Igen szokták. Abból a CI626-os a folytatlan változat. Azért is elkérnek közel 20e-t, vagy többet. Az ebay-en is kb €100-150.
A kipuffról annyit hogy sztem hiába szeded ki belőle a folytást, az igazi akkor is egy sport rendszer. A gyári sokkal nehezebb is. Egyébként a kipuff is kétféle képpen van korlátozva. Az egyiknél csak furkálni kell, a másik változatnál szét kell vágni.
A membrán nem is annyira lényeges, de abból is szoktak karbonosat belerakni.
Ami visszafogja még:
-szűkítőlemez a légyszűrőben
-szűkítő a szívótorokban.
Abban nemtom hogy igazam van-e, de sztem a teljesen nyitott olasz nsr szívótorok gumija más mint a többié.
A gyári adat szerint 160 a vége(ez van a users manual-ban is), de én még nem mentem olyannal ami annyit produkált volna(és nem is láttam olyat). Arról nem is beszélve hogy marhára nem tesz jót neki, mert infravörösig kell kihuzatni minden sebességben hogy annyit menjen. Egyszóval kinyírod vele.
rendben, köszi az info-t. A cdi-t szokták folytani(?), arról tudtok valamit?
illetve milyen folytás lehet még benne?
amiről tudok: kipufogó, membrán, karbit át kell fúvókázni, láncszett.
van még valami, vagy ezek kivétele után mennie kell 160-170-et?
Akinek folytatlan, mennyit megy óra szerint?
valószínű, hogy igazad van, már bolygattam meg őket, csak nem figyeltem oda, azt hittem csak a cdi t pakoltál olyan nagy dobozba.
pont azt néztem, hogy 78 as vagy 124 es powerem van. 78 as volt.
Ez egy power vezérlő elektronika.
Szinte ugyanez a körlámpásé is, csak mások a stekkerek, meg rövidebb a zsinórja.
Amire Te gondolsz, az sztem a fesszabályzó meg az önindító reléje.
nem, ez a power elektronika.
Amúgy nem tudja valaki hogyan lehet ezekből a folytást kiszedni hogy kinyisson teljesen? Vagy honnan lehet folytatlant venni?
ez nem inkább egy CDI vagy mi a tököm? a powervezérlés asszem 2 egységből áll de mindkettő kisebb ennél. Vagy 1 egységből nem tudom, de kisebb mint ez. vagy nem? és elvileg valami TV 78 vagy TV124 van ráírva.
A kipuffról annyit hogy sztem hiába szeded ki belőle a folytást, az igazi akkor is egy sport rendszer. A gyári sokkal nehezebb is. Egyébként a kipuff is kétféle képpen van korlátozva. Az egyiknél csak furkálni kell, a másik változatnál szét kell vágni.
A membrán nem is annyira lényeges, de abból is szoktak karbonosat belerakni.
Ami visszafogja még:
-szűkítőlemez a légyszűrőben
-szűkítő a szívótorokban.
Abban nemtom hogy igazam van-e, de sztem a teljesen nyitott olasz nsr szívótorok gumija más mint a többié.
A gyári adat szerint 160 a vége(ez van a users manual-ban is), de én még nem mentem olyannal ami annyit produkált volna(és nem is láttam olyat). Arról nem is beszélve hogy marhára nem tesz jót neki, mert infravörösig kell kihuzatni minden sebességben hogy annyit menjen. Egyszóval kinyírod vele.
illetve milyen folytás lehet még benne?
amiről tudok: kipufogó, membrán, karbit át kell fúvókázni, láncszett.
van még valami, vagy ezek kivétele után mennie kell 160-170-et?
Akinek folytatlan, mennyit megy óra szerint?
pont azt néztem, hogy 78 as vagy 124 es powerem van. 78 as volt.
A TV-78 a folytatlan, a TV-124 a folytott.
-Majosháza
Szinte ugyanez a körlámpásé is, csak mások a stekkerek, meg rövidebb a zsinórja.
Amire Te gondolsz, az sztem a fesszabályzó meg az önindító reléje.
Amúgy nem tudja valaki hogyan lehet ezekből a folytást kiszedni hogy kinyisson teljesen? Vagy honnan lehet folytatlant venni?
Agip Racing 2t 2900Ft
Postaköltség
-utalásnál:1000Ft
-utánv
ételnél:1980Ft
10et veszel 11et kapsz
Tel:06306294424
E-mail:bencex15@freemail.hu