Bocs, de nem voltam 2 napig!
Kellene beszélnünk telefonon! Megadom a számom! A motorhoz megvan minden más a dugó, gyűrű, csapszeg,henger, hengerfejen kívül? Az elektronika, váz, burkolat, futómű, gumik, fékrendszer jó és működőképes? Vagy milyen állapotban van? Rendszámos volt a motor? A blokk össze van rakva az új szimeringekkel, csapágyakkal?
harminc444 kilencvenegy75
Ha gondolod, add meg a számod és felhívlak!
Hali,
valaki megtudná mondani h miért nem működhet az index ?
Kimértem a kapcsolóból ami megy az indexhez kábel nincs megszakadva csak épp nem kap 12V-ot Valaki akinek van ötlete h mi lehet lécci írjon.
Szia, ha sikerül megoldanod a problémát légyszives írj már hogy mit kellett neked kicserélni, mert nekem most nincs időm kisérletezgetni a gyújtással, és ötletem sincs már. Vagy van már valami tipped hogy mi lehet a baja? Megőrjít ez a buzi rángatás/nem pörgés...
Szia,
A gyári akku típusa: YTX5L-BS 4AH-as 60A indítóáramot tudó.
Én áprilisban vettem az akkudiszkont-nál 5600ért zselés Banner Bike Bull-t szerintem az elég jó. Előtte egy savas valami nem belevaló szar volt (3Ah) hát ég és föld a 2..
Ezzel mindig pöc-röf indul..
Eladó a képen látható 125-ös,50-es papírral,trafó és önindító hiányzik róla,blokkban új dugó és csapágyak!Csere is érdekel!Ára 80000 Ft.!
06304604073 vagy jano2@citromail.hu
Sziasztok! ha valakinek van NSR 125 höz Gyujtás elektronikája-- 2 fix csat + 2szál jön ki belőle. + gyujtásrészz a 11 tekercses azt nagyon megköszönném Vagy valami tipp hol lehet beszerezni. Előreis köszi a segitséget!
hali. végre ma sikerült index relét vennem!
1600-ért újat. azért az nemrossz.
és tudjátok mennyiért akarták a gyárit adni?
aszthittem ott elájulok!
28000-ért!
igaz nem nsr relé, hanem autórelé de tökéletesen működik, és semmi baj nincs vele!
Szép napot mindenkinek!
Olyan gonddal fordulok hozzátok, hogy a aksi kifeküdt és milyen kell bele? 6v, 12v meg hány amperes kell? zselés vagy savas a jobb?
Előre is kösz
Csá, hát igazad van, tényleg nincs köze a termosztátnak hozzá, mert ma megint előjött a probléma.. Nálam is amikor felmelegszik, utána rángat, dobálja a fordulatszámot megint de az az érdekes hogy nem mindig, csak amikor épp olyan kedve van, vagy annyira felmelegszik, és utána már csak poroszkálni lehet vele, mert ha 6000fölé megy a fordulatszám ledobálj a fordulatszámmérőt és durrog/dadog, mintha nem lenne gyújtás...
Már ötletem sincs hogy mi a fasz baja lehet..
-nézd meg hogy össze van-e dugva a stekkerje
-nézd meg hogy a belsejében nincs-e valami eloxidálódva, lehet egy kis kontaktspray segít.
-nézd végig a kábeljét hogy nincs-e valahol kidörzsölődve/elrágódva/elszakadva
-esetleg próbálj meg egy kis kontakt tisztítót fújni a stekkerekbe.
Ha jól tévedek, úgy működik a vészleállító hogy egy testet kapcsolsz az áramkörbe ha bekapcsolod. Lehet hogy valahol nem érintkezik csak simán. Több oka lehet.
Sziasztok! ez már az újfajta gyujtással rendelkezik ! nem 8--- hanem 11 tekercs van rajta. a jeladó pedig a lendkerék mögötti fogazott kerékről veszi a jelet. felmelegszik ! megtorpan és elég hülyén jár ..
Hello,
Külön nem cserélhető amennyire tudom. Keress rá a Kakasdi bontóra a neten (Twin-Motors), fog kihozni tel számot. Náluk volt egy, de nemtom megvan-e még, mert már több emberkének mondtam hogy van náluk egy. azért próbáld meg sztem
Sziasztok!
Nincs véletlenül elfekvőben valamelyikőtöknek elfekvőben macskalámpás NSRhez első lámpája, illetve lámpabúrája? Nem tudom mennyire cserélhető külön. Ötletet is elfogadok, hogy honnan tudnám jóáron beszerezni, mert a gyári aranyáron fut.
A mailt megkaptam!