Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem húzz a leeresztőcsavaron, hátha az nincs meghúzva rendesen. Levetted amúgy a vízpumpa fedelét?
szia,
hamarosan küldöm a számlapot csak mindig elfelejtem (és most sincs nálam)
a mutatót meg ha leszeded akkor nehéz ugyanoda visszarakni (értsd nem fog pontosan mérni az óra) inkább húzd át rajta ahogy írtad.
elvileg egy sima csapágy és egy sima szimmering, Nagy László (stephan01)mindkettő számát tudja.
És pl hondákban gondolom van felújító vagy ilyesmi,de vajon kisebb boltokban is lehet?meg mennyire egyedi ez?kategóriájában azért azonos(2ütem 125ccm)?
a héten beviszem a yamahához( ) de ha speciális cucc akkor jobb lesz ha én viszem nekik mert úgysem tudnak szerezni
Akkor könnyen javítható és az szerencsés.
ja vágesz, akkor viszont annyira nem vészes, mert ennél a motornál le lehet csavarni a lapátot (állítólag). És akkor utána könnyen cserélhető a csapágy meg a tömítés.
A tengelyre rányomják, préselik a lapátot, alatta van a tömbszelence alatta a csapágy . Ha a csapágy lógni kezd vagy a szelnce elöregszik (kopik vagy nem tom ) akkor szokta engedni a vizet. Házilag nemiagzán javítható, az sem biztos hogy felújítható, de 1 vérbeli Hondás bizti tudja.
sziasztok. Jók az Athena dugók és hengerek? Nemtudja valaki?Esetleg tapasztalatok vagy ilyesmik? Megköszönném mert most tervezek felújitani egy motrot és jó árban találtam egy szettet ebből a márkából.
ez amúgy milyen alkatrész?
Nem egy olyan csavarós rászorítós cumó?
Ha valaki tud segíteni az említett dologban(van neki vagy tud olyan helyet ahol van)ne fogja vissza magát
kösz
Szinte biztos hogy tömbszelence engedi a vizet , vízszívattyú csere vagy felújítás ha lehet.
na hát ez pont nem az
ja, látom a likat, csak az a baj, hogy nem tudom megnézni, hogy az vajon hova megy -és mit csinál, mert bár van egy szétszedett blokkom, csak éppen most nincs nálam. (és fotót sem találtam sajnos).
Csak egyet, aminek fényében, tény, hogy az alsó csavar menetének a teteje ki van vágva, egyszóval tényleg van valami átfolyási hely, csak szerintem az biztos nem úgy működik, ahogy elképzeljük, mert akkor akár bármikor folyhatna onnan a dolog.
Itt az é.n képem a csavarmenet kivágott tetejéről
Na a képen bekarikáztam.mellette nemsokkal kezdődik a fedél de látszik is valamennyire.bocs h nem lett művészi fotó,de végülis kép nélkül is érthető.
de gyárilag nincs is benne sok víz
nem akarok itt ellenkezni de gyanús hogy annak van szerepe ott.
le is fényképezem aztán feltöltöm.
maximum azt megjátszom h ha maximumig csökkentem a tágulásiba a vizet és megyek vele akkor is folyatja-e még.csak így idomok és ülés nélkül kicsit kényelmetlen az akksin
nekem a hajtóműolajam volt hasonlóan titokzatos, azóta sem derült ki, hogy a lendkerék oldali részen kell e olajnak lennie, avagy nem. A lényeg, hogy egy ideig nem folyt, aztán fél óra hajtás után elkezdett csöpögni, majd 20 perc állás után abbahagyta (addigra vissza sűrűsödött az olaj)
De attól függetlenül, hogy nem tudom, hogy a lendkeréknél kell -e lennie olajnak, ha kell is akkor is biztos, hogy nem szabad eressze.
biztosan nem kéne onnan folyjon a hűtőfoyladék, mivel az gyárilag is egy nagyon mérgező (természetre káros) anyag, és emiatt márcsak környezetvédelmi okokból is biztosan tiltva van az ilyen rendszerű hűtések szivárogtatása. Lehet, hogy ki van repedve a tömítésed, vagy nincs egy csavar jól meghúzva, de ha belegondolsz elég hülyén nézne ki mondjuk egy ZXR amint egy fél literes tócsa van alatta. A motorból folynia semminek nem szabad.
de ha le van állítva nem folyik például,ráadásul megnéztem alaposan az a lyuk tudatosan van ott,nem kilyukadt vagy ilyesmi.csak nem vagyok benne még mindig biztos h ott jó ha csöpög.
amúgy a nagyra gondolok,annak az alján van,1-2 centivel beljebb a fedéltől.Azért kösz h segítesz
hát csak ha valahol folyik, akkor nem sokáig lesz tele : )
Amúgy a ház melyik részére gondolsz? arra amelyiket a 3 csavar tartja, vagy az egész nagy (oldaldekli?) a 3 csavaros kisebb cuccot megnéztem, azon nincsé' lyuk.
Na ez nem volt teljesen érthető lehet,a lényeg h ha tovább öntöm a tank alatt akkor a tágulási lesz tele.
sok van benne azt tudom egy centivel a maximum felett,viszont ez csak amiatt mert amikor öntöttem bele (nem a tágulásin keresztül) akkor oda nyomta át,és ezt későn vettem észre.tehát úgy raktam rá a kupakot a tank alatt h nem volt ott tele vízzel,viszont a rendszer valószínű tele volt mivel mondom a tágulásiba küldte át
amúgy pedig a vízpumpa házának alján van ez a lyuk.
Ja és azért is van tele mert ismét csak addig megy fel a mutató mint régen,a középvonal alá egy kicsivel
szerintem nsr ben benne kéne maradjon a víz, nekem se a vízpumpa fedelénél se a vízpumpa másik felén nincsen lyuk.
Nézd meg azt, hogy a tágulásiban a maximum felett van e a folyadék, ha igen, az már alapból rossz, meg nyilván az is, ha a minimum alatt. ha a két vonal között valahol, akkor legalább az jó.
S.O.S-be kellene egy szakértői segítség
nsr-t szétszedtem,megnéztem,kevés volt a víz,feltöltöttem,oké,viszont h próbáltam ki(idomok nélkül) amikor a viz kb a szokásosra melegedett akkor a vízpumpánál egy kicsike lyukon kicsike cseppek csepegtek.azt ott direkt van?és mi célt szolgál?nem lehet h emiatt fogyott el a vízem?vagy a másik amire gondolok h csak azért csöpög mert a tágulásiban már viszonylag sok van és a fölösleget nyomja ki?nagyon kellene a segítség,így nem merem összerakni