nah most hogy már nem ír ide senki akinek a motorja 180-on van 2 másodperc alatt és 4 liter benzint termel kilométerenként akár foglalkozhatok komoly dolgokkal is...
nem, csak annaK nem találtam meg az eredetét, aztán akkor gondoltam már nem írom be. megha minden helyesírási hibát kijavítanék akkor... ...sok lenne a kijavított hiba. Nameg én sem vagyok szakértő, pár héttel ezelőtt a hegesztés szó leírásával akadtak igen komoly gondjaim :D
Sziasztok! A közeljövőben szeretnék venni egy NSR-t, gondoltam kérdezősködöm kicsit, hogy mire figyeljek, előnyök, hátrányok, stb. Akinek van egy kis ideje meg türelme rám az legyen szíves írja le nekem ezeket, meg amit tudni kell még esetleg. Köszönöm szépen
én biztos nem raktam be táblázatot, valami rosszul rémlik:D
Amúgy ehhez annyit tudok hozzáfűzni, hogy lendkerékkel együtt cseréljed majd, ha választ kapsz a kérdésedre. (énis tegnap tanultam mzolitól, hogy azokat együtt kell cserélni mert úgymágneseződik fel a cucc, vagy valami ilyesmi:D . Ha ezt már tudtad, akkor bocs, hogy húztam az időd.) Még oylasmire jutottunk tegnap, hogy a 11 tekercses az akkumulátorról gyújt, mert a tekercsek csak generátorként működnek. (?). Vagy ez mind hülyeség lenne? én már nem tudom.
UI bocs ha felkavarodtak a betűk, stb, csak pár ujjam be van kötözve így nap végére :D
Hali,
újra én, újabb problémával.
Adott ugye az NSR-F-em gyári gyújtása, ami 8 tekercses, és adott a nemrég bontásra vásárolt NSR-R, 11 tekercses gyújtása.
A kérdés: Hogyan tudom kicserélni az enyémet a 11 tekercsesre. Legfőképp az érdekelne, hogy az enyémből egy szál megy ki, a R-eséből pedig 3. Mit kezdjek a maradék két szállal, azok hova mennek az R-esnél. Nemrég Just rakott be egy oldalról képet, amin az volt feltüntetve egy táblázatban, hogy szinte minden ugyan az csak az egyik 1 szálas, a másik 3...
Én is próbálok még okoskodni valamit rajta hátha rájövök, már kinn van az R-es kábelkorbácsa is, de ha valaki segítene, azt megköszönném...
változtat a franc!
kit érdekel.
nem fügök tőletek.
mindent megtudok kérdezni mástól!
egyáltalán nem érdekel mostmár a véleményetek ezek után!
eről enyit!
Most van két vízpumpás oldalrészem, ha gondolod azokon ki kísérletezhetjük az egyiken 2 lyuk van, a másikon pedig 0.
Amúgy megnéztem, a váltó fogaskerekeiből megvan a teljes szett, ami fura, hogy a CRM nek és az NSR nek az áttételezése is 1:1 ugyan az. Még a hézagolókat kell megnézni, hogy azokból sem hiányzik -e 1-2.
szerintem ha változtatnál a hozzáállásodon, más lenne a helyzet.
Adamnak szerintem az a baja, hogy igazából eddig nagyon mással nem rukkoltál elő, mint a végsebességgel, ami senkit nem érdekel túlzottan. Az meg hogy kalev őt védi be, és nem téged az teljesen természetes, mert pár hónapja se látni téged itt, mégis leugatsz mindenkit, adam19 meg régóta írkál már ide, őt jobban ismerjük.
!SZERINTEM! - ha tévedek valamiben, bocs -
jólvan! látom ezen a fórumon csupa idióta van! elnézést attól a 2-3 embertől aki nem az.
az bisztos ilyen ratyi fórumot én még nemlátam! többet itt nemírok be semit az bisztos!
úgyhogy eről enyit engem it nemláttok soha töbet!
császtok pöcsök.
(akinek nem inge ne vegye magára)
Remélem jók a cuccok, megadom én a kérdéseidre a választ
A CRM blokkot amelyik berúgós teljesen össze lehet rakni csak a főtengely 2 végére fognak hiányozni a csavarok mert azok itt maradtak és persze főtengely az rossz meg kuplunglamella és szimeringek sincsenek (egyébként azt működőképesen vettem) !
Sajnálom hogy nem tudtam otthon lenni amikor jöttetek de hát ez a fránya meló
Ja és nekem van CRM service manualom , nameg fejből vágom ezeket a blokkokat( mert csak 3 db volt nekem )
Ha lett volna kis időm biztosan megtakarítgattam volna a cuccokat , de nekem ezek csak alkatrésznek voltak a motorba sosem voltak betéve
azóta az megoldódott, köszönöm, fogtam egy rongyot azzal fogtam meg a csavarhúzót, és sikerült is kicsavarni. az olajpumpból viszont fémreszelékes zsír kandikált elő. az egészséges?:O
Még közvetlen a HSZ -om után nekiálltam lecsavarni a kukactengelyt, aminek aztán az lett a vége, hogy jól elbasztam a kisujjamat :( asszem csontig belevágott az alu-öntvény, de, nem néztem meg tüzetesebben szóval nem tudom. úgyhogy a kukactengely ezúttal is marad a helyén :D
Amúgy ehhez annyit tudok hozzáfűzni, hogy lendkerékkel együtt cseréljed majd, ha választ kapsz a kérdésedre. (énis tegnap tanultam mzolitól, hogy azokat együtt kell cserélni mert úgymágneseződik fel a cucc, vagy valami ilyesmi:D . Ha ezt már tudtad, akkor bocs, hogy húztam az időd.) Még oylasmire jutottunk tegnap, hogy a 11 tekercses az akkumulátorról gyújt, mert a tekercsek csak generátorként működnek. (?). Vagy ez mind hülyeség lenne? én már nem tudom.
UI bocs ha felkavarodtak a betűk, stb, csak pár ujjam be van kötözve így nap végére :D
Muszáj : Német eredetű szó, a Muss Sein -ból ered.
Miért hörög 6 e - nél a motor , és nem nyit a power sem , 6-e ig sem húz ugy ahogy kéne?!
Légyszi segítsetek!
Kösz
újra én, újabb problémával.
Adott ugye az NSR-F-em gyári gyújtása, ami 8 tekercses, és adott a nemrég bontásra vásárolt NSR-R, 11 tekercses gyújtása.
A kérdés: Hogyan tudom kicserélni az enyémet a 11 tekercsesre. Legfőképp az érdekelne, hogy az enyémből egy szál megy ki, a R-eséből pedig 3. Mit kezdjek a maradék két szállal, azok hova mennek az R-esnél. Nemrég Just rakott be egy oldalról képet, amin az volt feltüntetve egy táblázatban, hogy szinte minden ugyan az csak az egyik 1 szálas, a másik 3...
Én is próbálok még okoskodni valamit rajta hátha rájövök, már kinn van az R-es kábelkorbácsa is, de ha valaki segítene, azt megköszönném...
kit érdekel.
nem fügök tőletek.
mindent megtudok kérdezni mástól!
egyáltalán nem érdekel mostmár a véleményetek ezek után!
eről enyit!
Amúgy megnéztem, a váltó fogaskerekeiből megvan a teljes szett, ami fura, hogy a CRM nek és az NSR nek az áttételezése is 1:1 ugyan az. Még a hézagolókat kell megnézni, hogy azokból sem hiányzik -e 1-2.
Adamnak szerintem az a baja, hogy igazából eddig nagyon mással nem rukkoltál elő, mint a végsebességgel, ami senkit nem érdekel túlzottan. Az meg hogy kalev őt védi be, és nem téged az teljesen természetes, mert pár hónapja se látni téged itt, mégis leugatsz mindenkit, adam19 meg régóta írkál már ide, őt jobban ismerjük.
!SZERINTEM! - ha tévedek valamiben, bocs -
az bisztos ilyen ratyi fórumot én még nemlátam! többet itt nemírok be semit az bisztos!
úgyhogy eről enyit engem it nemláttok soha töbet!
császtok pöcsök.
(akinek nem inge ne vegye magára)
A másik oldalán a fogason van 4 luk(justén) ahhoz csináljak megakasztószerszámot, és úgy?
A gyulát meg nagyon szépen köszörü!
0.70 L SAE 10W40
Menyi olaj kell a 125-ös nsr blokjába? léci irjátok meg sürgős!
Remélem jók a cuccok, megadom én a kérdéseidre a választ
A CRM blokkot amelyik berúgós teljesen össze lehet rakni csak a főtengely 2 végére fognak hiányozni a csavarok mert azok itt maradtak és persze főtengely az rossz meg kuplunglamella és szimeringek sincsenek (egyébként azt működőképesen vettem) !
Sajnálom hogy nem tudtam otthon lenni amikor jöttetek de hát ez a fránya meló
Ja és nekem van CRM service manualom , nameg fejből vágom ezeket a blokkokat( mert csak 3 db volt nekem )
Ha lett volna kis időm biztosan megtakarítgattam volna a cuccokat , de nekem ezek csak alkatrésznek voltak a motorba sosem voltak betéve
ha valami kérdés van irjál nyugodtan
nekem van egy komplett első kerék mindennel együtt, 20e ft
itt írj ha érdekel.
Még közvetlen a HSZ -om után nekiálltam lecsavarni a kukactengelyt, aminek aztán az lett a vége, hogy jól elbasztam a kisujjamat :( asszem csontig belevágott az alu-öntvény, de, nem néztem meg tüzetesebben szóval nem tudom. úgyhogy a kukactengely ezúttal is marad a helyén :D