tavaly július elejétől novemberig vagy októberig jó volt, és viszonylag sokat jártam vele, jogosítvány nélkül igen. Én nem mondtam, hogy a 110 -zel baj van. Azt mondtam hogy ennek a motornak a 170 nagyon is sok. Csakhogy a márián van hely ahol még a 60 is lehet sok. (pont mert nem belátható). Meg kell választani, hogy hol lehet 100 felett menni és hol nem. Én amilyen helyeken jártam, nem éreztem a késztetést 100 feletti tempóra.
Nyilván volt olyan hely ahol én is gyorsabban mentem, onnan tudom, hogy mennyi volt a végsebessége a motornak, meg petiével is mentem nem tudom mennyivel, sokkal. Csak olyan úton amit ismertem ugye meg egyenes is volt meg kátyúmentes is meg stb. Én sem tudom milyen fékbetétet használok olaj viszont jó volt benne(előírt inkább így mondom) és gyári fékcsövem van az eleje meg a hátulja fém közte meg szerintem gumi.
Szóval annyira mégsem tér el a véleményem, mert én is azt mondom, hogyha száguldani akarsz annak meg kell választani a helyét. Ja a másik, meg hogy amikor motoroztam nagyrészt 2 személlyel tettem. Szóval a szállított ember életével meg főleg nem fogok szórakozni, szóval inkább olyan tempót tartok ami biztonságosnak mondható.(attól függetlenül hogy van e jogosítványom vagy nincs)
bocsi, de én úgy emlékeztem hogy sosem volt jó a motorod. Ezek szerint mikor megvetted használtad egy ideig? Jogsi nélkül mentél vele több ezer km-t?
A mazsi féle esetről pedig az a véleményem hogy nem azzal volt baj hogy 110-el ment, hanem azzal hogy ezt városban tette, és a Mária királynén, ami nem belátható, és kurva szar út. És tapasztalata is alig volt a srácnak. Az nsr fékje pedig igenis jó, (nem tudom te milyen fékbetétet használsz, milyen olajjal, és van e normális fékcsöved) sokkal jobb mint ami az er-5 ömön van. És a másik srác aki kómában van? Ő is 100 fölött ment amikor elkapta a betonpillért.
Én azt mondom lehet gyorsan menni, csak a megfeleő hely kell hozzá.
hát bocs de nem 50 km et mentem vele, mert tavaly több ezer kilométert belegurultam. Szóval éppen eleget motoroztam és nem változott meg a véleményem. Nézd meg szegény mazsi sem ment többel mint 110 és nem sokon múlott hogy meghaljon. Meg a másik gyerek aki még mindig kómában van? ilyen futóművel ilyen utakon ilyen fékekkel messze nem 170 az ideális sebesség.
hát nem tudom. az enyémnek olyan 120 és 130 között volt a végsebessége, de 80 nál többet szinte sosem mentem vele, és nem is éreztem rá késztetést, tökéletesen megfelelt az a tempó.
Én max 100-110-et megyek vele, nem szeretném kinyírni idő előtt. Tavaly egyszer hazafele autópályán megeresztettem olyan 140-ig, ott már eléggé vége volt, de a stabilitása nem valami nagy. Tisztára féltem. Viszont az XT 5-ben 4000-es fordulaton van 110-en, és mintha rá lenne ragasztva az útra.
olyat húz ötödikben mint az nsr egyesben
mér olyan kis motor az NSR ? sztem nem kicsi az , mostani ZXR-em szinte semmivel nem nagyobb nála inkább csak nehezebb
mondjuk az enyémnek is nagyon szar volt az első telója legkisebb gödörben állandóan leütött
én a minap huzattam ki az nsremet , 170et ment 6.ban 12ezren de az valami életveszély tempó egy ilyen kis motorrral na meg olyan futóművel ami nekem van
Szerinted mennyi lesz az élettartama a motorodnak ha így hajtod? 125-ösnek nagyon nem való ez szerintem. Rövid távon ki fogod nyírni, arról nem is beszélve hogy magadat is ha ilyen tempónál megszorul.
kicsit kopottan ment az enyém 170-et pedig abban minden fojtás benne volt kisebb volt az első lánckerék és csak 9 ezret pörgött a tieddel valami gond lehet mert a fojtatlannak 200-at kellene mennie 6-ban alapjáraton
hali.
valaki tudna nekem mondani egy végsebességet nsr-hez?
mert az enyém az a régi tulaj szerint 170-et megy, csak én még nem próbáltam, de én 150-et már mentem vele de az laza ügy volt és aszt a karom mondani hogy mivel az enyémben nincs folytás & tiltás ezért kipörgi a 13 ezres fordulatot!
de nekem a 170 kevésnek tűnik ha eszt is beleszámítjuk, mert 150-nél nekem olyan 9ezer-9ezer ötszáz körül van a fordulat. de ha a 13ezret kipörgi 6-dikban akkor szerintem az kicsit több szerintem mint 170, de nemtom.
ez ügyben kérek segítséget?
köszönöm
Sziasztok!
Van egy eladó nsr 125 benzincsapom, ha esetleg érdekel valakit. Mindkét csavar ami összefogja bele van törve! A többi része viszont jó.
Csak egyben eladó, fix 500Ft!
bazsika03(kukac)freemail(pont)hu
Elvileg igen, de nem mondanám teljesen biztosra. Van egy pár marzocchi-m (ami a körlámpásban van gyárilag) és ha jól emlékszem nem olyan szimering ment bele mint a showa-ba.
Nyilván volt olyan hely ahol én is gyorsabban mentem, onnan tudom, hogy mennyi volt a végsebessége a motornak, meg petiével is mentem nem tudom mennyivel, sokkal. Csak olyan úton amit ismertem ugye meg egyenes is volt meg kátyúmentes is meg stb. Én sem tudom milyen fékbetétet használok olaj viszont jó volt benne(előírt inkább így mondom) és gyári fékcsövem van az eleje meg a hátulja fém közte meg szerintem gumi.
Szóval annyira mégsem tér el a véleményem, mert én is azt mondom, hogyha száguldani akarsz annak meg kell választani a helyét. Ja a másik, meg hogy amikor motoroztam nagyrészt 2 személlyel tettem. Szóval a szállított ember életével meg főleg nem fogok szórakozni, szóval inkább olyan tempót tartok ami biztonságosnak mondható.(attól függetlenül hogy van e jogosítványom vagy nincs)
A mazsi féle esetről pedig az a véleményem hogy nem azzal volt baj hogy 110-el ment, hanem azzal hogy ezt városban tette, és a Mária királynén, ami nem belátható, és kurva szar út. És tapasztalata is alig volt a srácnak. Az nsr fékje pedig igenis jó, (nem tudom te milyen fékbetétet használsz, milyen olajjal, és van e normális fékcsöved) sokkal jobb mint ami az er-5 ömön van. És a másik srác aki kómában van? Ő is 100 fölött ment amikor elkapta a betonpillért.
Én azt mondom lehet gyorsan menni, csak a megfeleő hely kell hozzá.
olyat húz ötödikben mint az nsr egyesben
mondjuk az enyémnek is nagyon szar volt az első telója legkisebb gödörben állandóan leütött
Ocó!
valaki tudna nekem mondani egy végsebességet nsr-hez?
mert az enyém az a régi tulaj szerint 170-et megy, csak én még nem próbáltam, de én 150-et már mentem vele de az laza ügy volt és aszt a karom mondani hogy mivel az enyémben nincs folytás & tiltás ezért kipörgi a 13 ezres fordulatot!
de nekem a 170 kevésnek tűnik ha eszt is beleszámítjuk, mert 150-nél nekem olyan 9ezer-9ezer ötszáz körül van a fordulat. de ha a 13ezret kipörgi 6-dikban akkor szerintem az kicsit több szerintem mint 170, de nemtom.
ez ügyben kérek segítséget?
köszönöm
Van egy eladó nsr 125 benzincsapom, ha esetleg érdekel valakit. Mindkét csavar ami összefogja bele van törve! A többi része viszont jó.
Csak egyben eladó, fix 500Ft!
bazsika03(kukac)freemail(pont)hu
35x47x7,5/10