Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lol kötsd :D
először olvastam, hogy hülye vagy te, hogy -t ket írogatsz?
de végülis motoros fórum, ez nem helyesírási verseny
-t
Köszi szépen!Azt amúgy honnan lehet tudni,hogy hol gyártották?
A legegyszerűbb megoldás, ha veszel feszíthető hevedert (amivel cuccokat rögzítenek platón ill. utánfutin ). Azt már kb. 1000 ft-ból kapsz és az racsnisan feszít.. Már csak egy magasabb hely kell, és mindez egy lapos cucc és így átfér az idomok mellett a váz alatt stb....
Az enyémen is át van kötve. Itt egy kis segítség. Holnap reggel beszkennelem neked az egész oldalt, most csak így megy.
Értékes volt az elözö komment is. Kötsd fel valahova a hátsó fogódzkodó segítségével. Én is csináltam már igy..
Hi, ok, itt van: prostreet Qkac citromail pont hu vagy vipmail pont hu ahova tuti elmegy oda küldd légyszi (mert van hogy néha vacakol a citro és visszadobja a maileket). Előre is kösz , majd csinálok róla képet ha kicseréltem.
Kösz!
Valaki más valami értékesnek vélhető kommentel?
Kösd fel v.hova a motort és nem kell emelőszem meg emelő.
Hello mindenkinek!
Van egy R-es 2000es évjáratú NSR-em és olyan kérdésem lenne mivel a láncfújás kicsit nehézkes egyedül hogy EMELŐSZEMET lehet-e rakni az NSR-re? (a hátsó tengelyre gondolok nem az első villára)
Nemcsak a fejidom de az oldalidom kiképzése is más, meg konzol müszerfal lámpa... nem occsó mulatság meg nemkis munka f-esből r-est csinálni
adj meg egy e-mail címet
hupsz nemlehet szerkezteni?:'( ugyértem 125 f hez r es idomokat :D
Hmm thx még a váz meg minden ua. ? veszek bontóbol hozzá idomokat akkor az rámegy?
A két motor csak idomzatban tér el egymástól
Császtok.
Új vagyok itt aforumon most akarok 125 ccm re váltani :X és nézegettem a motorokat a honda nsr iszonyat megtetszett. Jogsi miatt zsé most nemnagyon van, és nsr 125 f és r között gondolkozok hogy mennyire éri meg sporolni egy 125 r re. teljesitménye ua. majdnem, v nem? powerszelepes mind2 ugye?:X tippeket tanácsokat szerettel várok előre is kössz
Balesetmentes motorozást !
Próbáltam úgyis,de semmi eredmény.És szerinted tippre melyik 2 kábelt kellene felcserélni?
Ok, köszi szépen várom.
sziasztok cserélném Yamaha dt-met 125ös speed motorra http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Olvastam olyat valahol, hogy a francia (vagy a brit) nsr cdi kábeljei nem ugyanolyan színnel vannak jelölve, tehát ugyanaz a szín nem ugyanoda vezet. 2 vezetéket át kell kötni. De legelőszöris próbáld meg azt, hogy húzd szét azt az egy szála kábelt, ami a CDI-n van a stekkerek fölött.
Nem tudom mi lehet az a lyuk, én már nem is merek semmit mondani
Utánanézek, aztán szólok ha van valami.
Sziasztok!
Kicseréltem a CDI-t (mert nekem az a folytott v.mi volt benne) egy olasz nsr-ből ami biztos nem folytott,de mostmeg nem indul el a motor.Szikrát ad,de nem tudom miért nem indul el.Mit kellene még kicserélni?Köszi előre is!
ugyan nem tudom hol van a leeresztő csavar de az biztos h a víz a képen bekarikázott lyukból jött,ezt nem lehet elnézni vagy eltéveszteni.
még nem szedtem le,nem is hinném h bármit meglátnék ott
Az azért van ott, hogy a pumpától is ki tudjon folyni a víz leeresztéskor.
Ezt most nem vágom hogy hol lehet, ha hazaértem megnézem hogy mi az a lyuk.