az t már inkább meg sem kérdezem, hogy az NSR blokkjáról miért van levágva a motorszám?
viszont azt igen, hogy esetleg hézagolóalátétek és a fogaskerekek alá a kis gyűrűcskék nincsenek -e meg véletlenül, mert elkezdtem összerakni a két váltótengelyt, és egyiket sem sikerült teljesre megépíteni.
Emzolinak meg üzenem, hogy végre rájöttem hogy mi az a köszörű, és csináltam még pár ilyen könnyen kiszedhető csapágyat, szóval most nagyon jól elszórakozok a sebességváltóval. Szétszedem, összerakom, váltogatok, csak a blokkot nem tudom összecsavarni, mert a fogaskerekek egyik alátétje nem az igazi.:D
nekem van komplett első, hátsó kerekem, kettő együtt 35 ezer, ha akarsz alkudozhatsz is egy kicsit, ja és michelin pilot sport gumik vannak a kerekeken. képet bármikor tok küldeni ha kőll. ha kérdés van akkor krisanpeter@freemail.hu
aham na már majd még csak azt kell kiderítenem hogy az mtx be be e tudom tenni! mert aba akarok elöre hátra de sztem érdekel majd ha megtudtam hogy bele tudom e tenni!
meg majd képet kérhetnék róla. köszi
ja tudom ,hgoy sokminden nem látszik, nem is az ujjam fényképeztem, hanem a gyújtást, utólag vettem észre, hogy a bumbzli kötés belelógott a képbe, aztán gondoltam akkor már beírom, hogy fellelhető. a világosbarna cucc az a kép alján aminek a végén aztán fehér cucc van.( papírzsepi amit aztán sebészeti szigszalaggal körbetekertem.)
Én amúgy felolvastam a HSZ -t nem kaptam érte semmit, apám nevetett rajta.
Sok minden nem látszik az ujjadból, konkrétan észre se vettem. A vízpumpa lapátját úgy kell levenni hogy a helyén van a dekni, így meg van akasztva másik fele és egy 10-es kulccsal simán le tudod tekerni. Ha nincs a helyén elég nehézkes lesz leszedni.
jaj ti fiatalok azt hiszitek, hogy az alkohol az egyetlen komoly dolog a világon :D
Tényleg nincs senkinek ötlete hogyan lehetne a vízpumpának a ventilátorát lekapni a tengelyről?
Ja, a szemfülesebbek a gyújtásos képen megtekinthetik a bekötött ujjam egy részét : )
Nem tudom menniy motort vettél bár, de figyelni az nsr nél is arra kell mint a többi motornál, hogy jó állapotban legyen (nem csörög, rendesen megy, futómű nem kotyog, nem kopog.) Előnyökről meg hátrányokról nem szeretnék a saját nevemben beszélni, mert én a sajátommal nagyon megszívtam, úgyhogy szinte csak hátrányt tudnék mondani, de egyébként jó motor hírében van. Hondafever asszem tudna kicsit áradozni az nsr jó tulajdonságairól, nem tudom fog -e, ha olvassa a hozzászólásod, szerintem mindenképpen fog.
viszont azt igen, hogy esetleg hézagolóalátétek és a fogaskerekek alá a kis gyűrűcskék nincsenek -e meg véletlenül, mert elkezdtem összerakni a két váltótengelyt, és egyiket sem sikerült teljesre megépíteni.
Emzolinak meg üzenem, hogy végre rájöttem hogy mi az a köszörű, és csináltam még pár ilyen könnyen kiszedhető csapágyat, szóval most nagyon jól elszórakozok a sebességváltóval. Szétszedem, összerakom, váltogatok, csak a blokkot nem tudom összecsavarni, mert a fogaskerekek egyik alátétje nem az igazi.:D