Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig valószínűleg egy kiadós karambolon is átesett már.
nekem max 300 000 em van rá... kereklámpásba gondolkozok..
400.000
Szerintem én a tiédet nem tudnám megfizetni.. :D mit kérsz érte?
Az enyém eladó! És a feltételeknek is eleget tesz
Üdv. Érdekelne NSR 125 a következő feltételekkel:

A1 el legyen vezethető szval 10-11 Kw legyen a forgalmiba.
Legyen rendszámos!
Elég sűrgősen kéne...
igen,de most az a kérdés merül fel,hogy nem az van a dobozban,amit vettem?
mivel a hondába,ugyanazokat a paramétereke mondják,mint ami ezelőtt volt benne.
amit most vettem,az pedíg detto nem ugyanaz
Pl. 93-2003 közötti NSR-ekbe ugyanolyan cuccok kellenek, függetlenül attól, hogy japán, olasz stb. belpiacos... Szerintem.
merre laksz?
helloszia mindenki!
nem érdekel valakit egy főtengely felujító szett?
az enyémhez nem jó,mivel azt mondják,japán belpiacos.
2007.julius.31-ém kelt hozzászóláshoz írtál, nem hiszem ,hogy 2 évig tartogatta az idomokat
hello tudnál képet kűldeni az idomokrol
Én nem tudom megnézem majd ezt hogy hogy van beállítva ha stimmel akkor előtte kellene nézni egy benzinszintet is mert én úgy veszem észre sokat kap ha azis rendben van akkor kikell kapni a powert és megkell takarítanom.
az a baj nagyon ratyi olaj van a külömolajzóba szoval lehet bevan ragadva ,de csak úgy cserélem el ha vesz bele egy akksit egy gumit meg a hátsó fék jó lessz az a baj a én mocim hibátlan én meg lega olyan állapotút adjon már ide mint amiet én adok lega tudjak vele megálni Nagyon szeretném én ezt a Nsr-t de ezeket tegye rendbe rajta sztem így a korrrekt mivel cseréről van szó
Íme a mai munka gyümölcse
Amúgy nyitott powernél igen csak más a hangja, 3E alatt ugye nyitva van, kicsit hangosabb, erőteljesebb, 3E fölött zárva van, sokkal halkabb és tompább, 8E-nél nyit és a hangja magával ragad.
Csáó valakinek nincs trafója honda nsr hez?Ha valakinek van akkor írjon légyszi fontos lenne

Köszi előre
hello, segítsetek nekem Honda ns 125 vízpumpahajtó lánc kellene. a motor Japán!
Srácok kellene egy első fék huzal meg egy fordulatszámmérő huzal(négyzet alaku)valaki valami ötlet?Sűrgős volna!
Köszi pala
először ez lessz megnézem h hogyvan beállítva ha úgysem az igazi akkor szétkell kapni a powert és kitakarítani .de lehet azlessz a baja mert ebbe olyan ratyi 2T olaj van hogy nemigaz szoval lehet totál korom ott benn minden
Leveszed a bowdenes résznél a kis fedélkéjét, ott lesz egy kis "csiga" (hirtelen em tudom hogy hívjam) , azon lesz egy kis karc, azt kell állítani a házon levö jelhez.
ne rakd vissza a fedelét, beindítod, túráztatod és meglátod mennyit mozgatja.
lehet,egy power pucolás jót tenne neki,nekem is ez volt a baj,még anno a crm-emnél!
telekokszolta a powert,és nem tudott kinyitni,nekem még hozzá el is szakította a bovdent.
a power jó mert igen pozicionál
kinyit csak nekem totál olyan h vmennyit és semmi.
és azt honnan tudom h rosszul be kalibrálva a power?
mert addig oké h állítok rajta :)
Maga a power müködik? ad ki hangot gyújtás ráadásakor? ha jól emlékszek, minden gyújtás ráadásakor pozícionál, szal meghallod.
A henger olalán van maga a powerszelep tengelyénk vége, és a bowdenek. ott meg tudod nézni hogy van beállítva. szükség esetén állíts utána, pár perces dolog. csak egy kis jelet kell figyelni és jó helyre állítani.
Aksi ha beinditotta, akkor jó. onnan, hogy beindult a gyújtásnak nem számít az aksi, csak a powernek.
köszi a képeket és a tanácsokat sokat segítettél haverom azt mondta inkább bele se kezdjek mert sokba lenne (pedig neki is mz-je van) és konyít a műszaki dolgokhoz de lehet ebben az esetben nem volt elég kreatív
Hát még nálam marad egy darabig az nsr de azért mondjuk kicsit bosszantó hogy visszaraktam rá gyári kipuff-ot meg minden és felhív hogy vettek egy nsr-t ma... dehát ő bajuk nekem csak tovább meglesz kicsikém