hát én se vagyok a felvágós tipus, de elegem volt hogy több évig akinek erősebb motorja volt nálam vagy jobban ment az fikázta az enyémet, az nsr-t is fikázta a sok nagyszájú itt pesten, mert amikor megvettem 140et ment és szét volt folytva, azóta bele költöttem vagy 250 ezer forintot, kicsit túllőttem a célon, de most nagyon megy.
és egyébként az a titok nyitja, hogy a folytástalan nsr-is azért gyengébb mint pl az rs 125, mert az nsr-en gilardoni1 az rsen gilardoni 2 es henger van, ez annyit tesz hogy az egyik jobban megy alul az utóbbi meg felül, mert a gilardoni 2ben nagyobbak a felömlők mint az 1ben, na én a gilardoni 1es hengeremet műszaki rajz alapján fel csiszoltattam és fel políroztattam (mármint a felömlőket) kapott egy könnyített prox dugót, és egyéb okosításokat de nem sorolom végig mert soha nem fejezem be, de az a lényeg hogy most röhögve le forog 13ig a motor sebességben ha addig húzom, de általában 11nél elváltok.
jaah háth istenem nekem is már meg volt cibálva hidegen mikor még dadogott mindenki csinál hülyeséget mikor találkozón van mondjuk de nah jó 1x volt csak iylen
háááth nemtudom én nem gyorsultam senkivel még vagyis lehetett volna de ki hagytam nem vagyok ez a tipus nekem jó ez és kész nekem a honda bevált meg japán nekem ennél nem kell több
nagyec erre a mondatodra is rá cáfolnék hogy nem megy úgy mint más 125ös, mindent meg lehet csinálni, csak akarat idő és pénz kérdése, mennél egy kört az enyémmel meg lepődnél mit lehet kihozni egy 125ös nsr ből, itt a környéken most nincs ellenfelem, de mito nincs erre felé, azzal még nem gyorsultam, arra már nem tenném a nyakam hogy otthagynám de nem hiszem hogy lehagyna, de rs-eket eszem.
eredetileg középen kéne állnia, tehát öregszik a termosztátod, de ez a legtöbb nsr ben megtalálható jelenség, az enyém is csak 1/3ad ig megy fel, és csak ha 2 személlyel megyek akkor áll be középre, egy jó idő után.
Köszi szépen a jókívánságokat. A gyújtást azért kérdeztem, mert a benzines kocsiknál van ilyen... Ma "csak" 120 km-t mentem. Nagyon élvezem a kis bestiát. Amúgy piros-szürke.
Az normális, hogy a hőfokmérő a fehér rész 1/3-áig megy fel?
Hát eléggé abszurd, de előfordulhat, hogy a megnövekedett kompresszió miatt nem tudja átfordítani az indítómotor a dugattyút.
De ez csak akkor lehet, ha az akku nem bele való, vagy elgyengült már. Próbálj ki valami másik, jó minőségű akkut, ha van rá módod.(Csak fontos, hogy 12 voltos legyen, ha van autótok, autóakkuról is megpróbálhatod. Persze nem percekig kell nyomni, megnyomod, és ha nem forog elereszted, mert különben baszhatod a motort, és lehet hogy még az akkumulátort is.)
gezar ne aggódj semmi nem fog le égni ez nem MZ hogy aksirol kapja a gyujtást. ahogy just is mondja a legnagyobb bajod az lehet belőle hogy le merül az aksid aztán tolhatod be a gépet.
Na hát akkor mindenek (és úgy látszik mindenki) előtt is gratulálok a motorodhoz. Gondolom az a Piros-Fekete macskát vetted meg.
Sajnos a kérdésedre nem tudok biztos választ adni, régóta volt gyújtás a motoromon. Szerintem nem ég le rajta semmi, ha huzamosabb ideig gyújtáson hagyod, csak az akkumulátor merül le.
és egyébként az a titok nyitja, hogy a folytástalan nsr-is azért gyengébb mint pl az rs 125, mert az nsr-en gilardoni1 az rsen gilardoni 2 es henger van, ez annyit tesz hogy az egyik jobban megy alul az utóbbi meg felül, mert a gilardoni 2ben nagyobbak a felömlők mint az 1ben, na én a gilardoni 1es hengeremet műszaki rajz alapján fel csiszoltattam és fel políroztattam (mármint a felömlőket) kapott egy könnyített prox dugót, és egyéb okosításokat de nem sorolom végig mert soha nem fejezem be, de az a lényeg hogy most röhögve le forog 13ig a motor sebességben ha addig húzom, de általában 11nél elváltok.
Amúgy jó nagy mocsok vagy Motoros találkozón cibáljuk az nsr fülét? ejnye-bejnye
Az normális, hogy a hőfokmérő a fehér rész 1/3-áig megy fel?
berúgókart rá egy cr-ről és kész
Sok jó élményt hozzá.
(a vészleállítóval már én is jártam hasonlóan.)
De ez csak akkor lehet, ha az akku nem bele való, vagy elgyengült már. Próbálj ki valami másik, jó minőségű akkut, ha van rá módod.(Csak fontos, hogy 12 voltos legyen, ha van autótok, autóakkuról is megpróbálhatod. Persze nem percekig kell nyomni, megnyomod, és ha nem forog elereszted, mert különben baszhatod a motort, és lehet hogy még az akkumulátort is.)
Köszi
Sajnos a kérdésedre nem tudok biztos választ adni, régóta volt gyújtás a motoromon. Szerintem nem ég le rajta semmi, ha huzamosabb ideig gyújtáson hagyod, csak az akkumulátor merül le.