Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

.....és most mentegetőzik..... .
hát én se vagyok a felvágós tipus, de elegem volt hogy több évig akinek erősebb motorja volt nálam vagy jobban ment az fikázta az enyémet, az nsr-t is fikázta a sok nagyszájú itt pesten, mert amikor megvettem 140et ment és szét volt folytva, azóta bele költöttem vagy 250 ezer forintot, kicsit túllőttem a célon, de most nagyon megy.

és egyébként az a titok nyitja, hogy a folytástalan nsr-is azért gyengébb mint pl az rs 125, mert az nsr-en gilardoni1 az rsen gilardoni 2 es henger van, ez annyit tesz hogy az egyik jobban megy alul az utóbbi meg felül, mert a gilardoni 2ben nagyobbak a felömlők mint az 1ben, na én a gilardoni 1es hengeremet műszaki rajz alapján fel csiszoltattam és fel políroztattam (mármint a felömlőket) kapott egy könnyített prox dugót, és egyéb okosításokat de nem sorolom végig mert soha nem fejezem be, de az a lényeg hogy most röhögve le forog 13ig a motor sebességben ha addig húzom, de általában 11nél elváltok.
jóóóóhááth csak egy picit, amugy nem szoktam mivel ninsc nagy hangja szal felesleges helyettem szokták a nagyok
Jobb esetben közepe előtt lenne picivel, de sok nsr termosztát hibás.
Amúgy jó nagy mocsok vagy Motoros találkozón cibáljuk az nsr fülét? ejnye-bejnye
jaah háth istenem nekem is már meg volt cibálva hidegen mikor még dadogott mindenki csinál hülyeséget mikor találkozón van mondjuk de nah jó 1x volt csak iylen
háááth nemtudom én nem gyorsultam senkivel még vagyis lehetett volna de ki hagytam nem vagyok ez a tipus nekem jó ez és kész nekem a honda bevált meg japán nekem ennél nem kell több
jaja be dadog de kb 2 dadogás után nyit rendesen, már kipróbáltam, de nem híresztelem, mert motorgyilkos néven fogok elhírsülni:D
nagyec erre a mondatodra is rá cáfolnék hogy nem megy úgy mint más 125ös, mindent meg lehet csinálni, csak akarat idő és pénz kérdése, mennél egy kört az enyémmel meg lepődnél mit lehet kihozni egy 125ös nsr ből, itt a környéken most nincs ellenfelem, de mito nincs erre felé, azzal még nem gyorsultam, arra már nem tenném a nyakam hogy otthagynám de nem hiszem hogy lehagyna, de rs-eket eszem.
de tudom kb mikor melegszik már be...de indulás előtt kb 5 perc melegítés elég az jóidő van
hááth fever figyelj, nekem ha hideg akkor még bedadog:D
nagyec attól még hogy simán nyit a power nem azt jelenti hogy be melegedett üzemire , de nem szeretnék kötekedni
gezar jobb h az nsr mellett döntöttél hidd el! lehet nem megy úgy mint más 125 kiélezett motor de HONDA=megbízhatóság:)
eredetileg középen kéne állnia, tehát öregszik a termosztátod, de ez a legtöbb nsr ben megtalálható jelenség, az enyém is csak 1/3ad ig megy fel, és csak ha 2 személlyel megyek akkor áll be középre, egy jó idő után.
ha szépen bemelegszik meg minden és simán nyit a power akkor bemelegedett jaah és igen egyharmadánál van az a jó:)
Köszi szépen a jókívánságokat. A gyújtást azért kérdeztem, mert a benzines kocsiknál van ilyen... Ma "csak" 120 km-t mentem. Nagyon élvezem a kis bestiát. Amúgy piros-szürke.
Az normális, hogy a hőfokmérő a fehér rész 1/3-áig megy fel?
olvastam hogy nsr125 van alkatrészed érdeklődnék hogy van e vizes hengered+dugo és mi az ára?én mocim -92-93-évi
nem megszakítós hanem jeladós gyújtásod van, nem fog leégni
180-as tuning-nál felejtős az önindító
berúgókart rá egy cr-ről és kész
Gratulálok!
Sok jó élményt hozzá.
(a vészleállítóval már én is jártam hasonlóan.)
Hát eléggé abszurd, de előfordulhat, hogy a megnövekedett kompresszió miatt nem tudja átfordítani az indítómotor a dugattyút.
De ez csak akkor lehet, ha az akku nem bele való, vagy elgyengült már. Próbálj ki valami másik, jó minőségű akkut, ha van rá módod.(Csak fontos, hogy 12 voltos legyen, ha van autótok, autóakkuról is megpróbálhatod. Persze nem percekig kell nyomni, megnyomod, és ha nem forog elereszted, mert különben baszhatod a motort, és lehet hogy még az akkumulátort is.)
Szerinted mi lehet a rossz,amiért nem úgy teker?Lehet esetleg a gyújtótrafó?
Köszi
gezar ne aggódj semmi nem fog le égni ez nem MZ hogy aksirol kapja a gyujtást. ahogy just is mondja a legnagyobb bajod az lehet belőle hogy le merül az aksid aztán tolhatod be a gépet.
hát elviekben ugyan úgy kéne tekernie mind a 2 esetben szal nem.
Szerintetek az normális ha a vészleállító off-on van akkor sokkal jobban teker az önindító,mintha run-on lenne?
Na hát akkor mindenek (és úgy látszik mindenki) előtt is gratulálok a motorodhoz. Gondolom az a Piros-Fekete macskát vetted meg.
Sajnos a kérdésedre nem tudok biztos választ adni, régóta volt gyújtás a motoromon. Szerintem nem ég le rajta semmi, ha huzamosabb ideig gyújtáson hagyod, csak az akkumulátor merül le.