Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tanácsot, de megoldódott a probléma. Nem volt bent elég víz
hali most olvasom milyen gondjaid vannak. tipp: járasd a mocit alapjáraton kb 3 percig utána kezd el lassan felhúzni a gázt kb 7-8ezerig közben nézd a kiegyenlítő tartályt, ha bugyog(nem forr)akkor hengerfejtömítés csere. ha nem akkor amit itt leírtak a fiúk azokat játszd végig. el ne indulj vele mert 2 perc latt megsül a dugód.(milyen jó hogy nemsokára lesz egy felújított henger garnítúrád)
Ha kevés a víz, nincs ami hűtse.
Tehát ha az a tartály nem kiegyenlítő, akkor biztos hogy kevés a víz benne.
Thermon van 1 pici lyuk amin le tud legtelenedni de ha keves benn a viz akkor mind1.. :D Meg radiator lehet dzsuvas mas nemnagyon lehet..
Sziasztok! Van egy Honda rfv400-as gépem eladó. Ha valakit érdekel írjon! 550eFt-os áron!
Még vmi
Ezen nincs külön légtelenítő a vízpumpa körül mint a régi wartburgokon?Azok ugye nem tudták önmagukat rendesen légteleníteni.Ha lenne akkor eggyel több hiba játszik még
sztem egyszerű
vízpumpa nem igazán hinném h tönkremenne
elvileg levegős sem lehet hosszú távon
a kevés víznél kétlem h így viselkedne,mivel a termosztátnál elvileg ezek is mint az autóknál egy kicsit át tud szivárogni(ezzel zártam ki a levegőt is,persze lehet hülyeséget mondok,ne kövezzetek meg )
pillanatnyilag a termosztátra gyanakszom,aztán majd ha kedvem lesz meg is nézem,nem csak fejben javítom meg
ezen kívűl szerintem nem sok más lehet(hengerfejes vagy nem is meleg csak meleget mutat)-kábé ezzel a kör bezárult.nem?
(mondom lehet fele hülyeség,én így képzeltem el,de még a gyakorlat hiányzik)
Őriszentpéter
Merrelax?
Megmondom őszintén még szét se szedtem Nem rég lett meg a műszaki, eredetvizsga, meg átírás, addig meg nem nagyon motoroztam vele:)
Fel alatt 1mm el, ott all ha minden okes. De bazz ennek a moccnak nincs vmi bonyolult hutorendszere, rajohetnetek, hogy mibaja!
Egyébként normális körülmények között hol állna a mutató? Mert kb 2 hete mikor hozatam haza 200km esőben akkor nem ment nagyon fél fölé
Nekem az az érdekes hogy felmegy a piros alá és utána ilyen 80-as tempónál visszahül, ha húzom neki felmegy aztán megint visszahül.
és lehet, hogy csak a hőgombád golyózott be :D
(persze nem gondoltam ezt a mondatot komolyan)
Akkor tenyleg keves! Tagulasiba hiaba van ugy kepzeld el mintha ott se lenne...
Nekem fehérvártól füredig piros alatt,de közép felett,aztán utána belement a pirosba,mivel figyeltem végig azonnal leálltam,mégegyszer eljátszotta aztán ott is hagytam.
Hát igen, nekem pénteken lenne egy utam Sopronba, az is 120km, de nem merek elindulni vele így.
Ne is.Én inkább hagytam a balatonon 120km-re tőlem,másnap mentem vissza érte.Annyit nem ér az egész ha megsütögetem

Kondi!Ha tehát kevés a víz(mert erre is van teóriám) akkor tényleg kevés,hiába van a tágulásiba?Ez lenne a legolcsóbb probléma,bár a vízpumpa nem tudom milyen költségben lenne.
Igen! Tagulasi tartalyba csak befele tud menni viz, vissza a rendszerbe nem. Nem olyan mint a kocsikban a kiegyenlito.. Enis csak neztem amikor megtudtam..
Kösz a segítséget mindenkinek, csak tisztában akarok lenni vele hogy ez jó így vagy sem. Nem szeretném felforralni:)
Jól van látom azóta mindenki leírta pontosan mire nekem is sikerült elküldeni.
Köszi a segítséget, holnap megnézem:)
idomok(összes) meg a tank lemegy és alatt közvetlenül ahogy Just is írta.egyébként érdekes mostanában nem is szólok de mindenki leb*ssza saját magát,mikor nekem eszembe se jutna.Komoly tekintélyem lehet
Remélem nekem is hamar megoldásra kerül a probléma.
A tágulási tartályba tehát hiába van víz ha amúgy nincs elég onnan nem fog a hűtésbe menni?(legalábbis így értelmeztem)
termosztát meg a hengerfej tetején, amire megy a vízcső is. ( 2 csavar tartja a fedelét, amik egyben a hengerfej csavarjai is)