akkor tudnál adni egy e-mail címet h megbeszéljük a részleteket ?
Ja és valaki nem tudna nekem abban segíteni hogy a km óra spirál meghajtásnál a meghajtó csigát mi hajtja meg ? én valami speciális csapágyra gondoltam de fogalmam sincs
A henger pedig így néz ki, tényleg a gyűrű tört el a dugó is kuka, a henger fala nem ment szét, a körmön alig akad meg a karcban, amit bekarikáztam. Csak ott sérült. Hétfőn megmutatom egy szerelőnek/gépműhelynek de szerintem csak pár századot kell levenni belőle és teljesen ép a nikasil réteg.
NA, kikaptam a blokkot itt vannak a képek:
Én jobban szét nem szedem, ránézésre minden ok vele, szerintem a főtengely csapágy is rendeben van, így adom ahogy a képeken van. (a membránt még valószínű lekapom róla).
szedtem már szét nsr-t (macska). Van szerelő ismerősöm akinél ott voltam amikor összerakta a blokkot. Tudok 1-2 dolgot a motorról. Egyébként maga az elektronika a légszűrő mögött van , 2 fajta van belőle (folytott-folytatlan) Ez a fordulatszámmal arányosan ad áramot a powerszervónak ami pedig a nyelveket nyitja zárja (ezt is lehet állítani a henger jobb oldalán). Itt van a diagram is. Attól mert a rezó szarul van méretezve, ez nem baszódhat el (de egyébként megragadhat), hiszen nincs közvetlen kapcsolatban vele. 2t nél a kipufogó végdob pedig nagyrészt csak halkítja, ezért is hívják hangtompítónak. Azt nyugodtan cserélheti. Tehát amíg nem babrálja a rezót, baja nem lehet.
Na felraktam a kiput, http://www.sportmotor.hu/motor...
Azt kell mondjam semmi baja nincs, nem fúj ki, tök masszívan áll a dob is/rezó is, a hangja öblösebb kicsit mint a gyári a videón sztem egész jól hallani .
Hali,
Azért veszem ki mert bontásra vettem ezt a motort. Elvileg teljesen működőképes a blokk, henger baja volt, gyűrűtörést szenvedett. Én pedig az idomok miatt vettem (F-esem átalakítom R-é).
Szóval idomokon és pár kiegészítőn kívül minden eladó...
mi köze van a power elektronikának a kipufogóhoz? Kicsit hülyeség amit írtál. Egyébként ha a rezót csináltat, az szétbaszhatja a motort (megragadhat) de a dobot nyugodtan lehet cserélni, akár le is veheti. Ha már csináltat akkor érdemes egy sportdobot lemásolni.
Hali skacok eltört az eszkábált kuplung karom és rávettem magam hogy kéne egy rávaló honda ns125F típushoz kellene valami erösített vagy acél akinek van ötlete hol keressem privi vagy irjon ide plz fontos
helo.
szerintem ne csináltass kipufogót! csak gyárit vegyél, vagy olyat ami bisztos jó nsr-hez, mert haverom csináltatott az nsr-jére töf frankó hangja volt, meg minden de 100 km alatt szétbaszta a pover elektronikályát, amit később 15e ért vett rá használtan, újonnan meg 35e lett volna!
de ez csak egy jótanács, szerintem nem és meg annyit!
csáo
Nemtudsz vmi fasza bontot? RR hez kellene lábtarto, mert ami most van fenn az valami tuning es meg akarjak venni. Csak kellene szereznem helyette gyarit..
Veszel fékcsövet, meg veszel fittingeket meg ropantó bilincset és kész a fékcső. De árban majdnem ugyanott vagy. Az ebay-en van egy csávó aki goodridge fékcsöveket árul, qva jó minőség és olcsóbb mint itthon, kapsz hozzá áteresztőcsavarokat is meg tömítőalátéteket is, csak felrakod és kész. Postaköltséggel együt is olcsóbb mint amennyiért itthon vesztegetik.
Ja és valaki nem tudna nekem abban segíteni hogy a km óra spirál meghajtásnál a meghajtó csigát mi hajtja meg ? én valami speciális csapágyra gondoltam de fogalmam sincs