rendben, de azért majd még szólj, mert mire eljutok az összerakáshoz, addigra úgyis elfelejtem. Majd azt a csavart be fogod ragasztani, ami a csapágyat tartja, és be volt ragasztva (blokkfélben) ?
tudom, de te is tudod, hogy nem a csavarért vettem.
Ez az a fék, ami asszem 1900 ról indult, meg írták hogy milyen jó állapotú. (képeken is annak tűnt). Aztán mire ideért 3745 forint lett, és elrepedt a "bevezetőcsavar?"nál az öntvény .
Szóval majd nem tudom, valamire egyszer még jó lesz.
Összereakásnál sziveskedjél a csavarokat halványan zsírozni, akkor nem rohadnak össze menthetetlenül, pláne amelyek aluba menő acélcsavarok.
A fék mozgó alkatrészeit rézpasztázni kell
Kivéve a betétet:)
én már rég lemondtam . csak én a motorról vazz :D
amúgy ez mind soha nem történt volna meg, ha nem viszem be a motort a szuperszervizesekhez, akik a színesfémutcában leledzenek.
Mert mondjuk télen még te is biztattál, mondtad, hogy értenek hozzá, láttak már szétszedett blokkot. Mondjuk így utólag belegondolva. én is láttam már szétszedett blokkot, aztán én sem tudom összerakni.
Mindenesetre köszönöm, már "csak" egy motorblokk kell, és akkor utána már csak 40 ezer forintot kell elköltenem (xD) és mehet is a motor. (ebbe azt még nem számoltam bele, hogy mennyit fogsz elkérni, a baromságaim miatt.)
Ja tényleg, tudod a főtengely valamelyik sonkájánál ne felejtsed el lecsiszolni azt a felütődést amit mondtam.(hogy a csapágy ne támaszkodjon fel rajta)
Just bakker monnyá le
Megjavítottam a szétvertvégű főtengődet, örültem nagyon
Valamint kidikháltam a beletört csavart a nyeregből.
Egy élmény volt az is...
Honda NSR-t Keresek ! :D Aki tud valakinek eladót vagy valakinek eladó van, az vegyen fel msn re. : Dj.szabo94@hotmail.com (280.000ft ig. Macskalámpást)
b ricsi nem lakom pest közelébe de ha letudnád fényképezni meg ilyesmi akkor megbeszélhetjük de majd ezt este megbeszéljük mert most nem leszek gép közelbe..
persze, estefelé tudok (Ja bele van ütve a henger oldalába hogy 50 cc ). Azt nem garantálom hogy a henger belsejét is le tudom fényképezni, mert nem biztos hogy ma lesz időm lehúzni.
nekem van jc 20-22 eshez alkatrészem: nem tudom hogy a tiedbe is ugyanaz a blokk van-e. dell orto 32-es karbi (síktolattyús) szívócsonk, légszűrő, plusz van komplett arrow rendszer, polini 160 as henger (a henger nem tudom milyen állapotú, még szét kell szednem)
Tulajdonképpen van egy komplett jc 20-as 160 f-em. Ha valakinek kell alkatrész szóljon bátran!
Ez az a fék, ami asszem 1900 ról indult, meg írták hogy milyen jó állapotú. (képeken is annak tűnt). Aztán mire ideért 3745 forint lett, és elrepedt a "bevezetőcsavar?"nál az öntvény .
Szóval majd nem tudom, valamire egyszer még jó lesz.
A fék mozgó alkatrészeit rézpasztázni kell
Kivéve a betétet:)
amúgy ez mind soha nem történt volna meg, ha nem viszem be a motort a szuperszervizesekhez, akik a színesfémutcában leledzenek.
Mert mondjuk télen még te is biztattál, mondtad, hogy értenek hozzá, láttak már szétszedett blokkot. Mondjuk így utólag belegondolva. én is láttam már szétszedett blokkot, aztán én sem tudom összerakni.
Mindenesetre köszönöm, már "csak" egy motorblokk kell, és akkor utána már csak 40 ezer forintot kell elköltenem (xD) és mehet is a motor. (ebbe azt még nem számoltam bele, hogy mennyit fogsz elkérni, a baromságaim miatt.)
Ja tényleg, tudod a főtengely valamelyik sonkájánál ne felejtsed el lecsiszolni azt a felütődést amit mondtam.(hogy a csapágy ne támaszkodjon fel rajta)
Megjavítottam a szétvertvégű főtengődet, örültem nagyon
Valamint kidikháltam a beletört csavart a nyeregből.
Egy élmény volt az is...
amúgy a henger polini 160, és bele van ütve az 50 cc az oldalába.
Rambo: merre laksz? Mert ha pest közelében akk gyere el és megnézzük hogy passzol e a kipufogó. A karbi meg univerzális, jó bármibe.
Tulajdonképpen van egy komplett jc 20-as 160 f-em. Ha valakinek kell alkatrész szóljon bátran!