Sztem az az izzó már halott. Próbáld meg azt, hogy cseréld meg az izzókat, és úgy nézd meg hogy mit produkálnak az izzók. ha a jó izzó is csak pislákol a másik foglalatban, akkor valahol máshol lesz a baj. De sztem csak simán az izzó adta meg magát. Tesztelj légyszi aztán szólj hogy mi a helyzet.
a motor hossz az elejétől a végéig miliméterben. (ezért az elejétől számítva a vége 2010) egyébként az is fura hogy a különböző országba szánt nsr -ek elvileg nem egyforma hosszúak.
nem is égett ki most néztem.csak nem világít rendesen.csak egy jelzőfény szerű fény látszik,de nem a helyzetjelzőt mondom.nem is egészséges a színe.ez akkor mi?hol nézzem meg az érintkezést,kábeleket?
(félek akárhol )
Igen gondoltam hogy nem fogod most kicsit elvontabb hangulatban vagyok, gondolkozol kicsit valószínűleg megfogod. De amúgy nem ér annyit nem egy nagy poén. Ha holnapra sem érted meg majd beírom a "megfejtést".
Szia, nekem ugyan ez volt. Ugráló fordulatszámmérő, 6500 fölé nem pörgő motor, és a felett teljesen dadogó motor. Sztem 3 dolog amit nézz meg:
1., és legfontosabb: Termosztátod van benne? Ha nincs akkor 99% hogy az a baja, nekem is ez volt.
2., ha van termosztátod, a vized nem melegszik? HF-el minden rendben?
3., Esetleg a karbiban a fúvókák mérete...
Én a termosztáttal kezdeném, hogy megnézzem van-e benne, mert én is már gondoltam gyújtásra, benzinre, mindenre. Mindent kipucoltam/kicseréltem, átnéztem és csak egy kis vacak termosztát kellett és csoda történt, komolyan.. Én se hittem el, hogy csak az kell bele, de most tökéletesen ment, nem torpant meg nem csinált semmit, csak húzott...
Na, visszatértem nyaralásomról. Holnaptól ismét motormókolás...
Az a membrán vezérlés cucc, röviden annyi hogy a 2T motorban a szívószelep szerepét tölti be, csak annyi hogy a hengerben a dugattyú által keltett nyomás/vákum zárja és nyitja és nem a vezérműtengely mint a 4T motoroknál. A karbon membrán pedig ugy befolyásolja a motort mint "szelep beállítás" attól függően hogy mennyire kemény, rövidebb vagy hosszabb ideig van nyitva a membrán(a szelep). Volt valahol egy tök jó oldal magyarul is valami 2-takt.net vagy mi, de most ahogy néztem nem működik, pedig ott nagyon jó leírások voltak a japán 2T motorokról, rezóról, mindenről.. Remélem érthető és nem túl nagy zagyvaság amit mondtam. Sajnos nekem is csak az elmélet megy a gyakorlati alkalmazás még nem annyira, mivel gondolom a karbon membránhoz a karbival is kellne mókolni hogy igazán legyen hatása a teljesítményre...
hi
nemtom hol, lehet a vége, én egyszer mentem talán 140-et vagy 150-et autópályán (de inkább csak 140 volt)
A tiéd még a tuti folytatlan változat, olyan 160 lehet a vége
(ez csak egy tipp)
hali stephan! ma csak úgy megnéztem és igazad volt, nekemis 8-ezret pörög 120-nál 6-dikban, mint neked! akkor kb mennyi lehet a vége? nemakartam nagyon kihuzatni, mert ezis lakott területen volt! ígyis!
helo
ki votl ma az a sárga nsr-es akivel bicske felől az 1-esen jöttem együtt plusz jött még egy gixer és egy régi r6 talán meg egy robeszos is hozzánkcsapódott. a lámpánál meg gyorsultunk egy kövéret sárga nsr givi fekete sisak piros fekete hátizsák na meg kesztű az nem votl rajta..
Te most komolytalannak nevezted a szóviccemet?! :'D
énis ilyesmire gondoltam!
kösz
helo
(félek akárhol )
kell a gyujtás vagy nem?
egy tizesért megkapod a kettőt
vagy bárki más...
1., és legfontosabb: Termosztátod van benne? Ha nincs akkor 99% hogy az a baja, nekem is ez volt.
2., ha van termosztátod, a vized nem melegszik? HF-el minden rendben?
3., Esetleg a karbiban a fúvókák mérete...
Én a termosztáttal kezdeném, hogy megnézzem van-e benne, mert én is már gondoltam gyújtásra, benzinre, mindenre. Mindent kipucoltam/kicseréltem, átnéztem és csak egy kis vacak termosztát kellett és csoda történt, komolyan.. Én se hittem el, hogy csak az kell bele, de most tökéletesen ment, nem torpant meg nem csinált semmit, csak húzott...
üdv
Az a membrán vezérlés cucc, röviden annyi hogy a 2T motorban a szívószelep szerepét tölti be, csak annyi hogy a hengerben a dugattyú által keltett nyomás/vákum zárja és nyitja és nem a vezérműtengely mint a 4T motoroknál. A karbon membrán pedig ugy befolyásolja a motort mint "szelep beállítás" attól függően hogy mennyire kemény, rövidebb vagy hosszabb ideig van nyitva a membrán(a szelep). Volt valahol egy tök jó oldal magyarul is valami 2-takt.net vagy mi, de most ahogy néztem nem működik, pedig ott nagyon jó leírások voltak a japán 2T motorokról, rezóról, mindenről.. Remélem érthető és nem túl nagy zagyvaság amit mondtam. Sajnos nekem is csak az elmélet megy a gyakorlati alkalmazás még nem annyira, mivel gondolom a karbon membránhoz a karbival is kellne mókolni hogy igazán legyen hatása a teljesítményre...
nemtom hol, lehet a vége, én egyszer mentem talán 140-et vagy 150-et autópályán (de inkább csak 140 volt)
A tiéd még a tuti folytatlan változat, olyan 160 lehet a vége
(ez csak egy tipp)
helo
ki votl ma az a sárga nsr-es akivel bicske felől az 1-esen jöttem együtt plusz jött még egy gixer és egy régi r6 talán meg egy robeszos is hozzánkcsapódott. a lámpánál meg gyorsultunk egy kövéret sárga nsr givi fekete sisak piros fekete hátizsák na meg kesztű az nem votl rajta..