Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem egy motort és azon volt rajta, mit nem értesz?
Sztem ha a gyárit kibelezteted, akkor se lesz olyan mint egy sportrendszer. Karbit ne felejsétek el átfúvókázni az új hengerhez!
már ne haragudj de akkor sztem ne kezdj bele, mert nagyobb kárt csinálsz mint hasznot... Vidd el olyan szerelőhöz aki nem basz át. Mert ha a hengert dugót sikerül is kicserélni, attól még nem fogod tudni hogy miért ragadt meg, és simán járhatsz ugyanúgy legközelebb is.
helo kőszi csak az a bj hogy kezdő vagyok és nem tudom hogy kell lehuzni a hengert a mocirol soha nrem csináltam ijent azt se tudom hogy kezdjek belle? honda nsr125 ről lenne szo
Kolega, próbáljon mán meg naggyábó Magyarul írni, hogy ne kelljen találgatni mit szeretett volna.
Itt a képen, ha ránagyítasz, ez egy hgneker (mosdt mindegy, hogy nem honda) látható mi lesz, ha gy megragasztott dugóval tovább mennek.
Nagyítva látható, hogy kráteresre kimaródott a hengerpalást.
Ez azért van, mert a megolvadt dugattyú anyaga aluminium oxiddá változik részint, ez nagyon kemény anyag, simán legyalulja a nicasil réteget is, ha nem távolítják el.
A dugón is látszik, hogy kráteresen szétkenődött.
eza réteg a dugón, oylan kemény, hogy nem viszi a fúró, sem a reszelő! Gyémántporos cuccal lehet csak eltávolítani.
Csáó!
És a bontott motorra Te vetted vagy már rajta volt?:DXD
Mert nekem kéne valami a 170 es(hondafever...tudom h nincs 170 es csak 160 as ) polini hengeremhez a gyári kipu nem passzol csak ha kibeleztetem. és ha kibelezem akkor jólesz 1 általán? PLz HELP ME(mindenkihez:D)
hello istenek
Nem akar valaki némi pénzért cserébe megdobni 1 kipuval?(rendszer)
NS re kéne.
üdv
ő inkább vegyél fel msn re és leriok mindent: zolyboy2112@hotmail.com

am mi a különbség az ő és az x gyürüs meg gyürü nélküli lánc között?
hello segitsen valaki honda nsr125 lenne szo szerelésbe
Felsorolnád őket és mondanál rájuk egy árat?
Köszi!
Hát kipufogom nincs de sok más folytattlan elektronikám van
helloszia mindenki!
nincs valakinek eladó,rendszámos nsr-je,200-250 között?
mindet, ha érzel egy kis affinitást a szereléshez.
Csak ugye ragadáskor felkeni a dugattyút a hengerfalra. Namost ez jellemzően a gyűrűk magasságába történik, és gyakran ezek a krómgyűrűk ettől be is szorulnak. Mindenesetre akinek megakadt ilyen kis kihegyezett, egyszer még talán elindult, de ha leállt, akkor többé nem.
A javítás tuti nem úszható meg! Persze ha valóban megszorult, és nem más okozta a bajt!
Szia! Eddig egy 50es dt-m volt tehát hülye vagyok még az ilyen eletronikai cuccoshoz... CDI mit csinál? mere van?
Milyen cuccaid vannak még amikkel tudnám kicsit még gyorsítani?
Esetleg picipénzért kipufogórendszered van?
Úgy értettem a hengert ne középen vágd el, hogy a dugattyú bennmaradjon!
Egyébként akit érdekell, egy ilyen P 10 metszetmotor van a BME -n az egyik folyosón kiállítva olyan helyen, hogy ha normál időben valaki besétál megnézni, senkit nem zavar, és senki nem szól érte.
amikor borulás után csk tolásra indult be alig akkart menni és még az alapjárat se volt rajta?
ha véletlenűl gyűrű tőrt atol még beindu?oljan véknyabb a hangja mit volt inditáskor?
attól szerintem még beindulhatna, én egy szarrá törött gyűrűvel mentem a mocimmal 3000km et, úgy hogy fel sem tűnt, csak annyi, hogy 150 helyett 120 al megy, és nem forog rendesen. Ez most az a henger/dugó páros egyébként amiben a baleset történt.
azért az sem mindegy, hogy milyen az a szikra. meg hogy mennyi benzint kap. jobb esetben az is előfordulhatott, hogy kicsavarodott az egyik fúvókád. vagy pont eltömődött. vagy a tűszelep nem zár el.
Vagy lehet gyújtás részről nézni, ott is bőven van alkatrész ami elfáradhatott. Valahogy meg lehet nézni, hogy az időzítés rendben van -e ,de ahhoz stroboszkóp kell. meg asszem járó motor is. De lehet hogy az önindító is megtekeri eléggé.
pont ilyesmin dolgozom most én is, csak amatőr körülmények között. Egyenlőre nem tűik szétesősnek, a csapszeg eléggé szorul a dugóban ahhoz, hogy megtartsa. Majd meglátjuk hogy fog sikerülni : )
szikra az van űzemanyagot kap már más gyertyát tettem bele probáltam be tolni de csak egyet pűfőg és kész! őntőtem a hengerbe űzemanyagot akor is azt csinálja-egyet pűfőg
Megszorult? Akkor az a baja! Gyakran előfordul, hogy megragadás után még elindul. Csak míg pl a Pannóniám esetében ez igazából nem sok maradandó kárt okozott pénteken, hogy bejáratosan a melegbe két személlyel megakadt, kihűlt, újraindult, azóta is jó, addig egy ilyen motornál általában utána hamar végleg berágódik valami. A ragadás nyomait el kell tüntetni minimu, ahhoz meg szét kell szedni. Vélhetően hónolni kell, + új dugattyú. És érdemes megnézni, nem ette-e meg a vizet, és azért szorult meg.
Én én én! Vagyis csak elkezdtem anno kalorikus gépek szakkörön egy hathengeres BMW motorral, amivel vizet etettek, és hajtókartörött volt. Aztán tönkrement a marógép, és nem fejeztük be. A hengerek közül kettőt megnyitottunk, de tervbe volt a hengerfej kiszedése is, egy felnyitott dugattyú, stb stb . Azt akartuk, hogy egy karral forgatható legyen, mikörbe minden "működik" benn. Tavaly láttam a motort, összerakták, de be nem fejezték a metszet készítést. De vigyázz, félbe nem szabad vágni! Mindent úgy illik, hogy rendesen forgatható legyen anélkül, hogy szétesne!
hát ebben sajnos nem nagyon tudok segíteni, millió + 10 dolog lehet a baja. gyertyát mindenképpen ki kéne belőle szedned, megnézni
ha tartósan alacsony fordulaton használtad, lehet, hogy bekormozta. (alacsony fordulat 800-3000)
Na gyerekek.
Ilyet csinált már valaki?:O