Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Addig ok, hogy van benne erő, de a gyűrűdet már hajtogatni lehet ennyi km után, akár el is törhet.
Castrol Power1 racing Szentgróton 2800ft
1. Az enyém olasz.
2. Rossz tulajdonságnak talán csak azt tudnám mondani, hogy 2 személlyel, ha nagyobbat kell fékezni, az első teleszkóp puhasága kimutatja a foga fehérjét. De tökéletesen meg vagyok a géppel elégedve.
azért az 1300 az túlzás.. max 850-900
ha 20ezernél már dugócsere akkor azt nem rendeltetésszerűen használták... 30-35öt elmegy.. sztem.. üdv
Enyemet 26 korul adtam el de siman volt meg ereje mivel az enyem 8KW os volt es max 9E ig porgott tehat szinte lehetetlen volt szethajtani. Te is irtad, hogy a tied svajci. 20E km a full folytatlanra vonatkozik, egy folytott siman elmegy tobbet is... Nekem 26 nal ugyan olyan hangja volt mint egy 9000km esben... Persze ha tekergetve volt az ora akkor mar necces. Nezd meg: Km orat 2 csavar fogja ha mar szereltek akkor meglatszik a csavarokon... Egy folytott mociban siman elmegy tobbet is a dugo.. Youtubeon van fenn vidi gyereknek 46E(!) nel meg gyari volt....
Csaoo

Macskalampas NSR '93 tol 2004 ig ugyanaz, nincs semmi kulonbseg csak a fenyezes mas... Tulajdonsagok: Legmegbizhatobb 125 os viszont ha vmi folytottat veszel akkor sok szopas lesz vele.. Kocsog nemetektol meg meg svajbol ami jon azokat kurva nehez megcsinalni full powerre. Olasz a fullos, meg UKt konnyu megcsinalni... Kimondottan rossz tulajdonsagot nemtok.. Termosztat mar rosssz szinte az osszesben mas nemnagyon jut eszembe..
Csáó srácok!
Nem nagyon ismerem az NSR-t, de nagyon tetszik, és motor nézegetés közben ez is szóba került. A régebbi évjárat, (értem itt a 95 körülit) és a 2003-as közt mi a különbség? Vagy nincs? Attól függetlenül hogy nektek NSR van, tudnátok mondani jó illetve rossz tulajdonságot, tapasztalatot?
Üdv!
Rendben van, még egyszer köszönöm a segítséget.
ne forrald meg akart lenni
hagyd a rákba a kompressziómérést, használd okosan, ne pörgesd hidegen forrald meg és nem fog megszorulni (feltéve hogy az olajpumpa meg a karburátor jól van beállítva és működik is) ha meg úgy érzed cseréld a dugót stb... munkadíj? én szégyellnék 10 darab ezresnél többet elkérni persze sok mindentől függ (mennyire akarnak lehúzni )
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, és bocs a sok kérdésért.

Hogy gyenge-e, hát nem tudom, szerintem kb. ugyanolyan mint amikor vettem. 140 a vége, de ez svájci modell, ami ugye kb. erősen fojtva van eredetileg, tehát lehet, hogy ezért. Persze az is lehet, hogy meg van kopva.

Utolsó kérdés: menjek el a héten kompressziót méretni, vagy hagyjam a halálba, és visszafogva még használjam idén, aztán télen meg mehet a dugócsere? Vagy ne használjam?

u.i.: és most már tudom, hogy egy szett dugó 30k, akkor még azt áruljátok el, hogy mennyi kb. a munkadíj? Szeretem tudni, hogy mire számítsak.
nem kell kompressziót méretni... 2t-nél ez úgy marhaság ahogy van. ha gyenge kopott azt úgyis érzed, feltéve ha nem karbival van gond vagy csak a kipufogó kokszosodott el.
Bármelyik szervizben sztem.
Teljesen egyetértek, reálisan nézve a dolgokat igazad van. Az én '98-as NSR-emben tényleg valószínű hogy nem 23000Km van, és hogy nem 17500-zal vettem. Valószínűleg a blokkja sem bontatlan. Annyit az egészről hogy kb. fél évig nézegettem motorokat, először 200, aztán 300, majd 350 ezer forint körül, és végig NSR-t kerestem. Rendszámosat. Megnéztem kb. összevissz 3-mat amit arra érdemesnek találtam, majd amikor megláttam azt amit végül megvettem, örültem hogy végre találtam egy olyan amiről nem lógnak az idomok, nincsen szétverve a fényezés stb. És végül megvettem 390-ért, ami kb. kétszer annyi volt, mint amennyit az elején szántam az egészre. És csak utána lettem annyira okos, hogy rájöttem, hogy nem biztos, hogy ez volt a legjobb választás. Csak most nem akarom magamba azt sulykolni, hogy van egy rakás szar motorom amit jó drágán vettem én fasz.

Szóval itt a tél lassan, hideg van reggelente suliba motorral menni, szóval szeretném télen megcsináltatni, amit csak lehet. Az anyagi lehetőségeim korlátozottak, szóval valami olcsóbb megoldást keresek.

És igen, már volt a motor törve is, egy helyen van a váz hegesztve (a hátsó rész egyik vékony tartórúdja jobb oldalt), és a fényezés sem eredeti.

Tehát, akkor most el kéne először is mennem kompressziómérésre. Olyat hol lehet csináltatni?
Hali!

Ne a km óra állására hagyatkozz! Akkor kell dugócsere, ha gyengének érzed. Nézesd meg mennyivel alacsonyabb a kompresszió a gyári előírtnál!
én erre csak azt mondom hogy sokan elhiszik ezt a bontatlan dolgot, aztán amikor meg szerelőhöz kerül a motor kiderül hogy C-s dugó van benne. A sok balga ember pont azért veszi meg a motort, mert bontatlan a blokkja. Ami viszont nem egyenlő azzal hogy jó is, hiszen gondolj bele, 6-15 éves motorokról van szó, amit általába tizenéves fiatalok nyeleznek szét. Egy 2t pedig nem bírhatja ki ennyi ideig. Én spec talán a legfiatalabb nsr-ekről tudom elképzelni (amit első tulaj árul) hogy tényleg bontatlan blokkos, vagy nincs visszatekerve az órája. Mert ezt se hiszem el hogyha megnézem az apróhirdetést, érdekes módon a legtöbb nsr-be csak 20 ezer körüli km van Hát az mi? Ha nagyon keveset megyek, 3 év alatt összejön. Már csak röhögni tudok, amikor ilyet látok.
Szerelő pedig: Motorszerelés topik: zikkzakk. Ért hozzá, és nem húz le. Alkatrészárban pedig a dugó és a tömítés 30k körül van, attól függ milyet veszel.
Egyébként a te motorod össze volt törve? Mert ha jól tudom nem adtak ki ilyen színösszeállításban nsr-t gyárilag.
Állítólag bontatlan a blokkja, de ha te mondod biztos nem az.
Amúgy reálisan nézve tényleg nem az, de hogy én nem szedtem szét az biztos, az előző tulaj aki meg eladta nekem állítólag 17500Km-rel, azt állította, hogy nem volt még szétszedve.

Na de mindegy is ebből a szempontból, az érdekelne még, hogy hol és mennyiért csinálják meg.

Köszi előre is.
Hát kétüteműnél figyelni kell erre nagyon. Érezni h gyengébb a motor, alacsonyabb végsebességet produkál. Ilyenkor cserélni kell különben gyűrűtörés lesz a vége. De az a 23000km az ki tudja mennyi Nem tudom a tiéd mikori évjárat de egy évi 5-10 e km-el számolj ami szerint minimum 2. 3. túlméretes dugó van már benne, biztos h nem bontatlan a blokkja. Szóval mindeenképp legyen széthúzva és kicserélve ami kell szerintem
Őőö izé tud nekem valaki ezzel kapcsolatban segíteni?
Ha tényleg annyira szigorú hogy 20000Km-nél kell, akkor lerakom most a motort.
Minden cucc elkelt !
*élményeket
A kis cbr relatíve gazdaságos motorka. kis fogyasztás, 2,5/100km,
viszonylag megölhetetlen 4t motor. Kanyarokat szépen veszi.
Itt vége is a jónak.
Ha élméneket és izgalmakat akarsz Nsr a Te motorod.
Ahha értem. Köszi a segítséget!
NSR CBR összehasonlításról annyit hogy a CBR-en hátul van akkora gumi, mint az NSR-en elöl.

Fogyasztása nagyban függ attól, hogy milyen modellel van szerencséd, mert pl. egy olasz, teljesen nyitott verzió megeszik 5-6 litert (és megy is rendesen) addig egy teljesen fojtott beéri 3-4gyel is. Nekem svájci modell van (valami fojtás még lehet benne mert csak 140 a vége), és ez 4 liter körül eszik. Ha húzom nagyon, 5.

Még érdemes tudni, hogy ugye ezekbe kb. 1200-1300KM-enként kell venni egy liter motorolajat, ami nem olcsó mulatság, mert ha nem akarod tönkrebaszni a motorod, megveszed a fullszintetikusat, ami kb. 3000Ft-nál kezdődik (Castrol Power1 racinget szoktam venni).