elvileg ugye kicsi a valószínűsége, hogy beesik, de nem érdemes kipróbálni, hogy beesett -e, mert ha igen, akkor az új hengert is baszhatod a kukába, mert a kis darabkák felhúzzák a réteget. Nem beszélve, hogy akkor a csapágyak is sérülhetnek, ha beesik, szóval ha törött a gyűrű, a blokkot szét kell szedetni valakivel. Jelen esetben meg kell kérdezni a tulajt, hogy a gyűrű törött -e, és ha igen akkor én azt már nem venném meg, még ennyi pénzért sem.
Ugyan ezt játszom most én is végig, csak én a szar motort nem 90 ért vettem hanem 220 ért.
Köszi a választ! Hüvelyezés nem tom mennyire tartós, inkább egy használt hengerrel oldanám meg. Széthúzni remélem nem kell, az már nagyobb meló lenne. Gyűrű darabokat általában kinyomja kipuff nyílásánál, nem? Vagy valószínűbb, h beesik a karterba?
A műszaki csak 4360 ha a közlekedési felügyelet csinálja.
De csak akkor ennyi, ha alkalmas. Mert ugye illik átnézni előtte nem kell-e valamit cserélni, az meg szokta nyomni a költségeket.
Mondjuk szerintem 100 ból kijön új henger+dugó+gyűrű+blokkszéthúzás(kimosatni).
A használt hengerrel meg az a baj, hogy nem fogod tudni, hogy mekkora túlméretes dugót vegyél bele (hacsak el nem viszed leméretni)
Ha hüvelyezed, az mondjuk 30ezer+ a dugószett még egy 20 as körül van, a blokkot akkor is érdemes széthúzni. Így kicsit olcsóbban kijössz. (a blokkot csak akkor kell széthúzni ha a gyűrű is törött)
Lábtartó szokott hozzá lenni, még magyarországon is. (bár most csak baloldalit találtam hirtelen, de szerintem használtan 5ezernél nem kerül többe.
Műszaki az asszem 15 ezer, eredetvizsga az is valami olyasmi, és utána írathatod át, ha tényleg rendben vannak a papírjai.
Csak ezzel az a baj, hogy ki tudja mennyi baja van még, hiszen az alacsony kompresszió miatt nem tudod rendesen kipróbálni.
Mi a véleményetek erről a mociról?
http://www.hasznaltauto.hu/3076733_honda_nsr_
1992
Mennyiből lehetne helyrehozni?
Használtan mennyiért lehet kapni hengert hozzá?
aha kössz a helpet.Mostmár a láncomnak is annyi teljesen,5000 fordulat felett egyből ledobálja,teljesen ki van nyúlva.Nincs győr környékén valahol motor bontó?Nemtud róla valaki?Az új marha drága:S Még egy kérdésem lenne.Szerintetek az normális hogy ha beinditom a motrot simán kivehetem a kulcsot?A motor szépen megy tovább kulcs nélkül is.El lehet kopva,vagy ez ilyen?
elállítani nem negyon tudod, kivéve ha eltekered a két csavart az oldalán, illetve az úszóra vigyázz hogy az ne hajoljon el. A 2 csavarral pedig csak az alapjáratot lehet szabályozni, egyik az alapjárati levegő csavar, másik meg a súbert emeli felfele. Magát a karbit a fúvókák cseréjével lehet állítani.
Ha 6.ban nem húz akkor vagy nincs már kompresszió, vagy túl hosszú az áttétel, vagy csak folytottak a fúvókák(értsd kisebbek mint kellenének)
Mindenesetre az olajcsövet ne felejts el visszadugni amikor összerakod!
köszi!hát 5osben még ugy ahogy húz egy kicsit,de 6osban már csak max tartani tudom a sebességet.Ha leveszem a karbit és széttszedem akkor nemkell utána beálligatni valamit ha vissza akarom tenni?sajnos ilyen tipusu motrokat még nem szereltem és nemnagyon értek hozzá.
nem hiszem hogy szükséged lenne 32-esre. Csak nézd meg hogy mekkorák a fúvókák a 28-asban, és ha szükséges, cseréld őket. Ide be szoktak írva lenni a folytatlan méretek. A folytatlan áttétel 14/36 amivel elvileg 150-et megy 11 ezren. Ezt lehet növelni, csak a kérdés az hogy ki tudja e forgatni majd a 6.at (lesz e ereje). E miatt kell elöbb fúvókákat belőni.
A lánckereket most hirtelen nemtudom megmondani,majd megnézem de úgyis új láncot és fogaskerekeket kell rá vennem mivel annyira kinyult hogy néha már le is dobja.Milyet érdemes rá szerezni?
Ugyan ezt játszom most én is végig, csak én a szar motort nem 90 ért vettem hanem 220 ért.
De csak akkor ennyi, ha alkalmas. Mert ugye illik átnézni előtte nem kell-e valamit cserélni, az meg szokta nyomni a költségeket.
A használt hengerrel meg az a baj, hogy nem fogod tudni, hogy mekkora túlméretes dugót vegyél bele (hacsak el nem viszed leméretni)
Ha hüvelyezed, az mondjuk 30ezer+ a dugószett még egy 20 as körül van, a blokkot akkor is érdemes széthúzni. Így kicsit olcsóbban kijössz. (a blokkot csak akkor kell széthúzni ha a gyűrű is törött)
Lábtartó szokott hozzá lenni, még magyarországon is. (bár most csak baloldalit találtam hirtelen, de szerintem használtan 5ezernél nem kerül többe.
Műszaki az asszem 15 ezer, eredetvizsga az is valami olyasmi, és utána írathatod át, ha tényleg rendben vannak a papírjai.
Csak ezzel az a baj, hogy ki tudja mennyi baja van még, hiszen az alacsony kompresszió miatt nem tudod rendesen kipróbálni.
Mi a véleményetek erről a mociról?
http://www.hasznaltauto.hu/3076733_honda_nsr_
1992
Mennyiből lehetne helyrehozni?
Használtan mennyiért lehet kapni hengert hozzá?
Ha 6.ban nem húz akkor vagy nincs már kompresszió, vagy túl hosszú az áttétel, vagy csak folytottak a fúvókák(értsd kisebbek mint kellenének)
Mindenesetre az olajcsövet ne felejts el visszadugni amikor összerakod!
Lassan kész lesz :D