Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudtommal a balanszerét nem cserélted.
na és amikor be raktuk a zsír uj szimeringeket aztán fel töltöttük olajjal akkor az ujonnan is ereszt? vagy netán ki szakitottuk? :D
de én igazábol leszarom nekem fasza a gépem nincs vele baj eddig semmi gondot nem okozott az az olaj másfél éve szval ezután se fog......
szimmering ereszt. easy mood. megesik.
de mostmár annyira érdekel hogy holnap be meek a honda hosuba-ba és meg kérdem
akkor ha én nem azt láttam akkor azt mondjátok meg hogy honnan került bele az olaj? és minek van ott?
másik oldal
itt egy kép a blokkfélről ami a gyújtáshoz megy. lyuk kerestetik rajta.
én 3 mat találtam mind3 egyértelmű.
Váltótengely, olajleeresztőcsavar, véglehajtás :)
most nem azért, én is láttam az nsr blokkfelét de nem láttam rajta balra átfolyólyukat .
Légyszives mond meg nekem hogy mi indokolná hogy ott olaj legyen.
nem tudom de a 3 ból én egészen biztosan szar nsr t vettem : (
ja aztán biztos fel polírozta a lyukat és hozzá ködölte a blokk színéhez
semmi keresnivalója? pont ma szedtem le a gyujtás oldali deknit haverom nsr jéről, ami itt van nálunk, 96os évjárat, de a blokkja kurva jo állapotban van, és abban is volt olaj, lehet hogy pont mi hárman vettünk szar nsr-t? ne röhögtessetek már, az olaj átfolyó nyilás pedig a középblokkbol a gyujtáshoz is megy, láttam amit láttam amikor szét huztam a blokkom, ja bocs nemis hanem azt biztos az előző tulaj fúrta oda könnyítésnek nem? :D:D
vegyél ilyet Eztnéééézd
A kuplung felőli oldal, meg a középblokk között vannak átfolyónyílások. A gyújtás felőli oldal tömítése azt szolgálja, hogy víz, nedvesség, egyéb szarságok ne juthassanak be. Olajnak a lendkeréknél semmi keresnivalója.
előfordul, nem okoz problémát, csak vicces volt. Amúgy tudhatnád, hogy nem csak kiközösítünk, de felkeresünk, és meg is bosszuljuk az általad vétett hibát :P
igen igen, én is hasonlókra gondoltam, hogy a balanszer és a főtengely is el van szigetelve, de erre meg hondafever azt mondta nekem, hogy vannak a blokkban direkt átfolyónyílások. (amiket én azóta sem találtam meg) szóval szerintem sem nagyon kéne, ettől függetlenül neki is, meg nekem is szépen volt a bal oldalon olaj.
Ja, meg azt nem tudod, hogy akkor miért raknak a gyújtásfelőli oldalra tömítést? ugyanis a tömítésszettben adnak hozzá, de ha az egy levegővel töltött rész, akkor az úgy elég hülyén veszi ki magát :D
Erre majdnem elfelejtettem visszaírni.
A lendkeréknél semmiképpen sem szabad olajnak lennie. Gondolj csak bele, ha szabadna ott olajnak lennie, miért kell a lendkerék alá szimering?
Itt van egészben:
Az nem változik.
köszi!
Pff azt hiszed szivatlak mi? Akkor fúrj két lyukat a lengővillára hajts bele egy 6-os menetmetszőt, esztergáltass hozzá egy alu szemet, rögzítsd egy imbusszal, vegyél egy emelőt és kész.
hajátok ha jc20 as bloknak is van több ki adása de a csapágy méret ugye nem változik ha jc 20 as hoz rendelem?
http://www.nsr125ccm.de/forum/...
itt megtalálod a mocid vázszáma alapján
Neked is azt üzenem amit just-nak
Jaúvan! közösítsetek ki Amúgy is, összeakadt a felkötve és kösd ElQször más módon akartam megfogalmazni. Rendben vagyunk?