A legegyszerűbb megoldás, ha veszel feszíthető hevedert (amivel cuccokat rögzítenek platón ill. utánfutin ). Azt már kb. 1000 ft-ból kapsz és az racsnisan feszít.. Már csak egy magasabb hely kell, és mindez egy lapos cucc és így átfér az idomok mellett a váz alatt stb....
Hi, ok, itt van: prostreet Qkac citromail pont hu vagy vipmail pont hu ahova tuti elmegy oda küldd légyszi (mert van hogy néha vacakol a citro és visszadobja a maileket). Előre is kösz , majd csinálok róla képet ha kicseréltem.
Hello mindenkinek!
Van egy R-es 2000es évjáratú NSR-em és olyan kérdésem lenne mivel a láncfújás kicsit nehézkes egyedül hogy EMELŐSZEMET lehet-e rakni az NSR-re? (a hátsó tengelyre gondolok nem az első villára)
Császtok.
Új vagyok itt aforumon most akarok 125 ccm re váltani :X és nézegettem a motorokat a honda nsr iszonyat megtetszett. Jogsi miatt zsé most nemnagyon van, és nsr 125 f és r között gondolkozok hogy mennyire éri meg sporolni egy 125 r re. teljesitménye ua. majdnem, v nem? powerszelepes mind2 ugye?:X tippeket tanácsokat szerettel várok előre is kössz
Balesetmentes motorozást !
Olvastam olyat valahol, hogy a francia (vagy a brit) nsr cdi kábeljei nem ugyanolyan színnel vannak jelölve, tehát ugyanaz a szín nem ugyanoda vezet. 2 vezetéket át kell kötni. De legelőszöris próbáld meg azt, hogy húzd szét azt az egy szála kábelt, ami a CDI-n van a stekkerek fölött.
Sziasztok!
Kicseréltem a CDI-t (mert nekem az a folytott v.mi volt benne) egy olasz nsr-ből ami biztos nem folytott,de mostmeg nem indul el a motor.Szikrát ad,de nem tudom miért nem indul el.Mit kellene még kicserélni?Köszi előre is!
ugyan nem tudom hol van a leeresztő csavar de az biztos h a víz a képen bekarikázott lyukból jött,ezt nem lehet elnézni vagy eltéveszteni.
még nem szedtem le,nem is hinném h bármit meglátnék ott
először olvastam, hogy hülye vagy te, hogy -t ket írogatsz?
de végülis motoros fórum, ez nem helyesírási verseny