szóval 2 faridom leszed, aztán a tank leszed, óvatosan kipattint a fejidom fülei mögül (ha R ed van és nem F ed) és alatta van a kupakcucc. de azt csak hideg motornál tekerd ki ha élni akarsz :D
jólvan mondom vazze, már azt sem tudom hogy néz ki szerencsétlen hondám, megnéztem egy képet, és utána jöttem rá, hogy egyáltalán melyik lehet a kiegyenlítőtartály, mert teljesen másra emlékeztem, még most sem vagyok teljesen képben.
Tudom akkor meg miért írok hülyeségeket? hát azért mert akkor még azt hittem, hogy jót írok :D
Az a baj, hogy az nem kiegyenlito tartaly hanem csak ilyen tagulasi valami. Lenyeg, hogy onnan viz nemtud visszamenni a rendszerbe. Annyi szerepe van kb, hogy ha felforr a vized akkor ne a labadra nyomja a forro vizet..
Szedd le a vizbeonto sapkat ott latszik, hogy van-e benn eleg. Nezd meg radiator lamellai nincsenek-e eltomodve.
Ez megvan hamar ha igy se ok akkor johet a termo/vizpumpa..
Amugy 2 evente illik cserelni a fagyallot. Sztem mosd at a rendszert deszt vizzel, aztan vegyel bele uj fagyallot..
Így van,bár szerintem ha belenézel napsütésben is meg lehet állapítani h jó,és nem kell leszedni.viszont ha olyan van úgyis mindent le kell,még a tankot is
Stephan akkor majd megnézem a vízpumpát,a víz a kiegyenlítőben jó volt,meg ha már vízpumpa úgyis újra kell víz akkor teletöltöm a tank alatt.Ezen kívűl mi lehet még?
(Az biztos h amikor jelzett h forr tényleg meleg volt,nem téves riasztás)
első lépésként asszem nézd meg, hogy a kiegyenlítőtartályban van e hűtőfolyadék.
Ha "macskalámpásod" van, akkor ezt a tartályt a tank alatt találod meg, ha körlámpásod, akkor meg baszhatod szét a motort, hogy meg tudd nézni, ugyanis az oldalidom takarja.
Asszem valahogy így kell elkezdeni.
hát ha én azt tudnám, működés finomhangolásával nem sokat kellett foglalkozni az én motoromon. Asszem ilyen kisebb beállítanivaló az enyémen az az első és a hátsó fékpofák voltak, meg amikor vittem műszakira a zöld helyzetjelzőket kicserélni.
Sziasztok! Szerintetek az normális ha a vízhőfok jelző óra felmegy a piros széléig? A pirosba nem megy bele de a széllég fel szokott, ha jobban húzom neki vagy ha csak lassan megyek. De van hogy felmegy és utána visszaáll középre. szerintetek jó ez így?
egyszer volt olyanom, hogy csepeli gyorsforgalmin megyek 130-140 (végsebesség) körül, "mint egy őrült", mindenkit kielőzök, kacsázok a két sáv között, aztán úgy félúton a két végpont között lerohadt a motor (nem tudom 140 nél melyik motor áll csak úgy le). És utána láthatott mindenki akit megelőztem, ahogy tolom a járdán a motort. :D
Biztos elég jól mulatott az autós, aki észrevett mindkét alkalommal :D
Tudom akkor meg miért írok hülyeségeket? hát azért mert akkor még azt hittem, hogy jót írok :D
Szedd le a vizbeonto sapkat ott latszik, hogy van-e benn eleg. Nezd meg radiator lamellai nincsenek-e eltomodve.
Ez megvan hamar ha igy se ok akkor johet a termo/vizpumpa..
Amugy 2 evente illik cserelni a fagyallot. Sztem mosd at a rendszert deszt vizzel, aztan vegyel bele uj fagyallot..
Stephan akkor majd megnézem a vízpumpát,a víz a kiegyenlítőben jó volt,meg ha már vízpumpa úgyis újra kell víz akkor teletöltöm a tank alatt.Ezen kívűl mi lehet még?
(Az biztos h amikor jelzett h forr tényleg meleg volt,nem téves riasztás)
Ha "macskalámpásod" van, akkor ezt a tartályt a tank alatt találod meg, ha körlámpásod, akkor meg baszhatod szét a motort, hogy meg tudd nézni, ugyanis az oldalidom takarja.
Asszem valahogy így kell elkezdeni.
Biztos elég jól mulatott az autós, aki észrevett mindkét alkalommal :D