na és amikor be raktuk a zsír uj szimeringeket aztán fel töltöttük olajjal akkor az ujonnan is ereszt? vagy netán ki szakitottuk? :D
de én igazábol leszarom nekem fasza a gépem nincs vele baj eddig semmi gondot nem okozott az az olaj másfél éve szval ezután se fog......
itt egy kép a blokkfélről ami a gyújtáshoz megy. lyuk kerestetik rajta.
én 3 mat találtam mind3 egyértelmű.
Váltótengely, olajleeresztőcsavar, véglehajtás :)
semmi keresnivalója? pont ma szedtem le a gyujtás oldali deknit haverom nsr jéről, ami itt van nálunk, 96os évjárat, de a blokkja kurva jo állapotban van, és abban is volt olaj, lehet hogy pont mi hárman vettünk szar nsr-t? ne röhögtessetek már, az olaj átfolyó nyilás pedig a középblokkbol a gyujtáshoz is megy, láttam amit láttam amikor szét huztam a blokkom, ja bocs nemis hanem azt biztos az előző tulaj fúrta oda könnyítésnek nem? :D:D
A kuplung felőli oldal, meg a középblokk között vannak átfolyónyílások. A gyújtás felőli oldal tömítése azt szolgálja, hogy víz, nedvesség, egyéb szarságok ne juthassanak be. Olajnak a lendkeréknél semmi keresnivalója.
előfordul, nem okoz problémát, csak vicces volt. Amúgy tudhatnád, hogy nem csak kiközösítünk, de felkeresünk, és meg is bosszuljuk az általad vétett hibát :P
igen igen, én is hasonlókra gondoltam, hogy a balanszer és a főtengely is el van szigetelve, de erre meg hondafever azt mondta nekem, hogy vannak a blokkban direkt átfolyónyílások. (amiket én azóta sem találtam meg) szóval szerintem sem nagyon kéne, ettől függetlenül neki is, meg nekem is szépen volt a bal oldalon olaj.
Ja, meg azt nem tudod, hogy akkor miért raknak a gyújtásfelőli oldalra tömítést? ugyanis a tömítésszettben adnak hozzá, de ha az egy levegővel töltött rész, akkor az úgy elég hülyén veszi ki magát :D
Erre majdnem elfelejtettem visszaírni.
A lendkeréknél semmiképpen sem szabad olajnak lennie. Gondolj csak bele, ha szabadna ott olajnak lennie, miért kell a lendkerék alá szimering?
Pff azt hiszed szivatlak mi? Akkor fúrj két lyukat a lengővillára hajts bele egy 6-os menetmetszőt, esztergáltass hozzá egy alu szemet, rögzítsd egy imbusszal, vegyél egy emelőt és kész.
de én igazábol leszarom nekem fasza a gépem nincs vele baj eddig semmi gondot nem okozott az az olaj másfél éve szval ezután se fog......
én 3 mat találtam mind3 egyértelmű.
Váltótengely, olajleeresztőcsavar, véglehajtás :)
Ja, meg azt nem tudod, hogy akkor miért raknak a gyújtásfelőli oldalra tömítést? ugyanis a tömítésszettben adnak hozzá, de ha az egy levegővel töltött rész, akkor az úgy elég hülyén veszi ki magát :D
A lendkeréknél semmiképpen sem szabad olajnak lennie. Gondolj csak bele, ha szabadna ott olajnak lennie, miért kell a lendkerék alá szimering?
itt megtalálod a mocid vázszáma alapján