Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem csak egy ilyen akcióm volt, de azóta megfogadtam hogyha a km számláló elhagyja a 200-at, nekiállok benzinkutat keresni. Nem egy jó sport tologatni. Főleg nem a legnagyobb forgalomban. Meg nem kicsit égő is.
Háháááá :D
Hát így már én is jártam, h elfelejtettem tankolni XD
Az volt benne a pláne, h ez eszembe se jutott. Leállt a motor alattam, nem gyertya, mást meg... hát most úgy nagy hirtelen az út szélén úcccse tok vele kezdeni, na felhívtam egy barátomat, h jöjjön értem, mert nem tom mi van. :D Jött is a drága futóval , szerszámos ládákkal, :D Örült nekem nagyon, mikor rájöttem, h csak benzin nincs
De toltam már akkor is, mikor beköpte a gyertyát, mert természetesen akkor nem volt nálam gyertyakulcs (yeah), meg még párszor....
Hmmm, jó kis edzés, az tuti
majd beleírhatod ezt is a doc be, mert átkerestem és nem volt benne : )
Ami a tulaj farából jön:)
ismerős, történt már velem ilyesmi, de már nem emlékszem, hogy mikor, és hogy miért, de ha annyi ereje sincs, hogy elinduljon azt nem feltétlenül jó üzlet megvenni.
Asszem azután volt ilyen az nsr em amikor kihoztam a szervizből, és akkor viszont azóta sem tudni, hogy mi volt a baja, de nem biztos.
szerintem a "nagyobb csőre"(szívócsonkra) és a benne lévő reed szelepre is gondolhatott, és azt sem igazán kéne kiszedni egy membránvezérelt motornál.
az egyébként az olajcső, és ha lehúzod a karbiról és mész vele, kb kinyírtad a motort.
mi az a farslevegő?
rakj képet mert ez így elég furcsa.
Lenne még valami.Nem ide tartozik,de lehet hogy tudnátok segiteni.Haver szeretne venni egy Yamaha TZR 125öt,96os kiadásút.A tulaj nemtudja mi a baja,belehet gyujtani de ha indulna el vele lefullad rögtön.Lehet valami nagyobb gondja szerintetek?
emberek,szerelgettem a mocit és észrevettem hogy azon a ´csövön´ ami megy a karbiból a motorba,nemtudom mi a pontos neve,azon van a közepén egy szelep szerüség.Mi lehet az?Olyan mintha oda rá lehetne tenni még valamit,de nem jövök rá mit.Tudtok segiteni?Ha nem érthető akkor valamikor lefényképezem és megmutatom.Nem lehet hogy valami féle folytás?Lehet hogy nagyobb fordulatnál farslevegőt kap és igy nincs olyan teljesitménye a motornak,vagy én nemtudom.De lehet nitró megy rá :D
nem a 3 ezret arra írtam amennyit összesen motoroztam. a tolás nyilván kevesebb.
Tudom hogy nem volt nagy élmény, mert én is vezettem, a hidas lejtőn pl :D meg a dombunkon felfele, amikor beraktam véletlen 1esbe, és Dani meg tolta. szegénynek majdnem leszakadt a lába.
azért az nem volt 3ezer km, amúgy az jó kirándulás volt, vezetni se volt nagy élmény :D
hát meg a karom is mert az a tetű motor mindig dőlt az egyik irányba : ) Bár mondjuk érdről nagyrészt úgy hoztuk haza, hogy hol egy simsonnal, hol egy robogóval toltuk a hátsó lábtartónál fogva. (azért kellett váltani a 2 motor között, mert mindig túlmelegedtek)
Én is toltam egyszer mert elfelejtettem hogy tankolni is kellene. Bár az csak pár száz m volt.
A vádlijaid gondolom rendesen megerősödtek ?!
Hát nem, de azért elég sokat.
Először érdről csepelre, aztán szigetszentmártonról szintén csepelre, aztán blahától westendbe (budapest) meg még a kisebb utak is. (lendkereket leszedetni a gumisnál, emzolitól hazatolni, stb)Szóval toltam én ezt a szart eleget. Lassan kéne rá ilyen matricát szerezni, ami az ajtókon van, hogy "tolni".
Mondjuk így
: ( : (
: )
hali. van hengerem hengerfejem meg karbim is ha kell.
akkor tárgytalan mert pont ezek megvannak
de azért kössz
helló
3000 km-t toltad?
Ahham :) nyéki :)
Manuál elment : )
Értem
Ez elöző tulaj kicsit szétbaszta meg sima nsr ré vált majd nem azért kénének az infok hogy tudjam hogy hogyis állok a gép szerkezetével. Azt tudtam hogy 1 gyürüs a gép csak az is el van baszva mert már meg van hüvelyezve meg abba is belle van már huzva
És mopst azért kellenének az infok meg a leirások hogy a eredeti állapotba visszaállitani( cdi, karbi, légszürő mert most 1 szar van ralyta áttétel stb...
Ha tudnátok segiteni azt nagyon megköszönném