szia!
voltam a 160 polini-vel szerelőnél. Valószínűleg azért szorult meg, mert túl szorosra volt fúrva előzőleg. Szóval az a lényeg hogy venni kell hozzá egy polini dugót (a legnagyobbat) és azzal el kell battyogni egy gépműhelyeshez, majd ahhoz a mérethez kell a hengert hónoltatni. Én ezzel nem foglalkozok (nem szeretnék dugót is venni hogy utána adjam is el rögtön...), ez már a te dolgod lenne ha megveszed. Adom hozzá a hengerfejet, és egy használt hengerfejtömítést is, ha szükség van rá. (plusz power nyelvek és a kis dobozka az oldalára amibe a többi power alkatrész megy)
Árban 35-40 ezer Forintra gondoltam, megegyezés alapján. Ha Pesten vagy közelben laksz akkor gyere el nyugodtan és nézd meg.
Ha felvásárolnád az összes blokkot(ami felé igencsak jó úton haladsz ) akkor az így létrejövő monopol helyzetben igencsak megugranának az árak.Szóval vedd meg mindenkiét megadnak és akkor az enyém elmehet 400e-ért is
Segítene valaki, hogy hol vehetnék a blokkba tömítésgarnitúrát olcsón, vagy legalább hengerfejtömítést? Cím, telefonszám, vagy weblapcím jó lenne! Stephan esetleg?
Köszi előre is!
Szia Piiiter!
Üzleti érzéked az van! 40000+35000=85000 Én máshol és máshogy tanultam a matekot, de mindegy! Ez nálam nem jön ki sehogy!
A másik pedig az, ha eddig nem csináltál vele semmit, akkor az 1-2 oldallal ezelőtti hozzászólásaid mire vonatkoznak? (macskalámpás blokk, nem pörög 6000 fölé, meg ilyenek) Vagy most baleknak nézzük a másikat?
A lényeg: Ha lenne 85000 jó magyar forintom nsr-re, akkor eladnám az enyémet és vennék egy jót! Szóval, ha megfelel neked is, én megvenném, de az eredeti megállapodás szerint, a blokkot pedig szerintem add el másnak! Így is lenne két motorom, minek még egy 3. blokk is? Halmozzam őket, mint Just?
És remélem nincs harag, de szerintem ez így fair!
Szólj, hogy döntöttél!
Üdv.: Yeti
Nézd meg az enyémet.gondolkodom az eladásán,bár egyenlőre még nem hirdetem.
Végülis szerintem ha objektív akarok lenni is azt mondom jó gépek.Tegnap 400km megvolt vele gond nélkül,és most hogy egyre több motort próbáltam tényleg kényelmes sport-túrás motornak mondanám.Én mz után váltottam erre,jó is volt,mindenképpen előrelépés.Dt-re nem tudom mit mondjak.
4ütemnek szintén vannak előnyei,de azt ilyen kis köbcentiben nem érdemes.
Sziasztok. Szeretnék venni egy jó kis 125-ös motor-t de még nem tudom hogy milyet. Yamaha Dt-n, Etz-n és Nsr-en is gondolkodtam vagy valami 4 üteműn de nem tudom melyiket válasszam. Az Nsr-ről mi a véleményetek, megéri ketüteműt venni vagy inkább vegyek 4ütemű motort? Ha esetleg tudtok eladó nsr-t szivesen megnézem neten. Köszi
Óóó látom a kalapács, mint a szerelő legjobb szerszáma is ott figyel a képen :D Megjegyzem ennél kb 3× nagyobb kell az igazán célravezető munkához :D:D:D:D
Ja értem. Ó nem -nem. Ez a blokk ebben az állapotban nem működőképes, csak tanulmányozásra jó, arra viszont nagyon. A hézagolók a gyári helyen vannak, tegnap összeraktam a váltóz, és megnéztem ahogy végigváltja a sebességeket. nagyon elmés szerkezet, szépen pakolgatja a fogaskerekeket. Na mindegy a lényeg, hogy a blokk szinte minden alkatrésze megvan, de pár apróság hiányzik belőle, ami miatt nem lehet véglegesre összerakni, de ez nem is volt szándékomban.
Igen 3 majdnem teljes blokkom van
Én az nsr 375 felé húzok, hamár lúd, legyen kövér :P Csak sajnos nem fér be annyi minden a vázba, szóval azt hiszem maradni fogok a referencia 125ccm es kialakításnál : )
Arra értettem, hogy ha a váltó alkatrészeket cserélgeted, és ellenőrzöd a hézagolást, esetleg még módosítasz is rajta, akkor mindenképpen legyen a blokkfelek között olyan vastag tömítés, ami majd mikor végleg összerakod, és a csavarokat is húzd meg!
Ha nem vettél tömítéskészletet, jóféle kartonból szépet lehet vágni kisollóval, nagyollóval, meg némi lukasztóval. (ha már úgyis van köszörűd, papírlukasztáshoz kis csődarabból remek lukasztó készíthető)
Amúgy van mostmár 3 blokkod? Na akkor kettő remélem bekerül az NSR be :D NSR 250 Speciál néven :D Esetleg NSR 375 Speciál? :D Az lenne ám az igazi! Wartburg hang, félelmetes gyorsulás :)
hali nem tugy vaki mi lehet ez? a motorom 100km/h nál 6e res forsulaton huzz gondol egyet be dadog... meg 9e nél ha huzatom nekiál gondolkodni dadogni... már átnézem a power szelepet.. gyertyát és elég idegesítő én karburátora gondolok, hogy piszkos de csak 50%.... javaslat?!....
de most egy másikban :D
és patyolat tiszta az egész blokk meg minden, csak vaspor van mindenfele, mert rájöttem, hogy mi az a köszörű, úgyhogy köszörültem 1 sort :D
isten őrizzen engem még 1 blokktól, így is vettem 5 napja kettőt, és még nekem is van 1 harmadik :D bőven elég az nekem :D
A tömítéses felszólítással viszont mire gondoltál?
Ha anyira kell a motor akkor vidd ! itt van vetem hozzá blokkot! 35000 Ft volt ezért a mostrt most 85000 ért adom ha kell szolj! még nem csináltam vele semmit itt ál amiota
megvettem!
Vigyázz, a tömítés is legyen közte! Vagy a végén se tegyél bele!
Amúgy nekem van egy havernál bontott NSR blokk. Vagy 5-6 éve ott "rohad" a garázsukba. A hengert - bár meg volt húzva jó alaposan el tudta adni, egy kipufogót is, bár elég randa volt, a blokk többi része megvan. Főtengely, váltó, kuplung, deklik, bár asszem pont a vizes dekli sérült. Anno vett egy bontott blokkot, abból lett újraépítve a megakadt NSR, ennek maradványai. Ha kell, akkor szólj, és adok egy mailcímet. De sajnos kétlem, hogy apró vacak alkatrésszel külön ő foglalkozna. Szóval végső esetre ajánlom csak.
voltam a 160 polini-vel szerelőnél. Valószínűleg azért szorult meg, mert túl szorosra volt fúrva előzőleg. Szóval az a lényeg hogy venni kell hozzá egy polini dugót (a legnagyobbat) és azzal el kell battyogni egy gépműhelyeshez, majd ahhoz a mérethez kell a hengert hónoltatni. Én ezzel nem foglalkozok (nem szeretnék dugót is venni hogy utána adjam is el rögtön...), ez már a te dolgod lenne ha megveszed. Adom hozzá a hengerfejet, és egy használt hengerfejtömítést is, ha szükség van rá. (plusz power nyelvek és a kis dobozka az oldalára amibe a többi power alkatrész megy)
Árban 35-40 ezer Forintra gondoltam, megegyezés alapján. Ha Pesten vagy közelben laksz akkor gyere el nyugodtan és nézd meg.
pinkmotors.hu
biker-world.hu
Köszi előre is!
Üzleti érzéked az van! 40000+35000=85000 Én máshol és máshogy tanultam a matekot, de mindegy! Ez nálam nem jön ki sehogy!
A másik pedig az, ha eddig nem csináltál vele semmit, akkor az 1-2 oldallal ezelőtti hozzászólásaid mire vonatkoznak? (macskalámpás blokk, nem pörög 6000 fölé, meg ilyenek) Vagy most baleknak nézzük a másikat?
A lényeg: Ha lenne 85000 jó magyar forintom nsr-re, akkor eladnám az enyémet és vennék egy jót! Szóval, ha megfelel neked is, én megvenném, de az eredeti megállapodás szerint, a blokkot pedig szerintem add el másnak! Így is lenne két motorom, minek még egy 3. blokk is? Halmozzam őket, mint Just?
És remélem nincs harag, de szerintem ez így fair!
Szólj, hogy döntöttél!
Üdv.: Yeti
Végülis szerintem ha objektív akarok lenni is azt mondom jó gépek.Tegnap 400km megvolt vele gond nélkül,és most hogy egyre több motort próbáltam tényleg kényelmes sport-túrás motornak mondanám.Én mz után váltottam erre,jó is volt,mindenképpen előrelépés.Dt-re nem tudom mit mondjak.
4ütemnek szintén vannak előnyei,de azt ilyen kis köbcentiben nem érdemes.
Igen 3 majdnem teljes blokkom van
Én az nsr 375 felé húzok, hamár lúd, legyen kövér :P Csak sajnos nem fér be annyi minden a vázba, szóval azt hiszem maradni fogok a referencia 125ccm es kialakításnál : )
Ha nem vettél tömítéskészletet, jóféle kartonból szépet lehet vágni kisollóval, nagyollóval, meg némi lukasztóval. (ha már úgyis van köszörűd, papírlukasztáshoz kis csődarabból remek lukasztó készíthető)
Amúgy van mostmár 3 blokkod? Na akkor kettő remélem bekerül az NSR be :D NSR 250 Speciál néven :D Esetleg NSR 375 Speciál? :D Az lenne ám az igazi! Wartburg hang, félelmetes gyorsulás :)
Pöcsköszörüt
és patyolat tiszta az egész blokk meg minden, csak vaspor van mindenfele, mert rájöttem, hogy mi az a köszörű, úgyhogy köszörültem 1 sort :D
A motor is fent volt, liften vittem fel:)
A tömítéses felszólítással viszont mire gondoltál?
Ha anyira kell a motor akkor vidd ! itt van vetem hozzá blokkot! 35000 Ft volt ezért a mostrt most 85000 ért adom ha kell szolj! még nem csináltam vele semmit itt ál amiota
megvettem!
Amúgy nekem van egy havernál bontott NSR blokk. Vagy 5-6 éve ott "rohad" a garázsukba. A hengert - bár meg volt húzva jó alaposan el tudta adni, egy kipufogót is, bár elég randa volt, a blokk többi része megvan. Főtengely, váltó, kuplung, deklik, bár asszem pont a vizes dekli sérült. Anno vett egy bontott blokkot, abból lett újraépítve a megakadt NSR, ennek maradványai. Ha kell, akkor szólj, és adok egy mailcímet. De sajnos kétlem, hogy apró vacak alkatrésszel külön ő foglalkozna. Szóval végső esetre ajánlom csak.
minden a dobozban kell hogy legyen vagy nincsen. nálam nem maradtak ilyenek