Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na srácok dobtam fel onboard vidit, chekkoljátok a videóknál.
a kamera tartó állványért örök hála Just-nak
igen, ez is sima csavarós
köszi a választ... meg próbálom, de van egy egész gyújtás állórészem és a trafó az, az ameikből a gyertya pipa csatlakozik igaz? és azt szeretném kérdezni ennekis csavarni kella pipát a kábelra?
egy henger meg egy dugó félig hiányzik (van, csak szarrá kopott) de azon kívül csak az összerakás hiányzik, ami viszont nem rajtam múlik, mert az a blokk nem nálam van.
Mért?
Valami hiányzik még hozzá vagy mi?
___________________________________________________
__
Van ám 1 rakat alkatrészem jöhettek guberálni a maradékból ha összeraktam az NS-t
Valaki ismer jó kipufogóst?
Mert a kipu is 1 kókány szar. megkéne nézni mit lehet kezdeni vele.
Na üdv mindenkinek
meg ne vedd azt az ócskavasat valszeg széthullana alattad... nem csak a blokk kampó, jó magyar szokás ez, ha egy baja van szép sorban jönne elő a többi is: futómű, fék, elektronika
msn adatlapomon, de messze vagyok még attól hogy menjen a motor. ebben a szezonban már szinte reménytelen.
Heh. Engemis átbaszott mind 2 ember akitől vettem cuccot eddig.Ennyit az összetartásról nem?:D
És valameik megy is már vagy még csak tervezed a 4 ből 1 et projectet?:D
Ha kész lesz valamelyik gurulhatunk 1 et megnézzem mit alkottál Meg Te is az Én alkotásomat
MSN ed van?
üdv
tudn e segiten mibaja lehet hogy nem indul űzemanyagot kap szikra van és mégse indul milehet a baj sos
Valakinek nics önindító szénkeféje?SOS
jé tényleg. ki emlékezett már arra. :D
Nah előrébb jutottam a 8/11-12tekercses gyújtás ügyében.
Mármint annyiban, hogy tudom hogy hova megy az R-esnél a 3szál. Mind a 3 bemegy a fesz.szabályzóba, majd onnan közvetlenül egy az akkuhoz, egy a gyújtáselektronikához egy pedig a power elektronikához.
Mostmár csak azt kell lechekkolnom hogy hogyan van ez az enyémnél. Ha megnéztem akkor pontosan leírok mindent hogy mik a külömbségek az F és az R gyújtása között pontosan.
Amúgy pedig a 21393-as Hsz.-ben raktál be egy táblázatot a két NSR gyújtásrészének a külömbségéről. Mindössze annyi a külömbség hogy az R-es kapcitása nagyobb, 0,276Kw-to termel, az F-es meg 0,168KW-ot.
Nah, itt van róla két kép, teljesen jó, kipróbáltam. A bendix része is teljesen jól működik, a fogaskerekei épek, nincsenek ledarálva, eltörve. Adom hozzá a csavarjait, kábelét, bendix részt, szóval teljesen komplett. Ha kell hívj és megbeszéljük. harminc/ 336 nyolcvan 97
Szeva, nekem van, most bontok egy R-t, de még nem teszteletem, du. megnézem, hogy jó-e. Ha jó, akkor 10ért a tiéd.
Szeva, nem a karbi okozza, hanem vagy a komplett gyújtás rész cserés (valamelyik tekercs zárlatos), vagy a gyújtótrafó.
Ha kell nekem van egy komplett R-es gyújtásom, most bontottam egy Nsr R-t.
Ugyan ez volt nekem is meg Sreder kollegának is gépével. Nálam a trafó csere oldotta meg, nála a gyújtás rész csere. De lehet hogy nálam is még cserélni kell a gyújtást is, mert egyszer már megint csinálta egy kis ideig. Szóval valószinű a gyújtótekercsek közül zárlatos valamelyik.
Köszi Stephan!
Szia Piiiter!
Ne nézzük egymást madárnak, jó?! A július 30.7:11-kor küldött hozzászólásodban (21786 hsz.) írtál 40000-t. Ekkor írtam, hogy megveszem, mikor mehetek érte!
Tudod mit? Bemásolom ide:
piiiter
[21786] július 30. 07:11
hello


Elado nagyon sürgősen nagyon olcson az nsr-em ! Szét lett szedve felujitásra a csapágyak meg a szimeringek ki lettek cserélve csak hengerem ncisn hozzá meg egy dugo kell és megy a motor! !40000 Ft ért odaadom! Nagyon kell a pénz!

Most vettél egy komplett blokkot, kipróbáltad, de valamiért nem jó, ezért el akarod passzolni valami baleknak, aki elhiszi, hogy minden oké, csak nem volt még időd összerakni! Már azt sem hiszem el, hogy a szimeringek és a csapágyak ki lettek cserélve!

Csúnya dolog a hazudozás! Azt hittem, a motorosok összetartóak és nem verik át egymást! Te motoros vagy?
inkább ebből a 3 ból is kettőt eladni kéne, mint még 20 at felvásárolni. Bár tény, ha enyém lenne az összes NSR blokk, akkor annyiért adném őket amennyiért akarom, mert máshonnan úgyse lehetne beszerezni. csak arra kell vigyáznom, hogy a gyári alkatrészek összáránál kicsit olcsóbban adjam, de az nem nehéz mert a hondánál 1db tömítés vagy 5ezer forint, egy csapágy is akörül van, egy hengerszett meg épphogy-nem 100 ezer magyarpénz.
Igen igen, a kalapács az elengedhetetlen a jó munkához, ezt mindenki tudja. nekem már lassan a balta is elengedhetetlen eszköz lesz, emzoli, lejött a csapágy :P
oké, akkor én holnap megveszem HondaFever törött-bontott NSR jének az összes darabját, és akkor már 4 blokkom lesz :P. Az a helyzet, hogy végre legalább a CRM blokkot sikerült összerakni úgy 80% osra, és nekem az pont elég :D
hello yeti!

Akkor odaadoma régi blokal 60 ért ugy joh neked? De te amugy milyen 40000 ről beszélsz mindig is 60 volt a motor ára! Ha kell 60 ért a régi blokkal akkor viheted! irj
tnap hoztuk el a második ns-t. versenyzünk Just?
Nincs valakinek még 1 eladó mondjuk 20 forintért?Szivesen elhoznám mert 1 buznyákom nem maradt XD
Csáó!
Köszi de tegnap megoldódott(VÉÉÉÉÉGREEE ) meg amúgy se lett volna kedvem ide oda battyogni vele,azt meg tudtam volna csinálni az Én malossimmal is.
Lehet hogy ostoba vagyok de megkérdezem. a mehanikus power hogy működik(működési elv)?
Sziasztok. Eladó a cagiva super city-m. Rendszámos. Most vettem hozzá hengert henger honoltatva lett ujj vertex dugatyú még nincs összerakva de nemsokára kb 1 hét és össze less rakva vagy még hamarabb. Csere érdekelne 125-ös motor gyorsasági vagy bármi szóba jöhet . Ha valakit érdekelne csere az írjon és meg dumállyuk. Az irányára 230-240 ezer Ft. Várom a lehetőségeket.