Na jó,de legalább ne írjatok neki marhaságokat.Az volna a legegyszerűbb ha elvinné olyan szerelőhöz,aki egy-két dolgot el is magyarázna neki.Akkor tán a gép is rendbe jönne,meg ő is tanulna egy keveset.
én sem értek hozzá, pedig én aztán nem fórumon tanultam, hanem az életben, és már kb 1 éve csak szopok a motorokkal. Mostmár össze tudok rakni valamit, de csapágyberakás, vagy kivétel, ilyesmi nem megy. kis segítséggel még a váltómat is össze tudtam rakni, és mostmár bármikor menne újból, de ahhoz is meg kellett mutatni, hogy egyáltalán mi hogy van, a szervizkönyvben mi -mit jelöl. Most be lehet baszni egy képet hogy ez a henger ez a dugó, de ha nekiáll szétgányolni, akkor lesz a motorjából roncs, nem pedig akkor ha megmondjuk neki hogy rámolja el szervizbe.
fórumon nem lehet beletanítani az embert, ott kell állni mellette, látni mit csinál mondani mit csináljon, egy dugócserét nem lehet csak úgy leírni, főleg ha azt sem tudja hogy mi az egyáltalán.
Gondolom te sem a hajtóművel kezdted a szerelést hanem mondjuk a bal tükörrel vagy ilyesmivel, alap hogy ezen a mocin (NSR125) 1 kipuffogórendszer van, a csávó meg azt mondta 2 őt szedett le, szóval már ott sántít valami. (egyáltalán mire hihette az hogy kipuffogó?) nem hiszem hogy bárki fórumon megtanul motort szerelni...
Mikor 84-ben megvettem első Rigámat,én se értettem hozzá,csak az osztálytársak és keresztapám segített.Minden kezdet nehéz,de ha vannak segítőkész kollégák,gyorsan tanul az ember.Így viszont bárkivel könnyű megutáltatni a motorozást,pedig jó is az.
de ha ennyire nem tudja, hogy mit hol keressen, azt nem lehet így fórumon elmagyarázni neki. azért írtam én is, hogy inkább vigye el valakihez, mert ha szétszedi úgy, hogy nem ért hozzá, az nagy kibaszás saját magával is, meg azzal is akinek majd össze kell raknia
Ne szivassátok szerencsétlent,inkább segítsetek neki,ócskavast nem csinál abból a motorból.Lehet koszos a gyertya,nincs szikrahézag,kijött a trafóból a gyertyakábel,de a trafó is lehet hibás,vagy a gyújtó elektronika.Az is lehet nem kap tápfeszültséget a gyújtáskör,mert a gyújtáskapcsoló nem ad át.Vagy a lendkerék alatti jeladó nem jó,de ezt hagyjuk utoljáraehhez le kell húzni a lendkereket.A gyertyát a hengerfejből kell kitekerni,és a többi is kívül van,ezért nem kell leszedni a blokkot.Keríts valahonnan villamos rajzot,addig ne is fogj hozzá,bár ha ennyire nem megy,akkor szerelőt javaslok.
szia!
azt hiszem,én segíthetek...a dugattyú,a karmantyú mellett van,ha leveszed a jobb oldali borítást,akkor látsz egy 41-es nagy anyát.vigyázz,mert van egy 42-es is,az nem az,az a kartergáz szabályozó szelepállító.na,leveszed a 41 !-es anyát,majd kiveszed alóla a gumikarmantyút,ez egy pina alakú tömör acél dolog,ami rugózik is.na az alatt van a dugattyú,kb olyan,mint egy gyertyapipacsavar.abba megy a kék,és a piros kábel...ha minden igaz,akkor felcserélték,és belever a hajtókarba...ez lesz a hiba,legalábbis nekem ez volt!
Ha nincs bent dugattyú akkor nem sok esély van az elindítására, 2007-es meg nem lehet, mert 2001-ben leálltak az nsr gyártással, és ha jól tudom 2003-ban fogyott el a készlet.
ja és még annyit szeretnék hozzá füzni hogy nemlehet hogy azért nem megy mert le van fojtva?ahogy láttam főleg a kipufogókat szokták fojtani,de levettem mindkettőt és ugy se megy:S mi lehet a baj? segitsetek léccci!
én vettem nemrég egy homda nsr 125öt és valamiert nem gyujt be.Aztmondták hogy lehet a dugattyúm nemjó,de már szétt szereltem az egész motrot de nemtalálom sehol:S hol keressem?már az összes boritást is és mindent széttszereltem a motron.Kérem segitsetek! amúgy 2007es kiadás.
a szerelő annyit magyaráz el neki, hogy miért kerül 140ezerbe a javítás
Gondolom te sem a hajtóművel kezdted a szerelést hanem mondjuk a bal tükörrel vagy ilyesmivel, alap hogy ezen a mocin (NSR125) 1 kipuffogórendszer van, a csávó meg azt mondta 2 őt szedett le, szóval már ott sántít valami. (egyáltalán mire hihette az hogy kipuffogó?) nem hiszem hogy bárki fórumon megtanul motort szerelni...
azt hiszem,én segíthetek...a dugattyú,a karmantyú mellett van,ha leveszed a jobb oldali borítást,akkor látsz egy 41-es nagy anyát.vigyázz,mert van egy 42-es is,az nem az,az a kartergáz szabályozó szelepállító.na,leveszed a 41 !-es anyát,majd kiveszed alóla a gumikarmantyút,ez egy pina alakú tömör acél dolog,ami rugózik is.na az alatt van a dugattyú,kb olyan,mint egy gyertyapipacsavar.abba megy a kék,és a piros kábel...ha minden igaz,akkor felcserélték,és belever a hajtókarba...ez lesz a hiba,legalábbis nekem ez volt!
ebay.de
ebay.co.uk
global.ebay.com
én nem akartam ennyire "szókimondó" lenni