RedRacing-nél, de drága és pósta költség meg minden.. Jobb lenne ha énis sztergáltatnék, Segítenél a méretek megadásában? Végülis te már egyszer túlestél az egész macerán. :)
Hellosztok, lenne egy sürgős kérdésem. Nemtudná valaki elmondani nekem hogy mien Fényszóró ízzó kell egy Honda NSR-be macskalámpás 99 es. Fontos lenne mert hozatni akarok Peströl egy ismerősömmel... És nemtudtam neki mintát adni. Szóval úgykéne elmagyarázni ,hogy a boltban is megértsék
Előre is köszi
Én is gondoltam rá, hogy gyorsan ki kéne cserélni. Mert aztán még megvakarni se tudom a fejem. Tudjátok milyen jó, amikor előzésbe kezdek, power, sikítás a hátam mögött?
Még anno (kb 1 évvel ezelőtt) az unokatesóm barátnőjének is tetszett a motor, pedig nem is tudtak 90 felett menni, mert szarrá volt törve a gyűrű.
A mutató nem baj ha a fehér feléig felmegy, annak pont ott kell lennie.
De ha a féked tényleg felforrt, akkor cseréld ki a fékolajat, elöl is, hátul is, DOT4 kell bele, asszem. Mert, ha egyszer forgalomban, éles helyzetben hagy ott a rendszer, akkor aztán majd vakarhatod a fejed, hogy mit csináljál.
Sziasztok! Miért van az hogy a fényszóró visszajelző ég akkor is ha csak a tompitpitott van felkapcsolva és ég akkor is ha a távolsági? Mit lehet vele csinálni?
A felforrás előfordulhat, mert 36 fok volt és kanyargós úton kentem is neki. Amúgy elnézegettem a fehér feléig simán felmegy melegebb időbe a mutató.
Ma mentünk először bnőmmel, miután leszállt vagy 20 percig mosolygott még.
az a szalonban érte fizetendő ár. szóval nem túl jó ár, az a normális új ára. SŐT talán még kicsit drágább is. (ha csak henger+dugó, tehát gyűrűket, csapszeget, felső görgőt nem tartalmaz, akkor szalonból megrendelve 50-60 ezer forint) Ha egyéb dolgok is vannak, akkor meg kb 1 árban van a kettő.
ami a legvastagabb, és a blokkból jön olyan 1 van és az csak egy levegőzőcső, onnan normális olajszint mellett semmi nem folyhat. Ergó túl sok olaj van a motorodban.
Ezen kívül 2 cső csatlakozik az olajpumpához, ha azok közül bármelyik is ereszt, az már rég rossz. És van vagy 4 a porlasztóhoz, ha valamelyik folyik akkor meg a benzinszint a magas.
Hello, kellene valami leírás, meg műszaki adatok 92es Nsr-hez, valaki tudna küldeni? Meg ha valaki tudja, írja le nekem hogy a blokk alatti túlfolyók közül a legvastagabb cső honnan jön pontosan, és miért folyik onnan? Annyit látok hogy bemegy a blokkba, de nem tudom.. Használat után mindíg nagy olajfolt van a motor alatt.. köszi
szia, nekem van használt polini 160, pici szorulásnyommal. Valószínűleg azért szorult meg, mert túl szorosra volt fúrva előzőleg. Szóval az a lényeg hogy venni kell hozzá egy polini dugót (a legnagyobbat) és azzal el kell battyogni egy gépműhelyeshez, majd ahhoz a mérethez kell a hengert hónoltatni. Én ezzel nem foglalkozok (nem szeretnék dugót is venni hogy utána adjam is el rögtön...), ez már a te dolgod lenne ha megveszed. Adom hozzá a hengerfejet, és egy használt hengerfejtömítést is, ha szükség van rá. (plusz power nyelvek és a kis dobozka az oldalára amibe a többi power alkatrész megy)
Árban 35-40 ezer Forintra gondoltam, megegyezés alapján. Ha Pesten vagy közelben laksz akkor gyere el nyugodtan és nézd meg.
(A dugó hozzá most csak 14 ezer akciósan a robogohaz.hu-n!)
Szevasztok,Pénteken csattantam az Elefánttal(még nincs kész az ns... nemis lesz 6 hétig )ha az NS elvagyok nemcsak a lábfejem megy gatyára hanem az egész térdtől lefelé. amúgy sokat nem sérült a gép. motoralatti idom,oldalidom,tükör,öninditókapcsoló.Nem estem csak eltaláltak.drót,csonkolás....
Szerintem gyártott dob, nem otthon kókányolt, ha erre gondolsz, típusát, ilyesmit nem tudok, mert azon a motoron volt amit elbontottam, szóval nem én vettem a dobot. Helyileg Budapesten vagyok, itt szinte bárhol áttudod venni.
ha sokat használtad, akkor lehet a folyadék melegedett fel (vagy lehet, hogy nem belevaló fékfolyadék van benne) meg azért a betétet is nézd meg, hogy nem kopott -e már le teljesen. Meg persze, hogy nem ereszt -e valahol a rendszer, de az hogy, fogott, aztán nem fogott, majd megint fogott, az szerintem annak a jele, hogy felforrt a fékolaj, aztán visszahűlt.
Tolómérővel meg kell mérni a lendkeréken a menet emelkedését, meg az átmérőt, aztán a két számmal odabattyogni egy esztergáshoz, hogy egy ekkora, belső menetes lendkeréklehúzót szeretnék kérni.
Talán 1,4mm a menetemelkedés, vagy 0,7mm, nem tudom már.