Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a legerosebb 125 os NSR ami valaha letezett. Regebben kicsit utananezegettem. Gyarilag sport kipuff, zorall CDI, komolyabb henger, allithato telok stb.. Mibol gondolod, hogy folytott? 13-36 sztem nem a gyari attetele valszeg azt mar vki cserelte... Elol 14-15 os lanckerek lehetett gyarilag..
Az az Sport Produktion
Igen olasz és Sp
Onan gondolom hogy folytot mert az áttétel is az mert 13/36
ha tud még valaki valamit azt meg köszönöm!
evics1991@hotmail.com
A mocid olasz + NSR 125 SP (Sport-Sondermodell)
ha dobsz egy mail címet küldök manuált....
Hellosztok!
Látom, hogy most mindenki benne van a folytatlan verziok keresésében. Meg tudná mondani nekem valaki hogy nsr 125 Sp hez hol találok adatokat (folytások, teljesítmény, szervíz manuál,stb...) Ja meg ha az segit a motorszám ZDCJD00......
és PGM-3-as
A segitséget elöre is köszönöm!
További szép estét!
helló ha van macskalámpáshoz valód, felezettben is az érdekelne.
köszi
Te is Borsodi vagy?
macskalámpás nsrre kéne nekem plexi, első lámpabúra, és tükrök. Akinek van lécci írjon. Elöre is kössz.
ja igen, a 3ezerbe a tolások is beleszámítanak, mert a km óra akkor is mér.
jól teszed. én tavaly ilyentájt vettem egy nsr -t 220 ba, azóta összesen (motor árával együtt) 500 ezer forint körül költöttem rá, és egy olyan 3ezer km -t ha mentem vele
Szerintem sem :)
Nem NSRhez méltó teljesítmény
Már eldöntöttem, hogy nem fogom. Szép moci, de ha veszek nem akarom állandóan szerelni, meg annyit költeni rá, hogy már másikat vettem volna...
akkor szerintem ne vedd meg. lehet hogy szarrá van kopva a henger.
Próbáltam úgy is, akkor 1, 2, 3.-ba ment is mint a repülő szemetes , 7-8 másodperc alatt fent volt 100-on, de 4, 5, 6 már csak tempótartásra volt elég.
a dugatyú vas? áztááá kurváááá az brutális lenne ha tényleg vasból lenne
az is lehet, hogy a power állt be teljesen, olyankor van az, hogy a legkisebb emelkedőn is 7 ezerig semmit nem húz a gép, de olyankor azt kell kipróbálni, hogy elrajtolsz vele (10-12 ezerről), és folyton 8 felett tartod a fordulatot, és akkor mennie kell.
Hát akkor tuti nem a 30 lovas vagy szar már a dugó az enyém is ilyen volt amikor még gyári kipuffos teljesen folytott volt
4e-5e, volt amikor 6e-nél is. 1.-be, 2.-ba, 3.-ba szépen kiforgott, de 4.-től alig. 5.-6. meg csak a tempó megtartására volt elég, szél 100% h mefogta volna. Kipufogó gyári rajta.
Hát azt kéne tudni h biztos a 30 le-ős változat-e ha az akkor igen elég gyanús ha a full folytott akk normális kipufogó gyári? meg mien fordulat volt az amikor visszahörgött?
Meg nekem eléggé gyengének tűnt 7e alatt, előtte csak 1X mentem MITOval és RS-el, de azok 7e-ig pörgetve is simán gyorsultak.
*gyanús
Na sziasztok. Elmentem megnézni az NSR-t, amit írtam pár nappal ezelőtt. 6e-ig szinte totál halott volt a gép, sőt le is hörgött alkalmanként. 7e-től megindult rendesen, ha húztam neki 8 sec alatt volt 100-on, de onnan megint totál meghalt 120-nál sehogy se akart többet menni, pedig a 30 lovas változat. Ha csak 6e-ig pörgettem, 70-nél többet sehova se akart menni. Az ára miatt nekem kicsit ganyús, mert 97-es és 185E... Valaki hozzászólás, tanács, javaslat? Ja ás állítólag fél évet állt...
Hellosztok. macskáshoz kellene nekem plexi, tükrök, első lámpa bura{Nem komplett lámpa} és a bal első index. Akinek van az legyen szives írjon .