aha. fém fékcső van rajta, szerintem az nem lehet nagyon rossz! de egyépként gondoltam hogy nemlehet állítani, lehet hogy levegős, de inkább szerintem már megvizesedett! mer elvileg 2 évente cserélni kéne az olajat, de hát ez már fene tudja mikor lett kicserélve! meg ha nincs használva akkor bevizesedik asztán nemfog úgy mint kéne! na de mind 1! majd meglesem mivan vele!
csáo
Állítani nem tudsz a féken, max lehet levegős, vagy odavannak a gumikarmantyúk, vagy már ki van nyúlva a gumi fékcső. Próbálf meg légteleníteni, hátha jobb lesz. Próba-cseresznye.
Sziasztok! lelkesen olvasom a fórumot mert én is mostanság szeretnék egz NSR-t (most MB8am van). És nézegetem az eladőkat is meg minden de nem tudom eldöndeni milyet vegyek. kérdésem hogy melyik a legjobb? a macskalámpásak, vagy a régebbiek. vagy van ez a Sprint. és az ujjaknak miért olyan kevés a teljesitménye? az alkatrész melyikhez a legjobb? mert volt egy olasz motorom és szivtam az alkatrésszel rendesen. válaszotokat előre is köszi!
hali. sikerült izzót vennem tegnap! a 3. autósboltban volt 1 szem 35w-os, a többiben csak 25 ös volt!
és eszt eltudja magyarázni valaki hogy mi ez a membránvezérléses cucc? mer már gondolkoztam rajta egy csomót hogy miez!
ja meg engemis érdekelne hogyan lehet a hátsóféken állítani, mer igaz nemhasználom szinte soha inkább csak az elsőt de azé azse lenne rossz!
az enyém olyan szar hogy a multkor kavicsos uton majdnemhogy ráálltam de nemcsúszott meg a kerék! az jó mi?
helo
Az áramlásjavitó bigyót kiszedni, mondván az egy fojtás, az jó nagy hülyeség.
Nélküle a szívócső ből ami ugye egy ovális/kerek izé, hirtelen, átmenet nélkül egy nagy négyszögletű térbe jut a gáz, ez rút örvényléseket okoz
Elado nagyon sürgősen nagyon olcson az nsr-em ! Szét lett szedve felujitásra a csapágyak meg a szimeringek ki lettek cserélve csak hengerem ncisn hozzá meg egy dugo kell és megy a motor! !40000 Ft ért odaadom! Nagyon kell a pénz!
Nem vékonyabb, inkább vastagabb és kicsivel erősebbnek is érzem, nehezebb kinyomni ujjal, mint a gyárit. De működik vele, igaz még nem mentem vele csak két kis kört, de jól viselkedik.
Engem még soha nem állított meg rendőr, és műszakin se kérték de mindig tartok magamnál. A gyűrűkkal kapcsolatban meg a gyári árat írtam, vannak ettől olcsóbban is gondolom. A wiseco-nál pl egy teljes dugószett kb20e, amiben benne van minden: dugó, gyűrűk, csapszeg, felső görgő, rögzítőgyűrűk.
De sztem nem érdemes vele spórolni mert ha eltörik a gyűrűd, csinál akkora kárt hogy 60-70 alatt nem biztos hogy megúszod.
ahha, értem. Egyébként a szerelő az csak úgy rámondta mert nem nézett bele. Műszakiztatni vittem, és első gumit cseréltünk, ott kérdeztünk rá, hogy vajh miért nem akar mindig beindulni. De ha ennyi az ára akkor ilyet a nyáron már tényleg nem kap... Majd máskor.
Egyébként az enyémben nincs se izzókészlet se e.ü. csomag, de még nem is kérték, pedig állított már meg rendőr.
Van benne, azt nem szedtem ki belőle,csak addig nem volt benne amig fotóztam. Gondolom nem véletlenül van az ott. Tudom sokan kiszedik, de szerintem is kell bele, az tuti nem folyt rajta, inkább csak hosszabbítása a karbiból jövő csőnek, hogy a benyakeverék tuti a membránhoz menjen, és ne a membrán előtt végezze a kereten.. Gondolom én...
csáo
olyan kisregényt írtam,hogy a háború és béke ehhez képest csak pár soros szösszenet
mzoli@simson.hu
Meg van véve!
Merre laksz? Mikor tudnánk elmenni érte?
Üdv.: Yeti
Nincs valakinek egy felesleges első jobboldali indexlámpa búrája?
eldőlt az nsr és eltört
Tudunk beszélni valahol?(emil)
Kíváncsi lennék a tanácsodra nsr ügyben,úgy vettem észre a sok év fórumozás alatt te nagyon értesz hozzá.
és eszt eltudja magyarázni valaki hogy mi ez a membránvezérléses cucc? mer már gondolkoztam rajta egy csomót hogy miez!
ja meg engemis érdekelne hogyan lehet a hátsóféken állítani, mer igaz nemhasználom szinte soha inkább csak az elsőt de azé azse lenne rossz!
az enyém olyan szar hogy a multkor kavicsos uton majdnemhogy ráálltam de nemcsúszott meg a kerék! az jó mi?
helo
Az évek során valaki azt már kiszedte sztem.
Nélküle a szívócső ből ami ugye egy ovális/kerek izé, hirtelen, átmenet nélkül egy nagy négyszögletű térbe jut a gáz, ez rút örvényléseket okoz
Elado nagyon sürgősen nagyon olcson az nsr-em ! Szét lett szedve felujitásra a csapágyak meg a szimeringek ki lettek cserélve csak hengerem ncisn hozzá meg egy dugo kell és megy a motor! !40000 Ft ért odaadom! Nagyon kell a pénz!
Hogyan kell meghúzni, megerősíteni a hátsó féket....
Nagyon kezdő vagyok, előre is köszönöm.
De sztem nem érdemes vele spórolni mert ha eltörik a gyűrűd, csinál akkora kárt hogy 60-70 alatt nem biztos hogy megúszod.
Egyébként az enyémben nincs se izzókészlet se e.ü. csomag, de még nem is kérték, pedig állított már meg rendőr.