Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csaó! Eladó a mocim. Honda NSR 125 Raiden 1996os, 6sebességes, vizhűtéses, power szelepes, elöl hátul tárcsafékes 17e km van benne, új az első fékbetét. Telók jók, minden müszer, viszajelző müködik. ár: 170.000 érd: 0630/7335585
hello!
nekem van 1
kep2003@freemail.hu
üdv
hello

Nincs valakinek müködőképes nsr blokkja? Akinek van az lécike irjon!4
köszi
nekemis hasonló problémám van 6. ba 9 ezernél az istenek se akar tovább pörögni és akkor jár 130 nál és nem tom hol lehetnek folytások benne? am nekem is német a mocim! Honda NSR125 RX aki tud segítsen!
igen
mármint power elektronikára gondolsz
XD Én. Semmi kül, csak annyi, h szinte mindig olajos vagyok
elég ránéznem a motorra, és már összekenem magam
És sokszor beszóltak már érte, h mik már megint ezek a foltok rajtam
200at? Bassszus micsináltok ti, h olyan sokat bír a tank?
hali ha kell van 78 as fojtatlan cdi
Buzi nemeteknel van ilyen utolagos folytas. Drossel v mi a banat a neve. De ha nemet akkor a tobbi cucca se full folytatlan, tehat ezt kiszeded meg akkor is marad benn folytas rendesen. Majom nemetek meg franciak de utalom oket. Olaszok nem pocsolnek ilyennel.
És lehet ettől,hogy nem pörög ki rendesen és 130-140nél többet nem megy?
Akkor ez a CDI-t hivatott felcserélni. Szerezz egy olasz jc22-re való cdi-t(meg a hozzá való stekkert) és akkor tuti jó lesz (persze ha nincs több helyen is visszafogva)
JC-22-es.Látszik a kábeleken amik a dobozra mennek rá,hogy már gányolták (vágva lettek,hogy ezt a dobozt felrakhassák)Megnéztem egy másik nsrt ott akkora ez a doboz,mint a power elektronikája és csatlakozó van nem pedig a dobozból jön ki a kábel.Úgy tuom a németeknél szokták őket így folytani a "BOE BB 19"-essel.De azok csak 80-at mennek.Az enyém azért többet megy.
Az index is azon van rajta. Milyen fajta nsr-ed van?
Az indexnek másik reléje van és ez a főkábelkötegen van rajta
hát attól függ honnann nézzük
szerintem ez az index reléje...
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy szerintetek ez folytás?
Emailem: prostreet qkac citromail pont hu
Hi, nekem kellene egy kis segítség számlapilag, mert 125/50, de ott elakadtam, hogy ha szétszedtem az órát, a mutató az istennek se jött le róla, igy nem tudom levenni/kicserélni a számlapot.
Bár ha neked van ilyen amit csak kinyomtatni kell, akkor azt kinyomtatom, egy helyen bevágom és áthúzom a mutató alatt
Úgyhogy ha tudsz akkor nekem esetleg küldhetnél egy-kettőt, amelyiken felezve van a skála. ELőre is kösz.
Sziasztok, nincs valakinek elfekvőben egy eladó termosztátja, emberi áron? Mert Hondáéknál voltam hétfőn , és mit nem mondjak áfa emelés előtt is soknak tűnt a 9400+áfa, nem hogy most...
Amúgy mióta cseréltem a fúvókákat (kösz Stephan) egész tűrhetően viselkedik a motor, kevesebbet is eszik (8 helyett 6-6,5 állandó városban), bár nem is megy úgy mint egy állat.., emiatt gondolkodom, hogy az alacsony fordulati fúvókát visszacserélem a nagyobbra, bár nem tudom mennyire nőne meg ismét a fogyasztása. Lassan eltelt a 3. hónap amióta használom, és bele is került a 3000. kilométer
Jelenleg minden király, túrázni is szoktam vele haverommal hétvégéken, szóval szépen működik a kicsike, csak sajnos 8000 előtt 3.-4.ben még mindig megtorpan, valószinű az állandó hűtés miatt, úgyhogy aki tud termosztátot, kérem jelezze.
Előre is kösz.
Remélem nekem is ennyi lesz.
Elcserélném Cagiva AR350-enduróm Honda NSR-re! 125/50 is érdekel akár papírok nélkül is!
na hálaistennek akkor nem volt komoly
lehet csak folytott...
Tudna nekem valaki segíteni hogy mi lehet a probléma?
Nézegettem videókat nsr végsebességekről, meg itt is írtátok hogy egy alap nsr-nek a vége olyan kb 140-145km/h . Az én Motorom valamiért nem tud többet 130 nál A motor nem csörög nem zörög, és elég jól húz, hamar fent van 130-on, de onnan az istenért nem akar feljebb húzni . Valami a powerrel van?, vagy lehet h már ráférne egy dugó csere? Februárba vettem a motort, és akkor is így ment, de azt hittem eddig hogy az nsr-eknél ez a normális. Légyszi valaki segítsen ha tud!