Csaó! Eladó a mocim. Honda NSR 125 Raiden 1996os, 6sebességes, vizhűtéses, power szelepes, elöl hátul tárcsafékes 17e km van benne, új az első fékbetét. Telók jók, minden müszer, viszajelző müködik. ár: 170.000 érd: 0630/7335585
nekemis hasonló problémám van 6. ba 9 ezernél az istenek se akar tovább pörögni és akkor jár 130 nál és nem tom hol lehetnek folytások benne? am nekem is német a mocim! Honda NSR125 RX aki tud segítsen!
XD Én. Semmi kül, csak annyi, h szinte mindig olajos vagyok
elég ránéznem a motorra, és már összekenem magam
És sokszor beszóltak már érte, h mik már megint ezek a foltok rajtam
Buzi nemeteknel van ilyen utolagos folytas. Drossel v mi a banat a neve. De ha nemet akkor a tobbi cucca se full folytatlan, tehat ezt kiszeded meg akkor is marad benn folytas rendesen. Majom nemetek meg franciak de utalom oket. Olaszok nem pocsolnek ilyennel.
Akkor ez a CDI-t hivatott felcserélni. Szerezz egy olasz jc22-re való cdi-t(meg a hozzá való stekkert) és akkor tuti jó lesz (persze ha nincs több helyen is visszafogva)
JC-22-es.Látszik a kábeleken amik a dobozra mennek rá,hogy már gányolták (vágva lettek,hogy ezt a dobozt felrakhassák)Megnéztem egy másik nsrt ott akkora ez a doboz,mint a power elektronikája és csatlakozó van nem pedig a dobozból jön ki a kábel.Úgy tuom a németeknél szokták őket így folytani a "BOE BB 19"-essel.De azok csak 80-at mennek.Az enyém azért többet megy.
Hi, nekem kellene egy kis segítség számlapilag, mert 125/50, de ott elakadtam, hogy ha szétszedtem az órát, a mutató az istennek se jött le róla, igy nem tudom levenni/kicserélni a számlapot.
Bár ha neked van ilyen amit csak kinyomtatni kell, akkor azt kinyomtatom, egy helyen bevágom és áthúzom a mutató alatt
Úgyhogy ha tudsz akkor nekem esetleg küldhetnél egy-kettőt, amelyiken felezve van a skála. ELőre is kösz.
Sziasztok, nincs valakinek elfekvőben egy eladó termosztátja, emberi áron? Mert Hondáéknál voltam hétfőn , és mit nem mondjak áfa emelés előtt is soknak tűnt a 9400+áfa, nem hogy most...
Amúgy mióta cseréltem a fúvókákat (kösz Stephan) egész tűrhetően viselkedik a motor, kevesebbet is eszik (8 helyett 6-6,5 állandó városban), bár nem is megy úgy mint egy állat.., emiatt gondolkodom, hogy az alacsony fordulati fúvókát visszacserélem a nagyobbra, bár nem tudom mennyire nőne meg ismét a fogyasztása. Lassan eltelt a 3. hónap amióta használom, és bele is került a 3000. kilométer
Jelenleg minden király, túrázni is szoktam vele haverommal hétvégéken, szóval szépen működik a kicsike, csak sajnos 8000 előtt 3.-4.ben még mindig megtorpan, valószinű az állandó hűtés miatt, úgyhogy aki tud termosztátot, kérem jelezze.
Előre is kösz.
Tudna nekem valaki segíteni hogy mi lehet a probléma?
Nézegettem videókat nsr végsebességekről, meg itt is írtátok hogy egy alap nsr-nek a vége olyan kb 140-145km/h . Az én Motorom valamiért nem tud többet 130 nál A motor nem csörög nem zörög, és elég jól húz, hamar fent van 130-on, de onnan az istenért nem akar feljebb húzni . Valami a powerrel van?, vagy lehet h már ráférne egy dugó csere? Februárba vettem a motort, és akkor is így ment, de azt hittem eddig hogy az nsr-eknél ez a normális. Légyszi valaki segítsen ha tud!
nekem van 1
kep2003@freemail.hu
üdv
Nincs valakinek müködőképes nsr blokkja? Akinek van az lécike irjon!4
köszi
elég ránéznem a motorra, és már összekenem magam
És sokszor beszóltak már érte, h mik már megint ezek a foltok rajtam
szerintem ez az index reléje...
Azt szeretném kérdezni,hogy szerintetek ez folytás?
Bár ha neked van ilyen amit csak kinyomtatni kell, akkor azt kinyomtatom, egy helyen bevágom és áthúzom a mutató alatt
Úgyhogy ha tudsz akkor nekem esetleg küldhetnél egy-kettőt, amelyiken felezve van a skála. ELőre is kösz.
Amúgy mióta cseréltem a fúvókákat (kösz Stephan) egész tűrhetően viselkedik a motor, kevesebbet is eszik (8 helyett 6-6,5 állandó városban), bár nem is megy úgy mint egy állat.., emiatt gondolkodom, hogy az alacsony fordulati fúvókát visszacserélem a nagyobbra, bár nem tudom mennyire nőne meg ismét a fogyasztása. Lassan eltelt a 3. hónap amióta használom, és bele is került a 3000. kilométer
Jelenleg minden király, túrázni is szoktam vele haverommal hétvégéken, szóval szépen működik a kicsike, csak sajnos 8000 előtt 3.-4.ben még mindig megtorpan, valószinű az állandó hűtés miatt, úgyhogy aki tud termosztátot, kérem jelezze.
Előre is kösz.
Nézegettem videókat nsr végsebességekről, meg itt is írtátok hogy egy alap nsr-nek a vége olyan kb 140-145km/h . Az én Motorom valamiért nem tud többet 130 nál A motor nem csörög nem zörög, és elég jól húz, hamar fent van 130-on, de onnan az istenért nem akar feljebb húzni . Valami a powerrel van?, vagy lehet h már ráférne egy dugó csere? Februárba vettem a motort, és akkor is így ment, de azt hittem eddig hogy az nsr-eknél ez a normális. Légyszi valaki segítsen ha tud!