hát az a helyzet hogy átnéztem az egészet és semmit nem találtam! egyépként egy ilyen túlfolyószerüségen folyik a blokk alján és ráfolyik az önindító egy ilyen kicsit lelógó részére és onnan csöppen le! szerintem, de lehet hogy nem a túlfolyón folyik hanem ott az önindítónál, de nemtom! de már annyira nem vészes! a féknek meg szerintem rájöttem a bajára, csak túl meleg volt neki! mert csak 2 napig csinálta amíg 30 fokok voltak! de a mai napon már semmi nemvolt vele, mer ma csak 20 fok volt! de a motor még mindig nemakar jól indulni, szerinted milehet vele! a multkor már egyész szépen indulgatott már aszittem megjavult, de ma megint alig indult! egyszerüen nem értem!
az nemlehet vele hogy az olajozás bóvdenét egy kicsit elállítottuk amikor szétszedtük, és lehet hogy túl sok olajat kap indításnál? mer ha így nem indul, és sikerül elindítani akkor füstöl mint ökör!
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek mit tud dobni egy sportkipufogó egy nsr-en?
Hangilag tud rajta javítani valamit, mert mondjuk jó lenne ha mélyebb lenne a hangja.Esetleg teljesítményen mennyit dob?
Egyszóval, megéri?
Sziasztok! Én új vagyok itt, nemrég vettem egy Honda nsrt! Viszonylag jó állapotban van a motor de apróbb javítanivalók vannak rajta. Valaki nem tud véletlenül körlámpás nsrhez láncvédőt, kormányzárat és kuplungkart eladót? Előre is köszönöm!
A 825-ös oldal alján van róla egy rakat kép. 65000 az ára.
Innen van: link
vagyis pontosabban ennek a boltnak az ebay-es shop-jából
Add meg a számod aztán megdumáljuk ha érdekel.
hát igy legalább kicsit kompenzálom a barátnőd hibáját add át neki üdvözletem
Na szal közbe megoldódott a pörgés...nem tom igazán mit csináltam...leszedtem a légszűrűt,rángattam a csutkát,hallottam hogy a subert huzigálja föl-le....rendesen vissza is ment...aztán végül kicsavaroztam a karbi tetején a műanyagkupakot a suberrel együtt...kiszedtem,visszaraktam és jo volt...nem nézett ki semmi ugy mintha beakadt volna,de hálitennek jo...
aztán tegnap lett kész ugye igy a motor 5 nap állás után...5 napig zsinórba napsütés...tegnap elmentem barátnőmhöz,onnan meg osztani(póker) és ugy eláztam mintha a mosógépből vettek volna ki...aztán egész este ugy ültem,mint aki behugyozott
csáo derapage, én 25ért vetttem az enyémbe proxot, de spanom bármien dugót tud hozni, ha gondolod vegyel fel msn re, megmondod mien dugo kell mien méretben és mondok egy árat, és ha kell akk kb egy héten belül kezedbe van a dugo. ja amugy énis bp-i vagyok.
Tavaly egyszer nem veled találkoztam valahol Nagykanizsa-Sármellék között, az édesapáddal mentél, szorult a fék, akkor hoztátok a szerelőtől? Fekete motor volt, ha jól emlékszem, az alsó idomok nem voltak rajta. Én meg egy piros Hyosung GT 650 S-el voltam. Jól gondolom?
Nos a helyzet, hogy ezeken a dellortokon, ami az NSR-en is van, úgy áállítasz alapjáratot, hogy a kúpos csavarral felemeled a súbert. Ez biztosan nem állítódott el, viszont az könnyen megeshet, hogy hiába gyári az új bowdened, egy picit más a hossza, mint a réginek. Itt 1-2 mm is okozhat ilyen jelenséget. Valószínűleg nincs meg valamely bowden holtjátéka. Ez lehet felakadás, szorulás, vagy egyszerűen beállítás kérdése, ezért van a porlasztó tetején egy állítócsavar, illetve a gázkarnál, és aol olajpumpánál! Ha megmozgatod a porlasztóba bemenő bowdent (a házát), érezned kell, hogy mielőtt elkezdenéd a rugó ellenében felhúzni a súbert, kis játéka van. Ha ez nincs, akkor be kell állítani, hogy legyen! Különben sosem lesz jó alapjárat. Persze lehet ez a játék a gázkartól az elosztóig nincs meg, azt a gázkarnál tudod állatíni! Mikor jó, akkor a gázmarkolatot icipicit tudod tekerni a nélkül, hogy húzná a bowdent. Ilyen 1-2 mm max a kerületen mérve! Viszont állítás után vedd le az olajpumpa fedelét, és nézd meg, nehogy az is elálítodjon miatta, és kevés olajat kapjon!
Megoldódott srácok:Dúgynézki jólesz mostmár!átfúvókáztam sokkal kisebbre és láss csodát jó:Dlehet túl sok anyag túl kicsi légtorkon akart áramlani!úgyhogy megy rá egy 17 es mikuni karbi:Dde kössz szépen fiúk!
Sziasztok. Nekem egy 1990es kereklámpás NSR 125 öm van .
Szeretném benne dugótcserélni.Tudtok oldalakat ahol tudok rendelni,illetve milyen árban vannak ezek : gondolok itt : prox , wössner ,wertex... Ha tudtok valami weboldalt vagy BP-en helyet ahol tudok veni , légszíves segítsetek!
helo!
van egy HONDA NSR 125 F motorom, és szeretnék egy kis segítséget kérni!
az a helyzet, hogy nemrég elszállt a hengerfejtömítésem, amit kiis cseréltem sok szenvedéssel!
de még előtte elkezdett olyat csinálni. hogy a blokk alján elkezdett csöpögni olyan bezines állagú folyadék egyenesen a kipufogóra, először a hengerfejtömítésnek tudtam be mert aszthittem, hogy vizes benzin, de a hengerfejtömítéscsere után is csinálja, de mongyuk nem olyan mértékben! ez az egyik baj, a másik pedig hogy amióta szétszedtük iszonyat nehezen indul be, néha csak tolásra pedig előtte pöccre indult! meg van még egy olyan baja is, hogy még amikor megvettem a gépet az első fékre teleszkópolaj folyott és ahogy fékeztem és felmelegedtek a betétek kitágultak és befogott a fék, de úgy hogy megselehetett mozdítani! asztán ment szerelőhöz aki az egészet szétszedte, kitakarította, új olajat rakott bele! de nemlett jó, akkor jött az új fékbetét, és a probléma megoldódott! de most sajna megint eszt csinálja, pedig nemfojott rá semmi, és a betétek kb futottak úgy 200km-ert! ez miért lehet?
Csáó indenki!Nincs valakinek eladó idomszetje Nsr hez?92-es a gépem és ahoz géne valami másik külső mert ez már igen csak meg van öregedve mert az elöttem lévő gazdi nem vigyázott rá!Ha valakinek lenne akkor írjon msn-en vagy emailt!Ugyan az a kettő!
Vannak fenn képek a géről már eljutottam odáig hogy tegyek fel képet is!
Háát nekem nem eszer volt kuka a szimmeing, apriliaba is, és simsonba is. Mindíg volt alapjárat, max kicsit ingadozott. De olyan is volt, hogy a frissen gyűrűzött simson kilőtte a szimmeringet!
Persze feleslegesen koptatom a billencsem. Mert mindegy mit írok, jellemzően nem fogadja meg itt senki.
az nemlehet vele hogy az olajozás bóvdenét egy kicsit elállítottuk amikor szétszedtük, és lehet hogy túl sok olajat kap indításnál? mer ha így nem indul, és sikerül elindítani akkor füstöl mint ökör!
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek mit tud dobni egy sportkipufogó egy nsr-en?
Hangilag tud rajta javítani valamit, mert mondjuk jó lenne ha mélyebb lenne a hangja.Esetleg teljesítményen mennyit dob?
Egyszóval, megéri?
Láncvédőm nekem van sztem, ha hazaértem megnézem.
Innen van:
link
vagyis pontosabban ennek a boltnak az ebay-es shop-jából
Add meg a számod aztán megdumáljuk ha érdekel.
Na szal közbe megoldódott a pörgés...nem tom igazán mit csináltam...leszedtem a légszűrűt,rángattam a csutkát,hallottam hogy a subert huzigálja föl-le....rendesen vissza is ment...aztán végül kicsavaroztam a karbi tetején a műanyagkupakot a suberrel együtt...kiszedtem,visszaraktam és jo volt...nem nézett ki semmi ugy mintha beakadt volna,de hálitennek jo...
aztán tegnap lett kész ugye igy a motor 5 nap állás után...5 napig zsinórba napsütés...tegnap elmentem barátnőmhöz,onnan meg osztani(póker) és ugy eláztam mintha a mosógépből vettek volna ki...aztán egész este ugy ültem,mint aki behugyozott
Szeretném benne dugótcserélni.Tudtok oldalakat ahol tudok rendelni,illetve milyen árban vannak ezek : gondolok itt : prox , wössner ,wertex... Ha tudtok valami weboldalt vagy BP-en helyet ahol tudok veni , légszíves segítsetek!
Előre is köszönöm ! csáó
van egy HONDA NSR 125 F motorom, és szeretnék egy kis segítséget kérni!
az a helyzet, hogy nemrég elszállt a hengerfejtömítésem, amit kiis cseréltem sok szenvedéssel!
de még előtte elkezdett olyat csinálni. hogy a blokk alján elkezdett csöpögni olyan bezines állagú folyadék egyenesen a kipufogóra, először a hengerfejtömítésnek tudtam be mert aszthittem, hogy vizes benzin, de a hengerfejtömítéscsere után is csinálja, de mongyuk nem olyan mértékben! ez az egyik baj, a másik pedig hogy amióta szétszedtük iszonyat nehezen indul be, néha csak tolásra pedig előtte pöccre indult! meg van még egy olyan baja is, hogy még amikor megvettem a gépet az első fékre teleszkópolaj folyott és ahogy fékeztem és felmelegedtek a betétek kitágultak és befogott a fék, de úgy hogy megselehetett mozdítani! asztán ment szerelőhöz aki az egészet szétszedte, kitakarította, új olajat rakott bele! de nemlett jó, akkor jött az új fékbetét, és a probléma megoldódott! de most sajna megint eszt csinálja, pedig nemfojott rá semmi, és a betétek kb futottak úgy 200km-ert! ez miért lehet?
KÉREK MINDENKIT SEGÍTSEN
köszi
helo
Vannak fenn képek a géről már eljutottam odáig hogy tegyek fel képet is!
Köszönöm előre is!
sztem valahol szorul a bowdened, nézd végig az összes végét: olajpumpa, karbi, gázhúzó.
Persze feleslegesen koptatom a billencsem. Mert mindegy mit írok, jellemzően nem fogadja meg itt senki.