Én biztos nem vennék így, egyetlen előnye hogy olcsóbban hozzájutsz a papír nélküli motorhoz, de ha balesetet okozol az biztos hogy szárazon fognak seggbetolni rendesen
Nem vagyok benne biztos. Már nem emlékszem, hogy amikor hoztam haza akkor szart be az óra, vagy út közben, de arra emlékszem hogy 78XXvalamennyi volt benne. Aztán gyorsba kellet szereznem egy órát. Elmentem a Honda szalonba, azt mondták hogy 75E FT csak a műszer... Aztán közben találtam egy törött nsr-t Móron, annak megvettem a műszerfalát amiben 8100 volt, azóta az van benne. Tavaly kb egész évben állt, meg idén is pár hónapot, azóta mentem vele ennyit. kb 12100 lehet benne most, hogy előtte mennyit kaphatott azt nem tudom. Most is csak áll, csak a helyet foglalja. Inkább a másikat használom, azt jobban szeretem, kicsit élvezetesebb amikor ki akarja tépni a kormányt a kezemből .
aha. kösz szépen! kb ennyire számítottam!
á a gyári engem nemis érdekel, annyit nem ér meg a gyári, mint amennyit elkérnek érte! a multkor pl: vettem egy hengerfejtömítést, GYÁRIT 4 ezerért, csak 1 tömítést! mongyuk jóis de haverommeg 2-3 ért egy komplett blokktömítést vett, amiben volt hengerfejtömítésis és még mindig tart neki!
na de mind1. köszi
HEllo
Aki tud segíteni írjon!
Szeretnék venni egy NSR-125 öst de 50 es ként!
Mekkora az esélye hogy lebukok vele? ha igen mivel büntetik?
Előre is kössz
Szia, pl. tőlem bontottan, megmértem őket, szinte az összes gyári érték körül van még,szerintem nincs semmi bajuk, ha érdekel hívj fel és megnézed aztán megbeszéljük az árát...
harminc-33hat80kilencvenhét
Heló!Van egy honda nsr 125 ös motorom 160 as malossi hengerrel.jó állapotban minden működik rajta csak egy hengerfejtömítés kellene bele mert az kiment belőle!Érdekelne bármilyen motor csere kivéve robogó és minimum 125 ös legyen.leginkább speed és krossz csere érdekelne.
Érd:06306657690
Képeket később rakok fel.
Van egy '98-as NSR-em 21500Km-rel, és pont ma gondolkoztam hogy kéne venni egy tartalék gyertyát, hogy legyen. Megnéztem, milyen van benne: NGK BP9ES, de tudtommal nem ez a gyári, hanem a BR9ECS. Valaki írta hogy még jobb a BR9EIX.
Szóval, mi ezek közt a különbség, és érdemes-e a mostanit lecserélnem, vagy jó úgy ahogy van?
Azon kívül milyen láncot, lánckerekeket ajánlotok? Lassan megéredtek a cserére, sajnos.
Az a baj hogy 50 est meg nem nagyon akarok venni!
á a gyári engem nemis érdekel, annyit nem ér meg a gyári, mint amennyit elkérnek érte! a multkor pl: vettem egy hengerfejtömítést, GYÁRIT 4 ezerért, csak 1 tömítést! mongyuk jóis de haverommeg 2-3 ért egy komplett blokktömítést vett, amiben volt hengerfejtömítésis és még mindig tart neki!
na de mind1. köszi
nemtudna nekem mondani egy kb-elüli árat indexmegszakítóhoz?
(újonnan)
köszi. helo
Aki tud segíteni írjon!
Szeretnék venni egy NSR-125 öst de 50 es ként!
Mekkora az esélye hogy lebukok vele? ha igen mivel büntetik?
Előre is kössz
az adatlapomon van a cím, de írom ide is: ricsiricsi [kukac] freemail.hu
harminc-33hat80kilencvenhét
Érd:06306657690
Képeket később rakok fel.
Azon kívül mi számít tuti helynek? Pl ez:link az?
Van egy '98-as NSR-em 21500Km-rel, és pont ma gondolkoztam hogy kéne venni egy tartalék gyertyát, hogy legyen. Megnéztem, milyen van benne: NGK BP9ES, de tudtommal nem ez a gyári, hanem a BR9ECS. Valaki írta hogy még jobb a BR9EIX.
Szóval, mi ezek közt a különbség, és érdemes-e a mostanit lecserélnem, vagy jó úgy ahogy van?
Azon kívül milyen láncot, lánckerekeket ajánlotok? Lassan megéredtek a cserére, sajnos.
Köszi, arpen