Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te forma ne szemtelenkedj, amugy ott a pont ravenholm-nál, énis erre utaltam csak nem fogja fel a pici buksid......................
Köszi, ez sokat segített , így már tudom hogy kb. mekkora darbot kell még hozzá hegesztenem a műanyaghoz.
Sajnos jobban össze vannak törve az idomok mint ahogy azt első ránézésre gondoltam, de jól haladok, már csak ezt a nyúlványt, meg a fejidomnak a jobb oldalát kell megcsinálnom.
A gyári indexhelyeket is kihegsztem, meg gondolkodom még pár átalakításon...
ő is pontosan erre utalt! Hogy sok fiatal beírja hogy az ő cbr-e 140 et megy, aztán amikor meg egy idősebb megveszi a motort nem érti hogy miért megy csak 110-el!
miért is fos szar a cbr 125?
aha ja. de aszt a fos szart a cbr 125 öt légyszives ne hasonlítsd az nsr hez! köszönöm!
a cbr a nyomába se léphet, az egy fostalicsaka már bocsánat a kifejezésért!
Nekem 15/36-al megy 9200-9300 nál 150-et nagyobb motorral bemérve. 15/35 el lenne 9000. Amúgy meg nem értem miért jobb ha azt mondod h többet megy ez is olyan mint a cbr 125 130-at meg 140-et megy persze . Ja és 15 /35 nél hosszabb áttételt nem lehet kapni szóval 8 ezer az nagy hülyeség. De ha te ettől keményebb vagy állítsad csak nyugodtan..
Folytatlan macska gyari attetellel 8000 @ 120! Tobbi NSRt nemtom!
mér hányasba mennyen 8-asba?
hát mondom nem emlékszem!
mé?!
LOL egyre több ilyen ember jön hogy 8ezren 150 meg 140 akkor itt mindenkié 200at megy 6osban csak az enyém nem?
hát már nekem sem gyári meg nekem úgy ámblokk le van törve az egész középső felfogatás (kipufogótartóval együtt) de a kis fül megvan, lefotózom gyorsba.
Az úgy normálisnak tűnik.
hát ha 15/35 ös áttételed volt, akkor lehetséges. De a röviddel semmiképpen. Tapasztalatból mondom. Ja és ezzel is min 9 ezer, 8 lehetetlen.
Aham, hát akkor az tuti letört, mert ott csak a kipuff felfogatásának van egy lyuk, meg mögötte valami hegesztett csavar, ami valószinű az a felfogató volt lánykorában...
És hogy néz ki ez a felfogató cucc, olyan mint ami a hűtő mögött lóg ki mindkét oldalt, az a két kis lemezből préselt felfogató fül? Mert akkor valami olyasmit eszkábálok.
Lassan készen vagyok a műanyagokkal, már csak pár repedést és hiányt kell kihegesztenem, aztán egy kis gitt, alapozás, és fújás.. És végre R-es lesz az enyém is...
8 ezret 150-nél
nekem 9ezernél 133 ha jól rémlik
hát szerintem a legfőbb baj az hogy 54000km-er van benne! és az előző tulaj az kb 30000-ret rakott bele úgy hogy 150 alatt nemsokat mászkált!
egy pár blokkot szétis hajtott, de az volt benne a jó hogy amikor megvettem az egész blokk szinte új volt, új csapágyak, szimeringek, de mongyuk a multkor volt szétszedve a henger és hát azsem nagyon kopott úgyhogy nemtom, szerintem azis nemrég lett cserélve!
de mongyuk lehet hogy nem 9 ezret pörgött 150-nél, hanem csak 8-at de már nem emlékszem!
hát nemtom!
hát jó! hát lehet! de azért van!
hát nemtom! én még nempróbáltam! de az enyémben 54000 km van!
a "lábas résznél" a kipufogót tartó konzolnak van 1 meghosszabbítása kifelé, arra lehet rácsavarni. ha nem találtad meg valószínűleg letörték előtted. asszem a középkitámasztó konzollal van egyben ez az egység. Középen egymáshoz meg 2 helyen : alul egy csúszkás patent fogja őket össze, amikor helyrecsúsznak 1 lyuk is meg fog jelenni, amibe tetszőleges csavart+ anyát tudsz rakni.
+ a másikat nem tudom leírni, ott elöl azokat a kis cuccokat lehet egy sima csavarral összetekerni.
Srácok, valaki légyszíves segítsen nekem, most hegesztem a körlámpás NSR idomokat (sok felfogató fül letört, meg kitört pár darab belőlük...), amik majd felkerülnek az enyémre, és nem találok semmilyen képet a neten hogy hogyan van felfogatva az oldalidom a jobb oldalon a láb résznél és középen a két oldalidom egymáshoz, bekarikázom a képen hogy miről lenne szó. Valaki csinálna nekem ezekről a részekről egy közeli képet, ahol jól látszik a felfogatás? Kösz
legalább lesz sok értelmes hozzászólás (kb mint RS 125 fórumban ... )
asszem lefosnám a bokám egy olyan "szétesikszertől"